Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Simple Survivor BeamRing System v1.0【2024-01-31】


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description
  • add normal beamring and thirdstrike beamring to survivors. please experience it in the game

Cvars
PHP Code:

// 1 = enable normal beamring, 2 = enable thirdstrike beamring. add numbers together
// -
// Default: "3"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "3.000000"
survivor_beamring_enable "3"

// amplitude of normal beamring
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_normal_amplitude "0.0"

// attachment of position to show normal beamring. leave empty to use client abs origin
// -
// Default: "spine"
survivor_beamring_normal_attachment "spine"

// color and alpha of normal beamring, split up with space
// -
// Default: "0 255 0 255"
survivor_beamring_normal_color "0 255 0 255"

// end radius of normal beamring
// -
// Default: "30.0"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_normal_end_radius "30.0"

// interval to show normal beamring again
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.100000"
survivor_beamring_normal_interval "1.0"

// life of normal beamring
// -
// Default: "0.06"
// Minimum: "0.060000"
survivor_beamring_normal_life "0.06"

// model of normal beamring
// -
// Default: "materials/sprites/laserbeam.vmt"
survivor_beamring_normal_model "materials/sprites/laserbeam.vmt"

// start radius of normal beamring
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_normal_start_radius "0.0"

// width of normal beamring
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_normal_width "1.0"

// height add to z axis of normal beamring
// -
// Default: "0.0"
survivor_beamring_normal_z_axis "0.0"

// amplitude of thirdstrike beamring
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_thirdstrike_amplitude "0.0"

// attachment of position to show thirdstrike beamring. leave empty to use client abs origin
// -
// Default: "spine"
survivor_beamring_thirdstrike_attachment "spine"

// color and alpha of thirdstrike beamring, split up with space
// -
// Default: "0 0 0 255"
survivor_beamring_thirdstrike_color "0 0 0 255"

// end radius of thirdstrike beamring
// -
// Default: "30.0"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_thirdstrike_end_radius "30.0"

// interval to show thirdstrike beamring again
// -
// Default: "0.6"
// Minimum: "0.100000"
survivor_beamring_thirdstrike_interval "0.6"

// life of thirdstrike beamring
// -
// Default: "0.06"
// Minimum: "0.060000"
survivor_beamring_thirdstrike_life "0.06"

// model of thirdstrike beamring
// -
// Default: "materials/vgui/black.vmt"
survivor_beamring_thirdstrike_model "materials/vgui/black.vmt"

// start radius of thirdstrike beamring
// -
// Default: "0.0"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_thirdstrike_start_radius "0.0"

// width of thirdstrike beamring
// -
// Default: "1.5"
// Minimum: "0.000000"
survivor_beamring_thirdstrike_width "1.5"

// height add to z axis of thirdstrike beamring
// -
// Default: "0.0"
survivor_beamring_thirdstrike_z_axis "0.0" 

Change log
Spoiler

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (survivor_beamring.sp - 12.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...