Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Special Infected Pool (Experimental)

MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

• RSSy
Description:

This plugin is a library that allows you to create special infected bot by SIPool.

The plugin's aim is that when your server needs to create special infected bots very frequency,
such as create 28 SI bots in 0 seconds, CreateFakeClient() will consume lots of cpu and network resources.
But use SIPool can avoid lots of CreateFakeClient() operation because the plugin use pool to manage the SI bots that already created in the past and avoid them being kicked by the director,
when you try to request the bot, SIPool will pick an available bot from pool unless the pool is empty.

And after my test(28 SI with 0 seconds), the result showed that:
NO SIPool, the server's tickrate decrease from 100 to 80 LESS when CreateFakeClient() from a for() loop;
WITH SIPool, the server's tickrate decrease from 100 to 90 MORE when RequestSIBot() from a for() loop;

And the plugin still needs to test, only myself can not make the plugin be pefect, so any advice and criticize reports are wanted.

Usage:

See si_pool.inc and sptest.sp.

Source:

You can ALWAYS find latest source at my GitHub:
Paimon-Kawaii - L4D2-Plugins/InProgress/SIBotPool :wink:

Download:

Attached Files
File Type: zip si_pool.zip (15.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...