Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSTeam arms do not work in replay


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello everyone, this plugin separates the arm skins for each team.
The only problem is that it doesn't work when I watch a replay on HLTV, the default arm always remains for both teams.

PHP Code:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new const VIEW_MODEL[][] = 
{
    
"models/alt/v_knife.mdl",    //0
    
"models/alt/v_p228.mdl",    //1
    
"models/alt/v_knife.mdl",    //2
    
"models/alt/v_scout.mdl",    //3
    
"models/alt/v_hegrenade.mdl",    //4
    
"models/alt/v_xm1014.mdl",    //5
    
"models/alt/v_c4.mdl",        //6
    
"models/alt/v_mac10.mdl",    //7
    
"models/alt/v_aug.mdl",        //8
    
"models/alt/v_smokegrenade.mdl",//9
    
"models/alt/v_elite.mdl",    //10
    
"models/alt/v_fiveseven.mdl",    //11
    
"models/alt/v_ump45.mdl",    //12
    
"models/alt/v_sg550.mdl",    //13
    
"models/alt/v_galil.mdl",    //14
    
"models/alt/v_famas.mdl",    //15
    
"models/alt/v_usp.mdl",        //16
    
"models/alt/v_glock18.mdl",    //17
    
"models/alt/v_awp.mdl",        //18
    
"models/alt/v_mp5.mdl",        //19
    
"models/alt/v_m249.mdl",    //20
    
"models/alt/v_m3.mdl",        //21
    
"models/alt/v_m4a1.mdl",    //22
    
"models/alt/v_tmp.mdl",        //23
    
"models/alt/v_g3sg1.mdl",    //24
    
"models/alt/v_flashbang.mdl",    //25
    
"models/alt/v_deagle.mdl",    //26
    
"models/alt/v_sg552.mdl",    //27
    
"models/alt/v_ak47.mdl",    //28
    
"models/alt/v_knife.mdl",    //29
    
"models/alt/v_p90.mdl"        //30
}

new const 
OLD_MODEL[][] = 
{
    
"",                //0
    
"models/v_p228.mdl",        //1
    
"",                //2
    
"models/v_scout.mdl",        //3
    
"models/v_hegrenade.mdl",    //4
    
"models/v_xm1014.mdl",        //5
    
"models/v_c4.mdl",        //6
    
"models/v_mac10.mdl",        //7
    
"models/v_aug.mdl",        //8
    
"models/v_smokegrenade.mdl",    //9
    
"models/v_elite.mdl",        //10
    
"models/v_fiveseven.mdl",    //11
    
"models/v_ump45.mdl",        //12
    
"models/v_sg550.mdl",        //13
    
"models/v_galil.mdl",        //14
    
"models/v_famas.mdl",        //15
    
"models/v_usp.mdl",        //16
    
"models/v_glock18.mdl",        //17
    
"models/v_awp.mdl",        //18
    
"models/v_mp5.mdl",        //19
    
"models/v_m249.mdl",        //20
    
"models/v_m3.mdl",        //21
    
"models/v_m4a1.mdl",        //22
    
"models/v_tmp.mdl",        //23
    
"models/v_g3sg1.mdl",        //24
    
"models/v_flashbang.mdl",    //25
    
"models/v_deagle.mdl",        //26
    
"models/v_sg552.mdl",        //27
    
"models/v_ak47.mdl",        //28
    
"models/v_knife.mdl",        //29
    
"models/v_p90.mdl"        //30
}

new const 
g_weapons[][] = 
{
    
"weapon_p228",
    
"weapon_scout",
    
"weapon_hegrenade",
    
"weapon_xm1014",
    
"weapon_c4",
    
"weapon_mac10",
    
"weapon_aug",
    
"weapon_smokegrenade",
    
"weapon_elite",
    
"weapon_fiveseven",
    
"weapon_ump45",
    
"weapon_sg550",
    
"weapon_galil",
    
"weapon_famas",
    
"weapon_usp",
    
"weapon_glock18",
    
"weapon_awp",
    
"weapon_mp5navy",
    
"weapon_m249",
    
"weapon_m3",
    
"weapon_m4a1",
    
"weapon_tmp",
    
"weapon_g3sg1",
    
"weapon_flashbang",
    
"weapon_deagle",
    
"weapon_sg552",
    
"weapon_ak47",
    
"weapon_knife",
    
"weapon_p90"
}

const 
m_pPlayer 41;
new 
cvar_alteamprimer[33];

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("CS:GO Arm Switcher Lite""2.6""Cheap_Suit & hellmonja");
    
register_event("CurWeapon""Event_CurWeapon""be","1=1");
    
    
RegisterHam(Ham_AddPlayerItem"player""FwdAddItem");
    for(new 
0<= sizeof g_weapons 1i++) 
        
RegisterHam(Ham_Item_Deployg_weapons[i], "Fw_ItemDeploy"1);
    
    
cvar_alteam register_cvar("armsw_team""1");
}

public 
plugin_precache()
{
    for(new 
0<= CSW_P90i++) 
        
precache_model(VIEW_MODEL[i]);
}

public 
Event_CurWeapon(id)
{
    if(!
is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
        return
    
    if(!
primer[id])
    {
        
switch_arms(idget_user_weapon(id));
        
primer[id] = 1;
    }
}

public 
Fw_ItemDeploy(weapon)
{
    static 
id;
    
id get_pdata_cbase(weaponm_pPlayer4);
    
    if(!
is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
    
if(get_pcvar_num(cvar_alteam) <= || get_pcvar_num(cvar_alteam) >= 3)
        return 
PLUGIN_CONTINUE
    
    switch_arms
(idcs_get_weapon_id(weapon));
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE 
}

public 
FwdAddItem(id)
{
    
switch_arms(idget_user_weapon(id));
}

switch_arms(idwpnid)
{
    static 
model[32];
    
pev(idpev_viewmodel2model31);
    
    if(
get_user_team(id) == get_pcvar_num(cvar_alteam) && equali(modelOLD_MODEL[wpnid]))
        
set_pev(idpev_viewmodel2VIEW_MODEL[wpnid]);
        
    return 
PLUGIN_CONTINUE 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/ 

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...