Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSSlay Fire


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Hello!

This plugin are supposed to burn players alive to death. the plugin made by f117bomb, i just found it yesterday but i got 2 problems

-There is no Effects, Sounds
-If you try to burn other players you die to

can anyone fix it

PHP Code:

/* AMX Mod script. 

* (c) Copyright 2002-2003, f117bomb 
* This file is provided as is (no warranties). 
*/ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc>
#include <fun> 

public plugin_init()
{
    
register_plugin("AINO Commands""2.0""AMX(x) Community")
    
register_dictionary("admin_allinone.txt")
    
register_concmd("amx_slay_fire","fire_player",ADMIN_MAP,"<authid, nick or #userid>")
}

new 
gmsgDamage,smoke,mflash
new onfire[33]

public 
fire_player(id,level,cid) {
    if (!
cmd_access(id,level,cid,2)) 
        return 
PLUGIN_HANDLED 
    
    
new arg[32]
    
read_argv(1,arg,31)
    
    new 
victim cmd_target(id,arg,7
    if (!
victim
        return 
PLUGIN_HANDLED 

    
new skIndex[2]
    
skIndex[0] = victim    
    
new name[32]
    
get_user_name(victim,name,31
    
    
onfire[victim] = 1
    ignite_effects
(skIndex)
    
ignite_player(skIndex)
        
    new 
adminname[32]  
        
get_user_name(id,adminname,31)  
    switch(
get_cvar_num("amx_show_activity"))   { 
             case 
2:   client_print(0print_chat"%L"LANG_PLAYER"AINO_FIRE_PLAYER_CASE2"adminnamename
             case 
1:   client_print(0print_chat"%L"LANG_PLAYER"AINO_FIRE_PLAYER_CASE1"name
    } 
    
console_print(id"%L"LANG_PLAYER"AINO_FIRE_PLAYER_SUCCESS",name)
    
log_amx("%L"LANG_SERVER"AINO_LOG_FIRE_PLAYER"adminnamename
    return 
PLUGIN_HANDLED 
}

public 
ignite_effects(skIndex[])   {
    new 
kIndex skIndex[0]
    
gmsgDamage get_user_msgid("Damage")
    
    if (
is_user_alive(kIndex) && onfire[kIndex] )    {
        new 
korigin[3
        
get_user_origin(kIndex,korigin)
                
        
//TE_SPRITE - additive sprite, plays 1 cycle
        
message_beginMSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY
        
write_byte17 
        
write_coord(korigin[0])  // coord, coord, coord (position) 
        
write_coord(korigin[1])  
        
write_coord(korigin[2]) 
        
write_shortmflash // short (sprite index) 
        
write_byte20 // byte (scale in 0.1's)  
        
write_byte200 // byte (brightness)
        
message_end()
        
        
//Smoke
        
message_beginMSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,korigin)
        
write_byte)
        
write_coord(korigin[0])// coord coord coord (position) 
        
write_coord(korigin[1])
        
write_coord(korigin[2])
        
write_shortsmoke )// short (sprite index)
        
write_byte20 // byte (scale in 0.1's)
        
write_byte15 // byte (framerate)
        
message_end()
        
        
set_task(0.2"ignite_effects" skIndex2)        
    }    
    else    {
        if( 
onfire[kIndex] )   {
            
emit_sound(kIndex,CHAN_AUTO"scientist/scream21.wav"0.6ATTN_NORM0PITCH_HIGH)
            
onfire[kIndex] = 0
        
}
    }    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
ignite_player(skIndex[])   {
    new 
kIndex skIndex[0]
        
    if (
is_user_alive(kIndex) && onfire[kIndex] )    {
        new 
korigin[3
        new 
players[32], inum 0
        
new pOrigin[3]        
        new 
kHeath get_user_health(kIndex)
        
get_user_origin(kIndex,korigin)
        
        
//create some damage
        
set_user_health(kIndex,kHeath 10)
        
message_begin(MSG_ONEgmsgDamage, {0,0,0}, kIndex
        
write_byte(30// dmg_save
        
write_byte(30// dmg_take 
        
write_long(1<<21// visibleDamageBits 
        
write_coord(korigin[0]) // damageOrigin.x 
        
write_coord(korigin[1]) // damageOrigin.y
        
write_coord(korigin[2]) // damageOrigin.z 
        
message_end()
                
        
//create some sound
        
emit_sound(kIndex,CHAN_ITEM"ambience/flameburst1.wav"0.6ATTN_NORM0PITCH_NORM)
                
        
//Ignite Others                
        
get_players(players,inum,"a")
        for(new 
;inum; ++i)   {                                    
            
get_user_origin(players[i],pOrigin)                
            if( 
get_distance(korigin,pOrigin) < 100  )   {
                if( !
onfire[players[i]] )   {
                    new 
spIndex[2
                    
spIndex[0] = players[i]
                    new 
pName[32], kName[32]                    
                    
get_user_name(players[i],pName,31)
                    
get_user_name(kIndex,kName,31)
                    
emit_sound(players[i],CHAN_WEAPON ,"scientist/scream07.wav"1.0ATTN_NORM0PITCH_HIGH)
                    
client_print(03"%L"LANG_PLAYER"* [AMXX] OH! NO! %s has caught %s on fire!",kName,pName)
                    
onfire[players[i]] =1
                    ignite_player
(players[i])
                    
ignite_effects(players[i])    
                }                    
            }
        }            
        
players[0] = 0
        pOrigin
[0] = 0                    
        korigin
[0] = 0        
        
        
//Call Again in 2 seconds        
        
set_task(2.0"ignite_player" skIndex2)        
    }    
    return 
PLUGIN_CONTINUE


Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...