Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D2] Saferoom Naps: Spawn Next Map With 50 HP


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Saferoom Naps: Spawn Next Map With 50 HP

Made for L4D2. Not tested on L4D, but will work if the survivors are considered client team 2.

Intended for co-op gamemodes. The plugin code still executes on versus, but is totally obsolete: code is fired before map transition, but in versus survivors start new rounds on a clean slate with full health.


Description
A very simple plugin that sets players below 50 permanent hp to 50 hp (configurable) on the next map.

In hard coop gamemodes, a popular strategy is to kill low health players at the end of each map so that they can respawn with 50health on the next map. In a game that emphasizes teamwork and surviving together, this is pretty jarring and immersion-breaking.

My plugin fixes that by healing lowhealth players to 50hp - or the server's "z_respawn_health" value - and resetting their incap counter (times you can be incapped before going black-and-white) before the map transition. This makes the need to kill one another redundant.


Cvars

SafeRoomNaps_CanWeUseCustomValue
//Default 0.
If set to 1, allows you to input your own health value to set lowhp players to. Otherwise uses the "z_respawn_health" value, which is 50 by default.

SafeRoomNaps_CustomSaferoomHealth
//Default 50. (Unused)
Only used if CanWeUseCustomValue is set to 1.

SafeRoomNaps_RemoveBlackAndWhite
//Default 1
Self explanatory. Whether to remove blackandwhite. Enabled by default.

SafeRoomNaps_TempHealthMultiplier
//Default 0
Float to multiply lowhp players' temporary health by. Its zero by default, meaning all temporary health is removed.

SafeRoomNaps_VeryHealthyTempHealthMultiplier
//Default 1
Float to multiply healthy (those above the saferoomhp value) players' temporary health by. Its 1 by default, meaning all temporary health is kept.


Credits

kaffaljidhma - Inspiration. They were the first to make a plugin addressing the issue. Sadly their code is super clunky and totally bork.

disawar1 - Their Say Event plugin helped me find the correct event to hook to.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (SaferoomNaps.sp - 4.0 KB)
File Type: smx SaferoomNaps.smx (6.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...