Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D2] Charger Actions (1.0) [21-Jul-2018]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Thanks:


Features:
  • Jumping:
    The cvar l4d2_charger_jump lets chargers jump while charging.
  • Collision:
    The cvar l4d2_charger_charge controls if charging into a survivor grabs them (default game behaviour) or throws them out the way.
  • Pummel:
    The cvar l4d2_charger_finish will drop survivors after charging with them instead of default game behaviour to pummel.
  • Pickup:
    The cvar l4d2_charger_pickup let's chargers melee punch survivors to grab and drop them.
  • Survivor Shove:
    The cvar l4d2_charger_shove lets survivors shove chargers to release a survivor being pummeled or carried.




ConVars:
  • Saved to l4d2_charger_action.cfg in your servers \cfg\sourcemod\ folder.
PHP Code:

// 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d2_charger_allow      "1"

// 0=Grab survivor on contact (default L4D2). 1=Fling survivors on contact instead of grab (works on bots).
l4d2_charger_charge     "1"

// 0=Pummel after charging and carrying (default L4D2). 1=Drop survivor with no pummel. 2=Drop when a carried survivor is incapped.
l4d2_charger_finish     "3"

// Allow chargers to jump while charging. 0=Off. 1=When alone. 2=Also when carrying a survivor.
l4d2_charger_jump       "2"

// Allow chargers to carry and drop survivors with the melee button (RMB). 0=Off. 1=Grab Incapped. 2=Grab Standing. 4=Drop Incapped. 8=Drop Standing. 16=Grab while charging (requires l4d2_charger_punch cvar). Add numbers together.
l4d2_charger_pickup     "31"

// Allow pummel to be started and stopped while carrying a survivor (LMB). 0=Off. 1=Incapped only. 2=Any survivor.
l4d2_charger_pummel     "2"

// 0=Off. 1=Allow punching while charging.
l4d2_charger_punch      "1"

// 0=Off. 1=Allow a charger to charge again while carrying a survivor, after their charge meter refills. 
l4d2_charger_repeat     "0"

// Survivors can shove chargers to release pummeled victims. 0=Off. 1=Release only. 2=Stumble survivor. 4=Stumble charger. 7=All. Add numbers together.
l4d2_charger_shove      "7" 



Changes:
Code:

1.0 (21-Jul-2018)
    - Initial release.



Bug Reporting:
  • Any issues or errors please explain how to replicate and show your "sm plugins list" and your cvar config.
  • You could recompile the plugin and change "#define DEBUG" 0 to 1, to provide more details.



Requirements:


Installation:
  • Download the .zip and extract the files to their respective folders in your servers \addons\sourcemod\ folder.

Attached Files
File Type: zip l4d2_charger_action.zip (24.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...