Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D/L4D2]Dead Check Timer


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Intro
This plugin is a rewritten version of the original plugin: [L4D, L4D2] No Death Check Until Dead
.
Since that version did not end the round correctly on the first attempt. In L4D2 it could be solved with this cvar: allow_all_bot_survivor_team, but L4D1 does not have that cvar.
For that reason I decided to create this corrected version, in which also added another option to end the round, which consists of a countdown timer.

Cvars:
PHP Code:

// 0: Disable plugin, 1: Enable plugin
// Default: "1"
deadcheck_enable "1"

// Enable plugin on these gamemodes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
// Default: ""
deadcheck_modes ""

// 0: Bots and idle players are treated as human non-idle players, 1: Mission will be lost if there are still survivor bots/idle players but no living non-idle humans
// Default: "0"
deadcheck_bots "0"

// Enable debugging output
// Default: "0"
deadcheck_debug "0"

// 0: Disable, 1: Enable Timer CountDown for gameover
// Default: "1"
deadcheck_timer_on "1"

// (t)s: Time countdown in seconds for gameover
// Default: "10"
deadcheck_timer_count "10"

// (t)s: Time countdown in seconds for last survivor , 0=No change Count , -1=Game Over
// Default: "0"
deadcheck_timer_count_last "0"

// "Mensaje": Info mensaje in timer
// Default: "s"
deadcheck_timer_info "s"

// 0:  Disable, 1: ChatText , 2: CenterText, 4:HintText, 7:All PrintModes
// Default: "4"
deadcheck_timer_print "4"

// 0:  Disable, 1: Print Instructor Hint (L4D2) 
// Default: "1"
deadcheck_timer_print_hud "1"

// 0: Disable, 1: Enable timer reset_mode if some survivor died ,-1: Enable reset_mode only for last survivor
// Default: "0"
deadcheck_timer_reset "0"

// Select file sound, example: "ambient/alarms/klaxon1.wav" , "": Disabled 
// Default: ""
deadcheck_timer_sound "" 

Credits

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_deadcheck_timer.sp - 18.7 KB)
File Type: smx l4d_deadcheck_timer.smx (12.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...