Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D] Witch On Fire


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Warning: Alpha-version !

Description:
Everytime when you throw molotov you should be careful, because you can disturb the witch :) if you throw it too far.
Safe distance, chance, number of witches and spawn intervals are configurable.
Settings (ConVars):
l4d_witch_on_fire_enabled - Enable plugin (1 - On / 0 - Off)
l4d_witch_on_fire_chance - def: 20 - Chance the witch is appear in molotov fire (1 to 100), 0 - to disable
l4d_witch_on_fire_mindelay - def: 3 - Minimum time in sec. after molotov explosion when witches should appear.
l4d_witch_on_fire_maxdelay - def: 7 - Maximum time in sec. after molotov explosion when witches should appear
l4d_witch_on_fire_count_min - def: 2 - Minimum number of witches to spawn in the fire
l4d_witch_on_fire_count_max - def: 3 - Maximum number of witches to spawn in the fire
l4d_witch_on_fire_mininterval - def: 0.7 - Minimum time interval beetween each witch spawn (in sec.)
l4d_witch_on_fire_maxinterval - def: 2.0 - Maximum time interval beetween each witch spawn (in sec.)
l4d_witch_on_fire_minsafedist - def: 700.0 - Minimum client distance to molotov explosion point in order to allow witch spawn event to begin
Credits:
BHaType, MasterMind420, Lux - for different methods of identification of molotov inferno origin vector.
SilverShot - for example of "hurt" entity method.
TODOs:
- Add changing the velocity
- Add MORE fire
- Fix the witch sometimes lost the target when using point_hurt and client is located too far (try delay the hurt).
Bugs:
- Witch on fire event triggered when somebody break the gas canister (possibly, return to BHaType method, or hook "break" output).
- Too low values of "l4d_witch_on_fire_mininterval" can cause client crash (possibly, due to the sounds channel overload).
- infinite rapid scream sound of some witches spawned on fire ("fixed" in v1.4)
Support:
- I don't plan to support this plugin anymore. Maybe, somebody wants to continue it.
Compatibility:
- L4D1
- L4D2 (untested)
Previous changeLog
Spoiler

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_WitchOnFire_v1.0.sp - 7.8 KB)
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_WitchOnFire_v1.1.sp - 7.6 KB)
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_WitchOnFire_v1.4.sp - 10.6 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...