Nie testowane dokładnie.
15 sekund odnowy, od wyłączenia umiejętności
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
#include <colors>
#include <cstrike>
#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required
public Plugin myinfo =
{
name = "VIP Bonusy",
author = "Hans",
};
ConVar g_cUmiejetnosc;
int g_iUzycie [MAXPLAYERS];
public void OnPluginStart()
{
g_cUmiejetnosc = CreateConVar("vip_umiejetnosc", "1", "Ustala jaka umiejetnosc ma byc uzyta. 0 - niewidzialnosc, 1 - sprint", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0);
AddCommandListener(Umiejetnosci, "+lookatweapon");
}
public Action Umiejetnosci(int client, const char[] command, int argc)
{
if(IsValidPlayer(client) && GetClientTeam(client) == 2)
{
if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM2)
{
if(GetTime()>g_iUzycie[client])
{
if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 1)
{
SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.5);
CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Uzyles sprintu.");
}
else if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 0)
{
SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 0);
CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Uzyles niewidzialnosci.");
}
CreateTimer(10.0, Wylacz, client);
g_iUzycie[client]=GetTime()+25;
}
else
{
CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Musisz odczekac jeszcze {orange}%i s.",g_iUzycie[client]-GetTime());
}
}
}
}
public Action Wylacz(Handle timer, any client)
{
if(IsValidPlayer(client))
{
if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 1)
{
SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0);
}
else if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 0)
{
SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255);
}
CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Umiejetnosc sie skoczyla.");
}
}
stock bool IsValidPlayer(int client)
{
if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) )
return true;
return false;
}