Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09.07.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie testowane dokładnie. 15 sekund odnowy, od wyłączenia umiejętności #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> #include <colors> #include <cstrike> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "VIP Bonusy", author = "Hans", }; ConVar g_cUmiejetnosc; int g_iUzycie [MAXPLAYERS]; public void OnPluginStart() { g_cUmiejetnosc = CreateConVar("vip_umiejetnosc", "1", "Ustala jaka umiejetnosc ma byc uzyta. 0 - niewidzialnosc, 1 - sprint", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); AddCommandListener(Umiejetnosci, "+lookatweapon"); } public Action Umiejetnosci(int client, const char[] command, int argc) { if(IsValidPlayer(client) && GetClientTeam(client) == 2) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM2) { if(GetTime()>g_iUzycie[client]) { if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 1) { SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.5); CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Uzyles sprintu."); } else if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 0) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 0); CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Uzyles niewidzialnosci."); } CreateTimer(10.0, Wylacz, client); g_iUzycie[client]=GetTime()+25; } else { CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Musisz odczekac jeszcze {orange}%i s.",g_iUzycie[client]-GetTime()); } } } } public Action Wylacz(Handle timer, any client) { if(IsValidPlayer(client)) { if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 1) { SetEntPropFloat(client, Prop_Data, "m_flLaggedMovementValue", 1.0); } else if(GetConVarInt(g_cUmiejetnosc) == 0) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); } CPrintToChat(client,"{darkred}[VIP] {green}Umiejetnosc sie skoczyla."); } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; }
    2 punkty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...