Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.03.2016 uwzględniając wszystkie działy
-
Ktoś mógłby napisać z tego poradnik, ja niestety nie mam czasu :(. Tworzysz zmienne gdzieś na górze new wymiana_gracza[MAX_PLAYERS+1], blokada_gracza[MAX_PLAYERS+1]; Następnie przy podłączeniu gracza do serwera resetujesz wartości wymiana_gracza[client] = 0; blokada_gracza[client] = 0; Potem rejestrujesz komendy else if(strcmp(text, "/daj", false) == 0 || strcmp(text, "/oddaj", false) == 0) OddajItem(client); else if(strcmp(text, "/wymien", false) == 0 || strcmp(text, "/zamien", false) == 0) WymienItem(client); else if(strcmp(text, "/blokuj", false) == 0 || strcmp(text, "/blokada", false) == 0) ZablokujItem(client); I na koniec wklejasz gdzieś na dole public Action:OddajItem(client) { if(klasa_gracza[client]) { new Handle:menu = CreateMenu(OddajItem_Handler); SetMenuTitle(menu, "Oddaj Item:"); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || i == client) continue; AddMenuItem(menu, nazwa_gracza[i], nazwa_gracza[i]); } DisplayMenu(menu, client, 250); } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz miec wybrana klase aby moc oddac item!"); } public OddajItem_Handler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[64]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); Position ++; new userid = FindTarget(0, Item); if(!IsValidClient(userid) || userid == -1) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc mu przekazac item!"); else if(informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz ma juz item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz zadnego itemu!"); else { new String:nazwa[512]; Format(nazwa, sizeof(nazwa), "Czy chcesz przyjac item od %s?", nazwa_gracza[client]); new Handle:menu = CreateMenu(OddajItem_Handler2); SetMenuTitle(menu, nazwa); AddMenuItem(menu, "1", "Tak"); AddMenuItem(menu, "2", "Nie"); DisplayMenu(menu, userid, 250); client_gracza[userid] = client; } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } public OddajItem_Handler2(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[32]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); new userid = client_gracza[client]; if(StrEqual(Item, "1")) { if(!IsValidClient(userid)) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc od niego odebrac item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz nie ma zadnego itemu!"); else if(informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Masz juz item!"); else { DajItem(client, informacje_itemu_gracza[userid][0]); informacje_itemu_gracza[client][1] = informacje_itemu_gracza[userid][1]; UsunItem(userid); PrintToChatAll("[COD:MW] Gracz %s przekazal item graczowi %s.", nazwa_gracza[userid], nazwa_gracza[client]); } } else if(StrEqual(Item, "2")) { if(IsValidClient(userid)) PrintToChat(userid, "[COD:MW] Wybrany gracz nie zgodzil sie na przyjecie itemu!"); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } public Action:WymienItem(client) { if(klasa_gracza[client]) { new Handle:menu = CreateMenu(WymienItem_Handler); SetMenuTitle(menu, "Oddaj Item:"); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || i == client) continue; AddMenuItem(menu, nazwa_gracza[i], nazwa_gracza[i]); } DisplayMenu(menu, client, 250); } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz miec wybrana klase aby moc wymienic item!"); } public WymienItem_Handler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[64]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); Position ++; new userid = FindTarget(0, Item); if(!IsValidClient(userid) || userid == -1) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc mu przekazac item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz nie ma zadnego itemu!"); else if(!informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz zadnego itemu!"); else if(informacje_itemu_gracza[client][0] == informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie mozesz wymienic swojego itemu na ten sam!"); else if(wymiana_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz wymienial juz swoj item!"); else if(wymiana_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Mozesz wymienic item tylko raz na mape!"); else if(blokada_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz zablokowal wymiane itemu!"); else if(blokada_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Masz zablokowana wymiane itemu!"); else { new String:nazwa[512]; Format(nazwa, sizeof(nazwa), "Czy chcesz wymienic swoj item na %s z graczem %s?", nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[client][0]], nazwa_gracza[client]); new Handle:menu = CreateMenu(WymienItem_Handler2); SetMenuTitle(menu, nazwa); AddMenuItem(menu, "1", "Tak"); AddMenuItem(menu, "2", "Nie"); DisplayMenu(menu, userid, 250); client_gracza[userid] = client; } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } public WymienItem_Handler2(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[32]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); new userid = client_gracza[client]; if(StrEqual(Item, "1")) { if(!IsValidClient(userid)) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc od niego odebrac item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz nie ma zadnego itemu!"); else if(!informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz zadnego itemu!"); else if(informacje_itemu_gracza[client][0] == informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie mozesz wymienic swojego itemu na ten sam!"); else if(wymiana_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz wymienial juz swoj item!"); else if(wymiana_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Mozesz wymienic item tylko raz na mape!"); else if(blokada_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz zablokowal wymiane itemu!"); else if(blokada_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Masz zablokowana wymiane itemu!"); else { new item_zmienny[4]; item_zmienny[0] = informacje_itemu_gracza[userid][0]; item_zmienny[1] = informacje_itemu_gracza[client][0]; item_zmienny[2] = informacje_itemu_gracza[userid][1]; item_zmienny[3] = informacje_itemu_gracza[client][1]; DajItem(client, item_zmienny[0]); DajItem(userid, item_zmienny[1]); informacje_itemu_gracza[client][1] = item_zmienny[2]; informacje_itemu_gracza[userid][1] = item_zmienny[3]; wymiana_gracza[userid] = 1; wymiana_gracza[client] = 1; PrintToChatAll("[COD:MW] Gracz %s oraz %s wymienili sie itemami.", nazwa_gracza[userid], nazwa_gracza[client]); } } else if(StrEqual(Item, "2")) { if(IsValidClient(userid)) PrintToChat(userid, "[COD:MW] Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane itemu!"); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } Byłbym zapomniał, pod tym kodem jeszcze dodaj to public Action:ZablokujItem(client) { if(klasa_gracza[client]) { if(blokada_gracza[client]) { PrintToChat(client, "[COD:MW] Odblokowales wymiane itemow."); blokada_gracza[client] = 0; } else { PrintToChat(client, "[COD:MW] Zablokowales wymiane itemow."); blokada_gracza[client] = 1; } } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz miec wybrana klase aby moc zablokowac wymiane itemow!"); }1 punkt
-
Wchodzisz do addons/configs/core.cfg "FollowCSGOServerGuidelines" "no" Dajesz na yes1 punkt
-
Prosz :D [CS:GO] Custom Knife Models v2.3.1 - AlliedModders aby działało dla vipa wystarczy lekko zmienić kod pluginu.1 punkt