Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.03.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ktoś mógłby napisać z tego poradnik, ja niestety nie mam czasu :(. Tworzysz zmienne gdzieś na górze new wymiana_gracza[MAX_PLAYERS+1], blokada_gracza[MAX_PLAYERS+1]; Następnie przy podłączeniu gracza do serwera resetujesz wartości wymiana_gracza[client] = 0; blokada_gracza[client] = 0; Potem rejestrujesz komendy else if(strcmp(text, "/daj", false) == 0 || strcmp(text, "/oddaj", false) == 0) OddajItem(client); else if(strcmp(text, "/wymien", false) == 0 || strcmp(text, "/zamien", false) == 0) WymienItem(client); else if(strcmp(text, "/blokuj", false) == 0 || strcmp(text, "/blokada", false) == 0) ZablokujItem(client); I na koniec wklejasz gdzieś na dole public Action:OddajItem(client) { if(klasa_gracza[client]) { new Handle:menu = CreateMenu(OddajItem_Handler); SetMenuTitle(menu, "Oddaj Item:"); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || i == client) continue; AddMenuItem(menu, nazwa_gracza[i], nazwa_gracza[i]); } DisplayMenu(menu, client, 250); } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz miec wybrana klase aby moc oddac item!"); } public OddajItem_Handler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[64]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); Position ++; new userid = FindTarget(0, Item); if(!IsValidClient(userid) || userid == -1) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc mu przekazac item!"); else if(informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz ma juz item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz zadnego itemu!"); else { new String:nazwa[512]; Format(nazwa, sizeof(nazwa), "Czy chcesz przyjac item od %s?", nazwa_gracza[client]); new Handle:menu = CreateMenu(OddajItem_Handler2); SetMenuTitle(menu, nazwa); AddMenuItem(menu, "1", "Tak"); AddMenuItem(menu, "2", "Nie"); DisplayMenu(menu, userid, 250); client_gracza[userid] = client; } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } public OddajItem_Handler2(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[32]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); new userid = client_gracza[client]; if(StrEqual(Item, "1")) { if(!IsValidClient(userid)) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc od niego odebrac item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz nie ma zadnego itemu!"); else if(informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Masz juz item!"); else { DajItem(client, informacje_itemu_gracza[userid][0]); informacje_itemu_gracza[client][1] = informacje_itemu_gracza[userid][1]; UsunItem(userid); PrintToChatAll("[COD:MW] Gracz %s przekazal item graczowi %s.", nazwa_gracza[userid], nazwa_gracza[client]); } } else if(StrEqual(Item, "2")) { if(IsValidClient(userid)) PrintToChat(userid, "[COD:MW] Wybrany gracz nie zgodzil sie na przyjecie itemu!"); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } public Action:WymienItem(client) { if(klasa_gracza[client]) { new Handle:menu = CreateMenu(WymienItem_Handler); SetMenuTitle(menu, "Oddaj Item:"); for(new i = 1; i <= MaxClients; i++) { if(!IsClientInGame(i) || i == client) continue; AddMenuItem(menu, nazwa_gracza[i], nazwa_gracza[i]); } DisplayMenu(menu, client, 250); } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz miec wybrana klase aby moc wymienic item!"); } public WymienItem_Handler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[64]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); Position ++; new userid = FindTarget(0, Item); if(!IsValidClient(userid) || userid == -1) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc mu przekazac item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz nie ma zadnego itemu!"); else if(!informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz zadnego itemu!"); else if(informacje_itemu_gracza[client][0] == informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie mozesz wymienic swojego itemu na ten sam!"); else if(wymiana_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz wymienial juz swoj item!"); else if(wymiana_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Mozesz wymienic item tylko raz na mape!"); else if(blokada_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz zablokowal wymiane itemu!"); else if(blokada_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Masz zablokowana wymiane itemu!"); else { new String:nazwa[512]; Format(nazwa, sizeof(nazwa), "Czy chcesz wymienic swoj item na %s z graczem %s?", nazwy_itemow[informacje_itemu_gracza[client][0]], nazwa_gracza[client]); new Handle:menu = CreateMenu(WymienItem_Handler2); SetMenuTitle(menu, nazwa); AddMenuItem(menu, "1", "Tak"); AddMenuItem(menu, "2", "Nie"); DisplayMenu(menu, userid, 250); client_gracza[userid] = client; } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } public WymienItem_Handler2(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { if(action == MenuAction_Select) { new String:Item[32]; GetMenuItem(classhandle, Position, Item, sizeof(Item)); new userid = client_gracza[client]; if(StrEqual(Item, "1")) { if(!IsValidClient(userid)) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie odnaleziono wybranego gracza!"); else if(!klasa_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz musi miec klase by moc od niego odebrac item!"); else if(!informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz nie ma zadnego itemu!"); else if(!informacje_itemu_gracza[client][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie masz zadnego itemu!"); else if(informacje_itemu_gracza[client][0] == informacje_itemu_gracza[userid][0]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Nie mozesz wymienic swojego itemu na ten sam!"); else if(wymiana_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz wymienial juz swoj item!"); else if(wymiana_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Mozesz wymienic item tylko raz na mape!"); else if(blokada_gracza[userid]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrany gracz zablokowal wymiane itemu!"); else if(blokada_gracza[client]) PrintToChat(client, "[COD:MW] Masz zablokowana wymiane itemu!"); else { new item_zmienny[4]; item_zmienny[0] = informacje_itemu_gracza[userid][0]; item_zmienny[1] = informacje_itemu_gracza[client][0]; item_zmienny[2] = informacje_itemu_gracza[userid][1]; item_zmienny[3] = informacje_itemu_gracza[client][1]; DajItem(client, item_zmienny[0]); DajItem(userid, item_zmienny[1]); informacje_itemu_gracza[client][1] = item_zmienny[2]; informacje_itemu_gracza[userid][1] = item_zmienny[3]; wymiana_gracza[userid] = 1; wymiana_gracza[client] = 1; PrintToChatAll("[COD:MW] Gracz %s oraz %s wymienili sie itemami.", nazwa_gracza[userid], nazwa_gracza[client]); } } else if(StrEqual(Item, "2")) { if(IsValidClient(userid)) PrintToChat(userid, "[COD:MW] Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane itemu!"); } } else if(action == MenuAction_End) CloseHandle(classhandle); } Byłbym zapomniał, pod tym kodem jeszcze dodaj to public Action:ZablokujItem(client) { if(klasa_gracza[client]) { if(blokada_gracza[client]) { PrintToChat(client, "[COD:MW] Odblokowales wymiane itemow."); blokada_gracza[client] = 0; } else { PrintToChat(client, "[COD:MW] Zablokowales wymiane itemow."); blokada_gracza[client] = 1; } } else PrintToChat(client, "[COD:MW] Musisz miec wybrana klase aby moc zablokowac wymiane itemow!"); }
    1 punkt
  2. Wchodzisz do addons/configs/core.cfg "FollowCSGOServerGuidelines" "no" Dajesz na yes
    1 punkt
  3. Prosz :D [CS:GO] Custom Knife Models v2.3.1 - AlliedModders aby działało dla vipa wystarczy lekko zmienić kod pluginu.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...