Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.03.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak zwykle z gory przepraszam za brak Polskich znakow, oraz ewentualne bledy ortograficzne/interpunkcyjine. Wstep: Chcial bys zalozyc server CodMod, DiabloMod, lub jakis inny? Ale nie chce ci sie pisac systemu exp'a, item'ow, klas? Ten plugin (a raczej te pluginy) sa wlasnie dla ciebie Cmod to zbior pluginów, ktory ulatwi ci szybkie napisanie (a juz w krotce skonfigurowanie) swojego wlasnego RPG Moda. W aktualnej wersji najbardziej skorzystaja osoby ktore znaja sie na scriptingu w SP, ale obiecuje ze niedlugo to sie zmienni Zawartosc: Na dzien dzisjejszy w paczce znajdziesz: Cmod_ClassCore plugin odpowiedzialny za klasy (tworzenie, usuwanie, forwardy) Cmod_ExpCore plugin odpowiedzialny za system exp'a Cmod_ItemCore plugin odpowiedzialny za itemy (tworzenie, usuwanie, forwardy) Cmod_SkillCore plugin odpowiedzialny za skille (tworzenie, usuwanie, forwardy) Cmod_PreparedSkill plugin odpowiedzialny za konfiguracjie skilli Cmod_StatsCore plugin odpowiedzialny za statystyki Roznice od poprzedniej wersji: Kod od ostatniego prototypu zostal napisany kilku krotnie, publikuje ta wersjie ze wzgledu na to ze jestem z niej najbardziej zadowolony (ale czas oceni jak bedzie sie to sprawdzac). Klasy/itemy z prototypu nie beda dzialac pod ta wersjia!!! Jaka jest roznica od prototypu? Miedzy innymi: Rozbicie kodu na odzielnne pluginy Nowa idea Kod oparty na skladni SP 1.7+ Prawie wszystkie dane oparte na tablicach dynamicznych (Dzięki ktorym nie trzeba ustawiac limitu klas/itemow/itp.) Twoja pomoc: Chcesz pomoze w rozwoju, ale nie wiesz co zrobic? od razu ci powiem ze mile widziane jest: Dolaczenie sie do rozwoju Cmod'a (chetnie będę przyjmowal Pull request) Dawanie propozycji co mozna by stworzyc itp. Zglaszanie bledow z jak najwieksza iloscia informacji Datki Download: Najnowsze wydanie (download) Kod zrodlowy (source) Do kompilacji wymagany jest: SP 1.8+
    4 punkty
  2. BGP Blackholing jest domyślnie w całej infrastrukturze eTOP'a. Zresztą nie tylko tam, bo tyczy się to także ATMAN'a i w zasadzie wszystkich polskich DC. Łącza w Polsce są drogie i przyjęcie ataku XXGbps robi się już problematyczne. Kwestia tylko direct sesji BGP z interesującymi nas zasobami, żeby w przypadku rozgłoszenia adresu do blackhole, nie odcinać sobie steama itp. W etopie już od jakiegoś czasu jest bezpośrednia sesja z Valve w DE-CIX'ie (czyli w przypadku ataku, dostęp do platformy steam pozostaje bez zmian i gracze mogą dołączać, serwery się uruchamiać itd.). Z tego co zauważyliśmy to zostały także poczynione zmiany w kwestii progów załączania blackholingu, także nie powinno następować to tak szybko. Ochrona o której mowa, to filtrowanie ruchu ze wszystkich źródeł DO maksymalnych możliwości danego łącza (mają ją tylko nieliczne z firm i to nie od tak dawna). Więc jeśli globalem (tier 1) wpada ruch taki że łącza zaczyna brakować, to jest ono odcinane. Skutki nie powinny być tak straszne, ponieważ peeringi pozostają wciąż dostępne (a mowa o: plix, tpix, epix, thinx, de-cix, ams-ix) + TPNET (orange). W związku z tym gracze z Polski grają dalej. Natomiast jeśli celuje Pan w graczy z zagranicy, to faktycznie może to być problematyczne. W takim przypadku jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązanie poza granicami Polski (oczywiście odpowiednio droższe). Na zakończenie dodam, że nasza konkurencja (nazwy pozwolę sobie nie podać, ale jest to duża firma) sukcesywnie przenosi sprzęt z ATMAN'a do eTOP'a m.in z powodu ochrony.
    1 punkt
  3. Podczas wrzucania załącznika pojawia się błąd. /edit Podczas wstawiania obrazków to samo ;) ScreenShooter - Check this screenshot!
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...