Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 22.04.2016 uwzględniając wszystkie działy

  1. W tym prostym poradniku opisze w jaki sposób dodamy możliwość podnoszenia wszystkich broni dla wybranej przez nasz klasy bądź itemu. Na początku musimy mieć stworzoną naszą klasę lub item, następnie otwieramy nasz silnik modyfikacji i szukamy: public Action:WeaponCanUse(client, weapon) { if(!GetConVarInt(cvar_blokada_broni)) return Plugin_Continue; if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; teraz pod tym musimy dodać omijanie funkcji dla wybranego warunku, więc dla klasy dodajemy: if(StrEqual(nazwy_klas[klasa_gracza[client]], "Nazwa Klasy")) return Plugin_Continue; bądź itemu: if(StrEqual(nazwy_itemow[item_gracza[client]], "Nazwa Itemu")) return Plugin_Continue;
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...