Kod jest niestety raczej poprawny, więc przedstawię ci moje ewentualne domysły co poza pluginem, może zawadzać.
-Coś co uznaje kille innych graczy, za kille twojego vipa.
-Jakiś plugin manipulujący killami, lub coś w tym guście?
-Dodatkowe respawny, czy też coś w stylu duchów, nigdy nie wiadomo.
Nie mam zasadniczo innych pomysłów wypadałoby też dowiedzieć się, co oznacza IsPlayerValid
Edit!
#include <sourcemod>
#include <cstrike>
public OnPluginStart()
{
HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath);
}
public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
if(!IsValidPlayer(attacker) || attacker == GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"))) return;
new max = 16000;
new account = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount");
new maccount = (account + 300);
if(account < max) SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", maccount);
else SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", max);
PrintHintText(attacker, "[VIP] Otrzymłeś +300$ za killa.");
}
Looknij to. Kompilowało mi się bez problemu bez linijki z warunkiem o validplayer, bo nie wiem co ma to symbolizować :D (Wiem, że boll z flagą itd, ale dla każdego może być to co innego i nie ma to wpływu na plugin z reguły).
+Wiem, że kod jest prostacki i nieogarnięty, ale powinien działać