Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.07.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Plik server.cfg w domyślnej konfiguracji nie jest wczytywany przez serwer. Niektóre hostingi mają dodaną do lini startowej komendę, dzięki której ten plik jest czytany. Za to plik cfg/autoexec.cfg jest czytany zawsze, niezależnie od konfiguracji hostingu. Do tego jest on czytany zawsze jako pierwszy (przed gamemode), dlatego jeśli zmieniasz jakieś cvary w tym pliku, to upewnij się, że plik gamemode później nie zmieni ich wartości. Nie polecam trzymać cvarów w pliku gamemode - czasami po updejcie CSa, ten plik jest zastępowany nowym. Cvary z pliku gamemode są wczytywane w drugiej kolejności (po autoexec.cfg) W sourcemod.cfg nie polecam przechowywać cvarów, ponieważ ten plik do tego nie służy. Równie dobrze można te cvary trzymać w każdym innym pliku konfiguracyjnym, z folderu cfg/sourcemod - nie o to w tym chodzi. Configi z folderu cfg/sourcemod są wczytywane na końcu. Oczywiście jeżeli na serwerze nie ma już pluginu, który wygenerował dany config, to cvary z tego configu nie zostaną wczytane. Jakie jest najprostsze i najwygodniejsze wyjście? Ładować wszystko do pliku cfg/server.cfg, a na końcu pliku gamemode dodać polecenie exec server.cfg - działa na każdym hostingu (i dedyku).
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...