Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.07.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ehh.. Czemu ludzie nigdy nie starają się do czegoś dojść samemu mając już praktycznie gotowe rozwiązania. #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <multi1v1> public Plugin myinfo = { name = "VIP Generator", author = "Adi - live4net", description = "Automatycznie wygenerowany VIP na stronie sklepcs.pl", version = "1.02", url = "http://sklepcs.pl" } int offsetHe, offsetSmoke, offsetFlash, offsetDecoy, offsetHealth, offsetInc, offsetMol, offsetTa; public void OnMapStart() { int entindex = CreateEntityByName("weapon_hegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetHe = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_smokegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetSmoke = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_flashbang"); DispatchSpawn(entindex); offsetFlash = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_decoy"); DispatchSpawn(entindex); offsetDecoy = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_healthshot"); DispatchSpawn(entindex); offsetHealth = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_incgrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetInc = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_molotov"); DispatchSpawn(entindex); offsetMol = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_tagrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetTa = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); } public void Multi1v1_AfterPlayerSetup(int client) { if (IsValidPlayer(client) && IsPlayerVip(client)) { if ((GetTeamScore(CS_TEAM_T) + GetTeamScore(CS_TEAM_CT)) > 0) SetEntProp(client ,Prop_Send,"m_ArmorValue",100,1); if ((GetTeamScore(CS_TEAM_T) + GetTeamScore(CS_TEAM_CT)) > 0) SetEntProp(client , Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); if (PlayerGrenade(client, 3) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); if (PlayerGrenade(client, 7) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_tagrenade"); } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } stock int PlayerGrenade(int client, int granat) { if (granat == 1) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHe); else if (granat == 2) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke); else if (granat == 3) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash); else if (granat == 4) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetDecoy); else if (granat == 5) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetHealth); else if (granat == 6) { if (GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc) > GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol)) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetInc); else return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetMol); } else if (granat == 7) return GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetTa); return 0; }stock bool IsPlayerVip(int client) { if (CheckCommandAccess(client, "check_vip", ADMFLAG_CUSTOM1, false)) return true; return false; }
    1 punkt
  2. To jest kluczem forward void Multi1v1_AfterPlayerSetup(int client);
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...