grytrean
Użytkownik-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia grytrean
Nowicjusz (1/14)
0
Reputacja
-
Kwestia przerobienia stylu, jak widać w stopce - jest całkowicie edytowana, w tym też napis z moim nickiem, a podczas edycji napis który przywołałeś został usunięty, szczerze mówiąc przypadkowo, bo o ile dobrze pamiętam, IPS chce, żeby ten napis tam pozostał. Jeszcze dzisiaj będzie dodany spowrotem, dzięki za zwrócenie uwagi ?
-
Cześć! Jeśli wciąz nie znalazłeś sieci, zapraszamy do siebie! Link do forum: https://postrzelane.pl/ Aktualnie posiadamy jeden serwer, jedyny w polsce - Surf + RPG [DM + FFA]. Jest to, co raz popularniejszy już Surf + RPG, z urozmaiceniem takim, że każdy walczy z każdym, a ponadto - po śmierci po chwili się odradzamy! Pozwala to nowym graczom poczuć frajdę z gry, pomimo tego, że gracze grający dłużej mają większe szanse (jest to, jakby nie patrzeć - serwer RPG - można ulepszać rzeczy tj. ilość życia, zadawanych obrażeń, etc). W ciągu najbliższych tygodni zostanie otworzony przynajmniej jeszcze jeden serwer. Zapraszam do kontaktu! ? Pozdrawiam
-
sklepcs.pl - sklep dla serwerów CS:GO
grytrean odpowiedział(a) na live4net temat w Projekty użytkowników
W tym rzecz, że przykładowo, wpłacając bezpośrednio na hosting - prowizję mam dużo mniejszą. Rozumiem, że nie jest to w 100% zależne od autora - naprawdę. Ale pojawia się tutaj ogromny minus korzystania z tego sklepu, bo kupując licencję np. sklepu XvAka, takich prowzji nie mam. W tym momencie, jako mała, nowo otwarta sieć zrobiliśmy na VIPach ok. 40zł (nie będę podawał dokładnej liczby - nie jest to tutaj istotne, 40zł jest ogromnym uogólnieniem :)), a będziemy z tego mieli tak naprawdę niecałe 30zł - jest to duża liczba przy takich sumach. Tak jak mówię - nie jest to w żaden sposób "hejt" na autora, a pokazanie negatywów sklepu. Najprawdopodobniej dalej będę z niego korzystał - pomimo mniejszych błędów (frontendowych), prezentuje się świetnie. Ma dużo możliwości, jest wygodny - cena jest wygodna o tyle, że nie trzeba płacić tych (np.) 200zł za licencję, tylko 9zł miesięcznie, co jest naprawdę ogromnym "ułatwieniem" dla startupów. -
sklepcs.pl - sklep dla serwerów CS:GO
grytrean odpowiedział(a) na live4net temat w Projekty użytkowników
Oczywiście, że tak! Ale tak jak mówię - sklep już swoje kosztuje, i wiem, że prowizja ta jest niezależna od niego. Mam z tego ustawione tyle ile mogę, jedynie przelewy jeszcze idą na konto. Największy problem jest z psc - nie ukrywam, że spora część graczy u mnie to "dzieci", które nie mają jeszcze np. konta bankowego, i płącą PSC. W tym momencei robię tak naprawdę co mogę, żeby zakupili tego VIPa "prywatnie" (ie. bezpośrednio przeze mnie, a nie przez sklep), a to mija się troche z celem sklepu automatycznego -
sklepcs.pl - sklep dla serwerów CS:GO
grytrean odpowiedział(a) na live4net temat w Projekty użytkowników
Sklep ogólnie prezentuje się fajnie, korzystamy na mojej sieci, ale nie ukrywam, że prowizje są trochę zawyżone. 9zl/msc, jakaś prowizja od transakcji - okej, rozumiem. Ale 30% przy wypłacie na paypala to trochę przesada, przynajmniej moim zdaniem -
Double Jump modyfikacja pod flage "a"
grytrean odpowiedział(a) na kzn temat w Prośby o napisanie pluginu
Gadacie... Masz tutaj doublejumpa którego używałem pisząc vipa: #include <sourcemod> public Plugin:myinfo = { name = "DoubleJump by GryTrean", author = "GryTrean", description = "Pozwala osobom z flaga ADMFLAG_RESERVATIOn (a) uzywac doublejumpa.", version = "1.0", url = "forum.cs-classic.pl" } public Action:OnPlayerRunCmd(iClient, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapon) //DoubleJump { if(GetUserFlagBits(iClient) & (ADMFLAG_RESERVATION) == (ADMFLAG_RESERVATION) && IsPlayerAlive(iClient)) { static g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1], g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1], g_iJumps[MAXPLAYERS+1], fCurFlags, fCurButtons; fCurFlags = GetEntityFlags(iClient); fCurButtons = GetClientButtons(iClient); if (g_fLastFlags[iClient] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) g_iJumps[iClient]++; else if(fCurFlags & FL_ONGROUND) g_iJumps[iClient] = 0; else if(!(g_fLastButtons[iClient] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && g_iJumps[iClient] == 1) { g_iJumps[iClient]++; decl Float:vVel[3]; GetEntPropVector(iClient, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(iClient, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } g_fLastFlags[iClient] = fCurFlags; g_fLastButtons[iClient] = fCurButtons; } return Plugin_Continue; }- 8 odpowiedzi
-
- Double
- modyfikacja
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam! Jestem w trakcie pisania pluginu na jailbreak, jednak napotkałem na dość duży problem. Jednym z najważniejszych faktorów jailbreaka są życzenia, a mi, nie wiem czemu, nie chcą zadziałać. Niżej umieszczam kod, może ktoś coś znajdzie. Dodam jeszcze, że plugin nie jest gotowy, ale nie przechodzi dalej aniżeli PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala") PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala") Co za tym idzie, nie czyta już w ogóle tych linii: if(IsClientConnected(GetClientOfUserId(i)) == false) { PrintToChatAll("Nie jest connected.") return; } else { PrintToChatAll("Loop dziala") if(GetClientTeam(GetClientOfUserId(i)) == 2) { PrintToChatAll("dziala"); if(IsPlayerAlive(GetClientOfUserId(i))) { PrintToChat(GetClientOfUserId(i), "Sprawdzanie jednego terro dziala"); lrID = i; } } else { PrintToChatAll("nie dziala") } } Niżej zamieszczam cały kod. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam