Bayont
Użytkownik-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Bayont
Nowicjusz (1/14)
0
Reputacja
-
ROZWIĄZANE Problem z pisaniem pierwszego pluginu v.2
Bayont odpowiedział(a) na Bayont temat w Problem z kodem
Niestety nie działa i tak jakby nie pobiera steam id clienta. Nie wiem dlaczego, ale w miejscu gdzie powinno być steamid jest "()".- 7 odpowiedzi
-
- pierwszego
- pierwszy_plugin
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
ROZWIĄZANE Problem z pisaniem pierwszego pluginu v.2
Bayont odpowiedział(a) na Bayont temat w Problem z kodem
4 Warny, zaraz sprawdzę, czy działa. Jest możliwe, żeby dla adminów, vipów zrobić osobną informację na connect ? I mam jeszcze jedno pytanie do developerów i znawców Source Pawn i samego języka Sourcemod'a.- 7 odpowiedzi
-
- pierwszego
- pierwszy_plugin
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam znowu zwracam się do Was z prośbą, chodzi tutaj o powiadomienie o dołączeniu na serwer. Jestem początkującym i dopiero się uczę, od tego jest forum, to piszę :). Problemy są z liniami kodu nr. 21, 25, 28, 32, 35, 38, 41, 42. Wstawiam w pliku, ponieważ nie widzę sensownego i estetycznego sposobu, którym mógłbym wkleić go tutaj. Dziękuję z góry za odpowiedź. Playerconnect.sp #include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo = { name = "Connect Player", author = "Bayont", description = "My first plugin", url = "" }; public void OnClientConnected(client) { new String:name[32]; new String:auth[32]; if (IsPlayerGenericAdmin(client) == false && IsPlayerReservationAdmin(client) == true) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02VIP\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth); } if (IsPlayerRootAdmin(client) == true) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Opiekun\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth); } if (IsPlayerGenericAdmin(client) == true) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Admin\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth); } else { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01] Gracz \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth; } } bool:IsPlayerGenericAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_GENERIC, false)) { return true; } return false; } bool:IsPlayerRootAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "root_admin", ADMFLAG_ROOT, false)) { return true; } return false; } bool:IsPlayerReservationAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "reservation_admin", ADMFLAG_RESERVATION, false)) { return true; } return false; }
- 7 odpowiedzi
-
- pierwszego
- pierwszy_plugin
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
ROZWIĄZANE Problem z pisaniem pierwszego pluginu
Bayont odpowiedział(a) na Bayont temat w Problem z kodem
Dziękuję za pomoc :). Pozdrawiam- 3 odpowiedzi
-
- pierwszego
- programowanie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, mam problem z pluginem i jego kompilacją, chodzi o error: // C:\cs\cs\csgo\addons\sourcemod\scripting\Playerconnect.sp(20) : error 017: undefined symbol "IsPlayerGenericAdmin" #include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo = { name = "Connect Player", author = "Anonymous", description = "My first plugin", url = "" }; public void OnClientConnected(client) { new String:name[32], String:authid[32]; if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthString(client, authid, sizeof(authid)); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Admin\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01%", name, authid); } else { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthString(client, authid, sizeof(authid)); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01] \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01%", name, authid); } }
- 3 odpowiedzi
-
- pierwszego
- programowanie
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami: