Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Bayont

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Bayont

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niestety nie działa i tak jakby nie pobiera steam id clienta. Nie wiem dlaczego, ale w miejscu gdzie powinno być steamid jest "()".
  2. 4 Warny, zaraz sprawdzę, czy działa. Jest możliwe, żeby dla adminów, vipów zrobić osobną informację na connect ? I mam jeszcze jedno pytanie do developerów i znawców Source Pawn i samego języka Sourcemod'a.
  3. Witam znowu zwracam się do Was z prośbą, chodzi tutaj o powiadomienie o dołączeniu na serwer. Jestem początkującym i dopiero się uczę, od tego jest forum, to piszę :). Problemy są z liniami kodu nr. 21, 25, 28, 32, 35, 38, 41, 42. Wstawiam w pliku, ponieważ nie widzę sensownego i estetycznego sposobu, którym mógłbym wkleić go tutaj. Dziękuję z góry za odpowiedź. Playerconnect.sp #include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo = { name = "Connect Player", author = "Bayont", description = "My first plugin", url = "" }; public void OnClientConnected(client) { new String:name[32]; new String:auth[32]; if (IsPlayerGenericAdmin(client) == false && IsPlayerReservationAdmin(client) == true) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02VIP\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth); } if (IsPlayerRootAdmin(client) == true) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Opiekun\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth); } if (IsPlayerGenericAdmin(client) == true) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Admin\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth); } else { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthId(client, AuthId_Engine, auth); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01] Gracz \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01", name, auth; } } bool:IsPlayerGenericAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_GENERIC, false)) { return true; } return false; } bool:IsPlayerRootAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "root_admin", ADMFLAG_ROOT, false)) { return true; } return false; } bool:IsPlayerReservationAdmin(client) { if (CheckCommandAccess(client, "reservation_admin", ADMFLAG_RESERVATION, false)) { return true; } return false; }
  4. Witam, mam problem z pluginem i jego kompilacją, chodzi o error: // C:\cs\cs\csgo\addons\sourcemod\scripting\Playerconnect.sp(20) : error 017: undefined symbol "IsPlayerGenericAdmin" #include <sourcemod> #include <sdktools> public Plugin:myinfo = { name = "Connect Player", author = "Anonymous", description = "My first plugin", url = "" }; public void OnClientConnected(client) { new String:name[32], String:authid[32]; if (IsPlayerGenericAdmin(client)) { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthString(client, authid, sizeof(authid)); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01]\x02Admin\x01 \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01%", name, authid); } else { GetClientName(client, name, sizeof(name)); GetClientAuthString(client, authid, sizeof(authid)); PrintToChatAll("\x01 [\x07Informacja\x01] \x04%s\x01 (\x05%s\x01) \x03dołączył do więzienia\x01%", name, authid); } }
×
×
  • Dodaj nową pozycję...