Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

sebuli

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana sebuli w dniu 1 Maja 2016

Użytkownicy przyznają sebuli punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sebuli

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

5

Reputacja

  1. Raczej sv_alltalk na 1 co? :D alltalk = wszyscy rozmawiaja, 0 wylaczone, 1 wlaczone
  2. Jest też tak, że nawet jak wywalisz pluginy to motd jest zapisane w plikach .txt, które są w katalogu maps z nazwami takimi jak dana mapa. Jeżeli wciąż to masz to znaczy, że po prostu wczytuje się z plików txt.
  3. sebuli

    [CS:GO] VIP v1.3 by Hanys

    Ten plugin jest do przebudowania, problem z ekwipunkiem, który wypada na ziemie co rundę da się naprawić, ale trzeba odpowiednich warunków.
  4. sebuli

    [CS:GO] VIP Plugin by naXe

    Ustawiaj je w publicach, to znaczy jak mam to rozumieć na przyszłość? :D
  5. Na pewno tak :) ale dzięki temu ja się też uczę, a lubię rozkminiać! Lepiej to zapamiętam po prostu :)
  6. sebuli

    [CS:GO] VIP Plugin by naXe

    naXe, twój plugin zawiera hookowanie śmierci w MapStart, przez to event wykonuje sie po kilka razy w zalezności kiedy ostatni raz był serwer pusty (w hibernacji). U mnie to powodowało np dawanie większej ilości pieniędzy za kill, bo event został wykonywany np. 5 razy (jeśli było 5 zmian mapy od restartu serwera lub odhibernowania). Wg mnie event powinien być przeniesiony do PluginStart, bo to rozwiązuje problem.
  7. Problem zażegnany na 99%. Okazuje się, że dałem hookevent śmierci w MapStart zamiast PluginStart, i przez to gdy gracze są na serwerze i mapa ciągle się zmienia to załóżmy mapa się zmieniła już 5 razy od ostatniej hibernacji serwera (czyli jak serwer pusty), więc event śmierci wykonywał się aż 5 razy. Stąd takie sumy! Swoją drogą, czasami nie wiem co mogę hookować w MapStart a co w PluginStart, ale zauważyłem, że np PlayerSpawn w MapStart też potrafi wykonać się mnóstwo razy, więc widocznie powinien być w PluginStart. I wiem, że nie powinienem pisać post pod postem, ale chce żebyście wiedzieli, że coś nowego pojawiło się w mojej kwestii.
  8. Ogólnie nie jestem zwolennikiem stosowania samego return jeśli warunek jest spełniony, bo i tak i tak niektóre rzeczy wykonują się po kilka razy wtedy. Lepiej mi już użyć PLUGIN_HANDLED. Wiecie gdzie był problem? Przynajmniej teraz od wczoraj wszystko działa. HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath, EventHookMode_Post); Dodałem tryb na Post i już nie ma problemu. Tak event wykonywał się kilka razy i to nie wina IsValidPlayer, bo to jest w porządku, mega tępy nie jestem żeby w pętli coś gdzieś przepuścić a potem się dziwić, że coś parę razy się wykonuje :D Także dzięki za pomoc. Jeśli jednak nie uda się z tym co tutaj zaprezentowałem to znowu się odezwę w tym temacie :D EDIT: Niestety, problem nadal się pojawia, a kurcze nie ma żadnego pluginu, który ustala kase. Nie ma nic co by tą kasę zmieniało. Po prostu jakiś dziwny bug!
  9. Niestety, nie udało się. Plugin dodaje nadal kolosalne wartości za kill. Próbowałem już z return PLUGIN_HANDLED, PLUGIN CONTINUE itd. Wygląda tak jakby event śmierci był wykonywany kilkukrotnie!
  10. Witajcie, czy w SM dla CS: GO można zrobić dla broni wybrany muzzle flash czy sprite? Nigdzie nie ma info na ten temat. Wszystko pisze o CS: S. Mam funkcje która tworzy mi laserbeam, chciałem załadować tam sprite z CSS i niestety nie działał. Linux' wierzę, że znasz rozwiązanie :D
  11. Oki, już poprawione. Czy wiesz może dlaczego tak trzeba, skoro we wszystkich pluginach vipa jest zapis taki jaki ja miałem?
  12. Cześć, mam w pluginie od vipa event, gdzie gracz dostaje za killa +300$, i raz działa poprawnie, a raz daje wygórowane sumy np. równe 3000$ albo 3900$, naprawdę różnie. Tak wygląda event: public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidPlayer(attacker) || attacker == GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"))) return; new max = 16000; new account = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); account += 300; if(account < max) SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", account); else SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", max); PrintHintText(attacker, "[VIP] Otrzymłeś +300$ za killa."); } Nie wiem jak go wstawić w znacznik code, może ktoś podpowie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...