@xBonio | AS ten kod w ogóle działa? U mnie wyrzuca błędy. Pytam z ciekawości, bo obecnie nie posiadam opcji przetestowania w grze, a kompilator jak widać wariuje.
Tutaj simple plugin, ale powinno działać, chociaż gwarancji nie daje, bo jak wyżej napisałem, nie posiadam obecnie opcji, aby to sprawdzić.
#include <sourcemod>
#include <cstrike>
char clantag[64];
public OnPluginStart(){
CreateTimer(1.0*60.0, BonusToPlayers, _, TIMER_REPEAT); //Otrzymujemy regularnie bonus co godzinę
}
public Action:BonusToPlayers(Handle:timer){
GiveBonusToPlayersWithTag();
}
GiveBonusToPlayersWithTag(){
for (int client = 1; client <= MaxClients; client++){
CS_GetClientClanTag(client, clantag, sizeof(clantag));
if (StrEqual(clantag, "ServerTag", true)){ // Napis "ServerTag" możesz zmienić na tag swojego clanu
PrintToChat(client, "You will get bonus, cause you have clan tag!");
}
else{
PrintToChat(client, "You dont get any bonus, cause you dont have clan tag!");
}
}
}
Oczywiście bonusy sam sobie musisz dopisać, przecież nie będę robił wszystkiego za ciebie.