Benyend
Użytkownik-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
688 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Benyend
Nowicjusz (1/14)
1
Reputacja
-
Konkurs z okazji roczka MYGO.pl
Benyend odpowiedział(a) na
owner_2019temat w Sugestie, problemy, błędyChciałem dać coś na początek, żeby konkurs jakoś wypalił, ale coś widze, ze nie idzie.. -
Konkurs z okazji roczka MYGO.pl
Benyend odpowiedział(a) na
owner_2019temat w Sugestie, problemy, błędyNick: Benyend Typ pracy: Paczka sourcemoda jailbreak Prezentacja pracy: paczka.rar -
mapcycle: ba_jail_soar_beta2 jb_hostile2_default ba_jail_canyondam_go maplist: ba_jail_soar_beta2 jb_hostile2_default ba_jail_canyondam_go
-
@ref Nie działa
-
@Up ale po prostu zmienić w tych plikach dokładnie to czy skopiować te pliki i dodać _server np. maplist_server.txt ?
-
Maplist.txt: Mam zamienić na: ? mapcycle.txt:
-
@xBlaQ no są też podstawowe mapy jak dust 2, nuke, cache itp. A ja mam około wgranych 5 swoich jailbreak, to teraz jak mam ustawić te 4-5 w tym mapchooser? Prosze pomocy !
-
@mimi2277 ale tobie chodzi o: MapChooser Extended 1.10.2 (Updated 2014-02-05) - AlliedModders ? Wgl co mam wgrać TYLKO do głosowania/zmiany mapy bez tam dźwięków itp tylko to co pisałem ?
-
Jak to skonfigurować pod moje wymagania podane wyżej
-
@kaloski nie głosowanie jest podczas gry i dopiero jak sie konczy gra to pokazuje jaka bd next mapa. @Trawa a jak dokładnie ustawić to w tym pluginie?
-
Cześć, na pewnym serwerze widziałem dość fajne głosowanie podczas którejś rundy pojawiły się w prawym środkowym rogu numerki a obok nich mapy na które można głosować (wyglądał to tak) 1. Mapa1 2. Map2 3. Mapa3 4. Mapa4 Chciałbym aby była możliwość w configu albo gdzieś to ustalić nazwę. Gdy runda się kończy to na chacie jest napisane jaka mapa następna( z tych głosów) chciałbym aby wszystkie mapy jakie by były do głosowania to jailbreak'owe (np. clouds, brix itp.)
-
Dzięki działa wszystko Super pomoc Temat do zamknięcia.
-
Dobra dobra działa, ale kurcze 1 może wejść 2 nie.. Nie rozumiem tego totalnie. W konsoli pisze: Client "Szatan" connected (jego ip). L 06/11/2015 - 18:05:11: [SM] Exception reported: Property "m_iAccount" not found (entity 0/worldspawn) L 06/11/2015 - 18:05:11: [SM] Blaming plugin: Vip.smx L 06/11/2015 - 18:05:11: [SM] Call stack trace: L 06/11/2015 - 18:05:11: [SM] [0] GetEntProp L 06/11/2015 - 18:05:11: [SM] [1] Line 124, vip.sp::Event_PlayerDeath() func_breakable (basket kos) at (-5823.000 340.000 -471.500) using obsolete or unknown material type. func_breakable (basket kos 2) at (-5057.000 340.000 -471.500) using obsolete or unknown material type. func_physbox (roulette_boll1) at (-5005.330 2859.330 -617.000) using obsolete or unknown material type. Door dreieck_door with conflicting collision settings, removing ignoredebris Door coolornot_door with conflicting collision settings, removing ignoredebris Attempted to create unknown entity type weapon_m4a1_silencer! CSoundEmitterSystemBase::GetParametersForSound: No such sound Error Dropped Szatan from server: Disconnect Skonfigurowałem poprawnie już te fastdl bo pisałem do supportu i pisali, że dobrze to zrobiłem..
-
Cześć, Wczoraj zrobiłem taka jak pisałeś i działało Ale nie za długo, serwer był włączony cała noc i dzisiaj jak przyszedłem po szkole to chciałem na niego wejść po czym jak się nawet pasek ładowania nia pokazał przeniosło mnie do głównego menu CS , patrze w logi konsoli, a tam: Setting breakpad minidump AppID = 730 dlopen failed trying to load: /data/benyend/.steam/sdk32/steamclient.so with error: /data/benyend/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory Looking up breakpad interfaces from steamclient Calling BreakpadMiniDumpSystemInit Setting breakpad minidump AppID = 740 mb_detonation_bonus - 1.0 mp_ggtr_bomb_pts_for_flash - 4 mp_ggtr_bomb_pts_for_he - 3 mp_ggtr_bomb_pts_for_molotov - 5 mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade - 2.0 mp_ggtr_bomb_respawn_delay - 0.0 mp_ggtr_end_round_kill_bonus - 1 mp_ggtr_halftime_delay - 0.0 mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half - 0 sv_arms_race_vote_to_restart_disallowed_after - 0 mp_guardian_special_kills_needed - 10 mp_guardian_special_weapon_needed - awp mp_guardian_player_dist_min - 1300 mp_guardian_player_dist_max - 2000 mp_randomspawn_in_bombsite - -1 bot_custom_strat - mp_hostages_spawn_force_positions - mp_hostages_spawn_same_every_round - 1 mp_guardian_bot_money_per_wave - 800 sv_disable_show_team_select_menu - 0 mp_hostages_max - 2 Executing dedicated server config file Unknown command "mp_gungameimmunitytime" Unknown command "sv_maxcmdrate" Unknown command "tv_allow_camera_man" Writing cfg/banned_user.cfg. Writing cfg/banned_ip.cfg. Unknown command "net_maxfilesize" Unknown command "sv_vote_issue_restart_game_allowed" PrecacheScriptSound 'atv_impact_medium' failed, no such sound script entry Commentary: Could not find commentary data file 'maps/de_dust2_commentary.txt'. Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' Error parsing BotProfile.db - unknown attribute 'Rank' L 06/11/2015 - 14:01:14: [SM] Exception reported: Plugin not runnable L 06/11/2015 - 14:01:14: [SM] Call stack trace: Initializing Steam libraries for secure Internet server Logging into anonymous gameserver account. L 06/11/2015 - 14:01:14: [afk_manager.smx] Minimum player count for AFK move has not been reached, feature is now disabled: sm_afk_move_min_players = 4 Current Players = 0 L 06/11/2015 - 14:01:14: [afk_manager.smx] Minimum player count for AFK kick has not been reached, feature is now disabled: sm_afk_kick_min_players = 6 Current Players = 0 Connection to Steam servers successful. Public IP is 94.23.88.66. Assigned anonymous gameserver Steam ID [A:1:1128571910(5567)]. VAC secure mode is activated. GC Connection established for server version 187, instance idx 1 MasterRequestRestart Your server needs to be restarted in order to receive the latest update.
-
@Trawa też sie nie da probowalem