Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.01.2016 uwzględniając wszystkie działy
-
1. Opis: Przedstawiam państwu w pełni odwzorowany silnik starego coda z cs 1.6 do cs:go. - Silnik nie posiada cvarow, nigdy ich nie lubilem wiec nie wstawialem. Wszystkie zmiany wprowadza sie na poczatku w zmiennych. - W silniku znajdują się 24 klasy oraz 49 itemów i konto vip, niżej załączam opis. - Za strzelenie przeciwnikowi w glowę odgrywany jest losowy dzwięk + dostajemy dodatkowe doświadczenie. - Od 24 do 6 rano dostajemy doświadczenie x2 za zabicie strzałem w głowe. - Dostajemy dodatkowe doświadczenie za zabicie gracza. - Dostajemy dodatkowe doświadczenie za podłożenie, rozbrojenie c4 i uratowanie zakładnika (również przez drużynę). - Dostajemy dodatkowe doświadczenie za wygranie rundy (również przez drużynę). - W środku znajduje się gotowe CodMenu, Sklepik, NaprawaItemu i to czego tam wam jeszcze potrzeba. - Nie trzeba bindować żadnego klawisza komenda. By użyć umiejętności klasy lub itemu należy nacisnąć E (używa się tylko tych wskazanych). CodMenu wlącza się standardowo naciskając klawisz F3. - Za każde 10Lv dostajemy punkt który możemy rozdać do inteligencji, zdrowia, obrażeń, wytrzymałości lub kondycji. Ilość punktów za poziom oczywiście możemy zmienić wedle gustu. Opis klas: new String:nazwy_klas[][] = { "Brak", // 0 "Snajper", // 1 "Komandos", // 2 "Obronca", // 3 "Medyk", // 4 "Wsparcie Ogniowe", // 5 "Saper", // 6 "Rusher", // 7 "Kangur", // 8 "Admiral", // 9 "Rebeliant", // 10 "Szturmowiec", // 11 "Lekki Zolnierz", // 12 "Terrorysta [Od 500Lv]", // 13 "Kamikadze [Od 1000Lv]", // 14 "Thief [Od 1500Lv]", // 15 "Strzelec [Od 2000Lv]", // 16 "Partyzant [Od 2500Lv]", // 17 "DGLMaster [Od 3000Lv]", // 18 "Terminator [Od 3500Lv]", // 19 "Szpieg [Od 4000Lv]", // 20 "Mauser [Od 4500Lv]", // 21 "Scouter [Od 5000Lv]", // 22 "Szturmen [Od 6000Lv]", // 23 "Rambo [Od 7000Lv]" // 24 }; new String:opisy_klas[][] = { "Brak", // 0 "Zadaje obrazenia z awp +int. Posiada 120hp, 110% biegu, 100 wytrzymalosci", // 1 "Zadaje o 50 obrazen wiecej z noza +int (Uzycie: PPM). Posiada 135hp, 135% biegu, 100 wytrzymalosci", // 2 "Jest odporny na umiejetnosci wszystkich klas przeciwnika. Posiada 120hp, 80% biegu, 150 wytrzymalosci", // 3 "Posiada 100hp, 100% biegu, 100 wytrzymalosci", // 4 "Posiada 100hp, 100% biegu, 100 wytrzymalosci", // 5 "Posiada 100hp, 100% biegu, 100 wytrzymalosci", // 6 "Posiada 100hp, 120% biegu, 50 wytrzymalosci", // 7 "Posiada dlugi skok, 100hp, 100% biegu, 50 wytrzymalosci", // 8 "Posiada 150hp, 80% biegu, 150 wytrzymalosci", // 9 "Posiada 105hp, 80% biegu, 150 wytrzymalosci", // 10 "Posiada 140hp, 80% biegu, 150 wytrzymalosci", // 11 "Posiada 100hp, 115% biegu, 100 wytrzymalosci", // 12 "Wybucha po smierci zadajac 80 zdrowia +int. Posiada 120hp, 100% biegu, 50 wytrzymalosci", // 13 "Posiada 180hp, 120% biegu", // 14 "Moze podnosic wszystkie bronie. Posiada 80hp, 80% biegu, 80 wytrzymalosci", // 15 "Posiada 125hp, 80% biegu", // 16 "Zadaje o 50 obrazen wiecej z he +int. Posiada 120hp, 110% biegu, 25 wytrzymalosci", // 17 "Zadaje obrazenia z deagla +int. Posiada 115hp, 110% biegu, 25 wytrzymalosci", // 18 "Posiada 175hp, 100% biegu, 175 wytrzymalosci", // 19 "Posiada przebranie wroga, 125hp, 100% biegu, 100 wytrzymalosci", // 20 "Jest odporny na zadane obrazen w dol tulowia. Posiada 120hp, 110% biegu, 100 wytrzymalosci", // 21 "Posiada 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z ssg08, 105hp, 105% biegu, 50 wytrzymalosci", // 22 "Moze wykonac podwojny skok (Uzycie: podczas skoku SPACE), dostaje 30 zdrowia za zabicie przeciwnika. Posiada 130hp, 115% biegu, 50 wytrzymalosci", // 23 "Regeneruje 50 procent zadanych obrazen w postaci zdrowia. Posiada natychmiastowe zabicie z noza, 200hp, 130% biegu, 100 wytrzymalosci", // 24 }; Opis Itemów: new String:nazwy_itemow[][] = { "Brak", // 0 "Wytrenowany Weteran", // 1 "Wytrenowany Rekrut", // 2 "Wyszkolenie Wojenne", // 3 "Apteczka", // 4 "Adrenalina", // 5 "Regenerator", // 6 "Morfina", // 7 "Ksiega Expa", // 8 "Portfel Turysty", // 9 "Kamizelka Nasa", // 10 "Sandaly Gaudentego", // 11 "Mozg Einsteina", // 12 "Zestaw Predatora", // 13 "Notatki Kapitana", // 14 "Tytanowe Naboje", // 15 "Naboje Pulkownika", // 16 "Weteran Noza", // 17 "Noz Mysliwego", // 18 "Notatki Ninji", // 19 "Pancerny Helm", // 20 "Pancerz Neomexowy", // 21 "Modul Odrzutowy", // 22 "Zaskoczenie Wroga", // 23 "Plaszczowe Naboje", // 24 "Luneta Wojskowego", // 25 "Tajemnica Molotova", // 26 "Tajemnica Zabojcy", // 27 "Plonace Naboje", // 28 "Tarcza Swat", // 29 "Nano Kamizelka", // 30 "Ogranicznik Rozrzutu", // 31 "Podrecznik Szpiega", // 32 "Tajemnica Generala", // 33 "Bezdenny Magazynek", // 34 "Szybkostrzelnosc", // 35 "Buty Ninji", // 36 "Autodestrukcja", // 37 "Rozblysk Sloneczny", // 38 "Tajemnica Rambo", // 39 "Izraelskie Naboje", // 40 "Opaska Rambo", // 41 "Fart Strzelca", // 42 "Tajemnica Thiefa", // 43 "Pierscien Expa", // 44 "Sakwa Szczescia", // 45 "Oko Snajpera", // 46 "Platynowe Naboje", // 47 "Krytyczne Naboje", // 48 "Taktyczne Naboje" // 49 }; new String:opisy_itemow[][] = { "Zabij kogos aby dostac item", // 0 "Dostajesz dodatkowo 100 punktow zdrowia. Wolniej biegasz", // 1 "Dostajesz dodatkowo 50 punktow zdrowia. Wolniej biegasz", // 2 "Regenerujesz 10 zdrowia, co 5 sekund", // 3 "Regenerujesz zdrowie do pelna (Uzycie: E)", // 4 "Regenerujesz 50 zdrowia za zabicie przeciwnika", // 5 "Regenerujesz 30 procent zadanych obrazen w postaci zdrowia", // 6 "Posiadasz 1/LW szans na ponowne odrodzenia sie po smierci", // 7 "Dostajesz dodatkowo 300 doswiadczenia za zabicie przeciwnika", // 8 "Dostajesz dodatkowo 300 dolarow za zabicie przeciwnika", // 9 "Dostajesz dodatkowo 100 punktow wytrzymalosci", // 10 "Dostajesz dodatkowo 100 punktow kondycji", // 11 "Dostajesz dodatkowo 100 punktow inteligencji", // 12 "Dostajesz noktowizor (Uzycie: E). Jestes odporny na zadane obrazenia od upadku", // 13 "Jestes odporny na 3 pierwsze zadane obrazenia przez przeciwnika", // 14 "Zadajesz o 10 obrazen przeciwnikowi wiecej z kazdej broni", // 15 "Zadajesz o 20 obrazen przeciwnikowi wiecej z kazdej broni", // 16 "Zadajesz o 40 obrazen przeciwnikowi wiecej z noza", // 17 "Posiadasz natychmiastowe zabicie przeciwnika z noza", // 18 "Mozesz wykonac podwojny skok (Uzycie: podczas skoku SPACE)", // 19 "Jestes odporny na zadane obrazenia przez przeciwnika w glowe", // 20 "Posiadasz 1/LW szans na odbicie zadanych obrazen przez przeciwnika", // 21 "Zostajesz wyrzucony z duza predkoscia (Uzycie: podczas biegu i skoku E)", // 22 "Zadajesz 140 procent obrazen przeciwnikowi gdy atakujesz w dol tulowia", // 23 "Zadajesz 140 procent obrazen przeciwnikowi z kazdej pobocznej broni", // 24 "Posiadasz przyblizenie w kazdej broni palnej (Uzycie: ATTACK2)", // 25 "Dostajesz koktajl molotova, co 20 sekund", // 26 "Posiadasz 1/LW szans na wyrzucenie broni przeciwnika", // 27 "Posiadasz 1/LW szans na podpalenie przeciwnika", // 28 "Nie dzialaja na tobie itemy przeciwnika", // 29 "Nie dzialaja na tobie umiejetnosci klas przeciwnika", // 30 "Posiadasz zmniejszony rozrzutu broni", // 31 "Posiadasz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z he. Masz ubranie przeciwnika", // 32 "Posiadasz natychmiastowe zabicie z he. Zadajesz o LW obrazen wiecej", // 33 "Posiadasz nieskonczona ilosc amunicji", // 34 "Posiadasz zwiekszona szybkostrzelnosc broni", // 35 "Posiadasz zmniejszona grawitacje", // 36 "Wybuchasz po smierci zabijajac wszystkich przeciwnikow w poblizu", // 37 "Podpalasz wszystkich przeciwnikow w poblizu (Uzycie: E)", // 38 "Regenerujesz 20 zdrowia za zabicie przeciwnika. Nie dzialaja na tobie fb przeciwnika", // 39 "Dostajesz dodatkowo 50 punktow obrazen", // 40 "Dostajesz dodatkowo 25 punktow do kazdej statystyki", // 41 "Posiadasz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie przeciwnika", // 42 "Mozesz podnosic bronie nalezace do wszystkich klas", // 43 "Dostajesz dodatkowo 500 doswiadczenia za zabicie przeciwnika", // 44 "Dostajesz dodatkowo 3000 dolarow podczas odrodzenia", // 45 "Posiadasz natychmiastowe zabicie przeciwnika w glowe", // 46 "Zadajesz o LW obrazen przeciwnikowi wiecej z kazdej broni", // 47 "Posiadasz 1/LW szans na zadanie 140 procent obrazen przeciwnikowi", // 48 "Posiadasz 1/LW szans na oproznienie magazynku przeciwnika" // 49 }; Opis Konta VIP: - Dostaje +30% doświadczenia za wszystko - Dostaje 20 punktów zdrowia, 30 punktów wytrzymałości i kondycji - Posiada status [PREMIUM] w tabeli wyników 2. Instalacja: - Standardowa. - Katalog z dzwiekami silnika nalezy wrzucic do sound/. - By podlaczyc baze mysql pod zapis nalezy dodac do configs/databases.cfg ponizsze dane i uzupelnic (wersja >= 0.6). "Databases" { "codmod_lvl_sql" { "driver" "mysql" "host" "" "database" "" "user" "" "pass" "" } } (08.06.15) Mala aktualizacja dotycząca optymalizacji kodu. (19.08.15) Poprawa zapisu punktów statystyk. Zapisywanie punktów zostało usunięte co zoptymalizuje trochę zapis. (10.09.15) Optymalizacja kodu (wersja 0.2). (18.09.15) Optymalizacja kodu i naprawa błędów (wersja 0.4). (30.09.15) Naprawa błędów, optymalizacja kodu. Usuniecie zapisu sqllite i zastąpienie go bezawaryjnym zapisem mysql (wersja 0.6). (06.10.15) Drobna poprawka dla posiadaczy konta premium, czasem występował problem z jego czytaniem. Zostało to naprawione. Zapraszam do testów i oceniania, w razie jakiś problemów pisać. 3. Download dzwieki.rar Starsze wersje silnika.rar codmod_stary_0.6.sp1 punkt
-
#include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <scp> int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]; int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]; int g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); } public OnClientPutInServer(client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM4)) { CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); char name[32]; GetClientName(client,name,31); PrintToChatAll("VIP %s wszedl na serwer",name); } } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM4)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+110); SetEntProp(client, Prop_Send, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+150); } } public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM4)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+1); if(headshot) SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+5); if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")>25) SetEntityHealth(client, 25); } } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM4)) { int fCurFlags = GetEntityFlags(client); int fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND) { if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { g_iJumps[client]++; } } else if (fCurFlags & FL_ONGROUND) { g_iJumps[client] = 0; } else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { if ( 1 <= g_iJumps[client] <= 2) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } } public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM4)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; }1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Czekam na "Jak połączyc się z FTP ^^" Dobra robota :>1 punkt
-
Hmmm.. Dobrze kombinujesz.. CSGO ma ustawione menu jointeam pod ilość spawnow. Możesz łatwo to ominąć dodając w OnPluginStart nasluchiwanie komendy jointeam a w Jointeam ustawić że do wybrania jakiegokolwiek teamu wykorzystuje funkcji ChangeClientTeam i zmienia na wybrany team. Jak chcesz napisz a priv to ci podam kod. Tak na przyszłość pisz na forum alliedmodders - po 1 podszkolisz angielski a po 2 ktoś ci poprawnie odpowie (na polskich forach rzadko znają podstawy..)1 punkt
-
Plugin który odpowiada za takie rzeczy to ten Web Shortcuts Ty jedynie musisz porobić sobie co daje ten vip, etc.1 punkt