Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.07.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. A to tez raczej bardzo prosto. Na poczatku pobierasz calkowita inteligencje gracza i dzielisz lub mnozysz ja przez okreslona wartosc np cod_get_user_maks_intelligence(client)*10 zakladajac ze przechwycona inteligencja gracza wyniesie 15, zostanie pomnozona przez 10 wiec razem da nam 150 i teraz pytanie co z tym dalej chcemy zrobic. Jezeli chcesz redukowac musisz odjac ta wartosc od glownej widzialnosci a wiec new widocznosc = cod_get_user_maks_intelligence(client)*10; SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, (255-widocznosc < 1)? 1: 255-widocznosc); kod ten zabezpieczy nam odrazu zejscie zmiennej ponizej ustalonej wartosci w tym przypadku 1. Sprawdza sie to na wypadek ew bugu, np gdybysmy rozszerzyli maksymalna wartosc inteligencji bez zmiany mnoznika.
    1 punkt
  2. A najoptymalniej bedzie mozna zrobic to w ten sposob. #include <sourcemod> #include <codmod> new const String:nazwa[] = "Kameleon"; new const String:opis[] = "Jest mniej widoczny na nożu na kucaka"; new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 0; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 10; new const kondycja = 0; new bool:ma_klase[65], bool:ma_render[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); ServerCommand("sv_disable_immunity_alpha 1"); HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza); } public cod_class_enabled(client) { ma_klase[client] = true; ma_render[client] = false; } public cod_class_disabled(client) { ma_klase[client] = false; StopRender(client); } public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; ma_render[client] = false; return Plugin_Continue; } public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons) { if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client]) return Plugin_Continue; if(!IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; if(buttons & IN_DUCK) { new String:weapon[32]; GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon)); if(StrEqual(weapon, "weapon_knife")) StartRender(client); else StopRender(client); } else StopRender(client); return Plugin_Continue; } public Action:StartRender(client) { if(!ma_render[client]) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 50); ma_render[client] = true; } return Plugin_Continue; } public Action:StopRender(client) { if(ma_render[client]) { SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR); SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255); ma_render[client] = false; } return Plugin_Continue; }
    1 punkt
  3. 1 punkt
  4. Jak czytam takie wypowiedzi to śmiać mi się chcę xD
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...