Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.11.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> #include <codmod> new String:nazwy_broni[][] = { "weapon_none", // 0 "weapon_negev", // 1 "weapon_m249", // 2 "weapon_awp", // 3 "weapon_scar20", // 4 "weapon_g3sg1", // 5 "weapon_aug", // 6 "weapon_sg556", // 7 "weapon_m4a1_silencer", // 8 "weapon_m4a1", // 9 "weapon_ak47", // 10 "weapon_ssg08", // 11 "weapon_famas", // 12 "weapon_galilar", // 13 "weapon_bizon", // 14 "weapon_p90", // 15 "weapon_ump45", // 16 "weapon_mp9", // 17 "weapon_mp7", // 18 "weapon_mac10", // 19 "weapon_sawedoff", // 20 "weapon_mag7", // 21 "weapon_xm1014", // 22 "weapon_nova", // 23 "weapon_fiveseven", // 24 "weapon_elite", // 25 "weapon_revolver", // 26 "weapon_deagle", // 27 "weapon_cz75a", // 28 "weapon_tec9", // 29 "weapon_p250", // 30 "weapon_hkp2000", // 31 "weapon_usp_silencer", // 32 "weapon_glock", // 33 "weapon_knife", // 34 "weapon_taser", // 35 "weapon_decoy", // 36 "weapon_hegrenade", // 37 "weapon_incgrenade", // 38 "weapon_molotov", // 39 "weapon_flashbang", // 40 "weapon_smokegrenade", // 41 "weapon_c4" // 42 }; new naboje_broni[][] = { {0, 0}, // 0 {150, 200}, // 1 {100, 200}, // 2 {10, 30}, // 3 {20, 90}, // 4 {20, 90}, // 5 {30, 90}, // 6 {30, 90}, // 7 {20, 40}, // 8 {30, 90}, // 9 {30, 90}, // 10 {10, 90}, // 11 {25, 90}, // 12 {35, 90}, // 13 {64, 120}, // 14 {50, 100}, // 15 {25, 100}, // 16 {30, 120}, // 17 {30, 120}, // 18 {30, 100}, // 19 {7, 32}, // 20 {5, 32}, // 21 {7, 32}, // 22 {8, 32}, // 23 {20, 100}, // 24 {30, 120}, // 25 {8, 8}, // 26 {7, 35}, // 27 {12, 12}, // 28 {32, 120}, // 29 {13, 26}, // 30 {13, 52}, // 31 {12, 24}, // 32 {20, 120}, // 33 {0, 0}, // 34 {-1, 1}, // 35 {-1, 1}, // 36 {-1, 1}, // 37 {-1, 1}, // 38 {-1, 1}, // 39 {-1, 2}, // 40 {-1, 1}, // 41 {-1, 1} // 42 }; new const String:frakcja[] = "Normalne"; new const String:nazwa[] = "Zwinne Palce"; new const String:opis[] = "Posiadasz natychmiastowe przeladowanie broni"; new bool:ma_item[65]; public Plugin:myinfo = { name = nazwa, author = "Linux`", description = "Cod Item", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006" }; public OnPluginStart() { cod_register_item(frakcja, nazwa, opis, 0, 0); } public cod_item_enabled(client) { ma_item[client] = true; } public cod_item_disabled(client) { ma_item[client] = false; } public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons) { if(!IsValidClient(client) || !ma_item[client]) return Plugin_Continue; if(!IsPlayerAlive(client)) return Plugin_Continue; new active_weapon = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"); if(active_weapon != -1) { new naboje = GetEntData(active_weapon, FindSendPropInfo("CWeaponCSBase", "m_iClip1")); if((!naboje || buttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) { new String:weapon[32]; GetClientWeapon(client, weapon, sizeof(weapon)); new weaponid = GetUserWeaponId(weapon); if(weaponid && naboje < naboje_broni[weaponid][0] && naboje_broni[weaponid][1]) { new amunicja = GetEntProp(active_weapon, Prop_Send, "m_iPrimaryReserveAmmoCount"); if(amunicja) { SetEntData(active_weapon, FindSendPropInfo("CWeaponCSBase", "m_iClip1"), (naboje+amunicja < naboje_broni[weaponid][0])? naboje+amunicja: naboje_broni[weaponid][0]); SetEntProp(active_weapon, Prop_Send, "m_iPrimaryReserveAmmoCount", (amunicja-(naboje_broni[weaponid][0]-naboje) < 1)? 0: amunicja-(naboje_broni[weaponid][0]-naboje)); } } } } return Plugin_Continue; } public GetUserWeaponId(String:weapon[]) { for(new i = 1; i < sizeof(nazwy_broni); i ++) { if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[i])) return i; } return -1; }
    1 punkt
  2. Nawiązując do Plugin wszystko jest tak jak bylo na poczatku. nic sie nie zmienilo. prosze pomozcie :/
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...