Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.07.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak, sam proces tworzenia mapy był długi i kosztowała ona aż 200 euro.
    1 punkt
  2. Nie. bool IsPlayerVIP(int client) { if (!CheckCommandAccess(client, "sm_tutajcos", 0, true))return false; { return true; } } Tutaj masz przykład jak mam u siebie. stock bool IsPlayerVIP(int client) { if (!CheckCommandAccess(client, "sm_tutajcos", 0, true))return false; { return true; } } stock bool IsValidPlayer(int client) { if (client <= 0 || client > MaxClients) { return false; } if (!IsClientInGame(client)) { return false; } if (IsFakeClient(client)) { return false; } return true; }
    1 punkt
  3. Dobra, to inaczej. Masz roota? Jeżeli tak to użyj sobie CheckCommandAccess zamiast GetUserFlagBits. PS. Ostatnio był omawiany temat na ten problem. Chyba, że zrobisz sobie tak: if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION && !(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT)) Lub. if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION || (GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_ROOT))
    1 punkt
  4. Co to za różnica? Dałem przykład. Możesz nawet ustawić sobie. SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 331313131); Sprawdź. k.smx
    1 punkt
  5. hmm. SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", 1); XD
    1 punkt
  6. SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", ); Chyba czegoś tu brakuje? ;V
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...