Skocz do zawartości

Qwizi

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Silver I

O Qwizi

  • Tytuł
    Silver I

Ostatnie wizyty

395 wyświetleń profilu

Ranga użytkownika

  • Legendary Eagle Master
  • Obecna ranga: Legendary Eagle Master
  1. Qwizi

    Zapraszam na serwer Minecraft GreenSky

    Fajnie.
  2. Qwizi

    Problem z funkcja

    Dodajesz globalnie Potem I w evencie na zakończenie rundy ustawiasz tej zmiennej wartość na false.
  3. Witam, chciałbym, żeby plugin pobierał już przypisane flagi do danego gracza i dodawał te które zostały zakupione. public void GiveFlag(int User) { char Error[256]; if(IsClientInGame(User)) { char SID[64]; char Query[256]; GetClientAuthId(User, AuthId_Steam2, SID, sizeof(SID)); Format(Query, sizeof(Query), "SELECT `flags` FROM `premium` WHERE `server`='%i' AND `nick`='%s'", ServerID, SID); Handle QueryDB = SQL_Query(DB, Query); if(QueryDB != INVALID_HANDLE) { if(SQL_FetchRow(QueryDB)) { char Flags[64]; SQL_FetchString(QueryDB, 0, Flags, sizeof(Flags)); int FlagsInt = ReadFlagString(Flags); int flags = GetUserFlagBits(User) + FlagsInt; SetUserFlagBits(User, flags); } } else { SQL_GetError(DB, Error, sizeof(Error)); LogToFile("addons/sourcemod/logs/OnlineShop.txt", "[MySQL GiveFlag] %s", Error); } } } Zmieniłem int FlagsInt = ReadFlagString(Flags); SetUserFlagBits(User, FlagsInt); na int FlagsInt = ReadFlagString(Flags); int flags = GetUserFlagBits(User) + FlagsInt; SetUserFlagBits(User, flags); I średnio chce to działać. Bo dodaje same flagi, które są wpisane do tabeli od sklepu.
×