-
Content Count
924 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
65
1334402937_TheSecondDream.mp3
00:00/00:00
- 1334402937_TheSecondDream.mp3
SUPER TIMOR last won the day on December 23 2020
SUPER TIMOR had the most liked content!
Community Reputation
602About SUPER TIMOR
-
Rank
Stary wyjadacz
Recent Profile Visitors
2,286 profile views
-
No to co, jaka jest aktualna cena tych 'cudeniek'?
-
Przecież to nie jest Twój marker, dodałeś tylko napis i sprzedajesz.. yh ^^ do znalezienia za darmo w internecie 🙂 Czy może animacje zrobiłeś? 😮 bo z tego co kojarzę, to w tym brzydalu owej brakuje 😉
-
Hej, a może coś o sobie? Brzmi jak pseudoreklama bogatego syna taty.. kompletnie nieprzekonywujące 😛
-
Dzięki za uznanie 🙂 Daj sygnał jak skończysz 16 lat, to w zamian za ciepłe słowa wprowadzę Cię w świat seksu i pieniędzy 😉 Nie wiem co mają do tematu (dot. moderatorów) daty dodania ostatniej zawartości, ponieważ temat można zamknąć, albo wyrzucić do kosza nie używając szablonów moderacyjnych. Głównym zadaniem moderatora nie jest również dodawanie zawartości celem niesienia pomocy dot. kodu czy cokolwiek, poradników etc. Pilnowanie forum, w wolnych chwilach, ot co 😜. Jeśli jednak taki wymóg istnieje, a go przeoczyłem, to oficjalnie oświadczam, że
-
Nikita - autor nie swoich pluginów.
SUPER TIMOR replied to Paweł SM's topic in Opinie o transakcjach
Nie jesteś, bo się przedstawiłeś 😛 Temat jest cały czas otwarty, jak najbardziej, po prostu przyp*erdoliłem się do byle gówna jak mam w zwyczaju i pokarciłem młodych, nic szczególnego 😛 Bawcie się, tylko że za udostępnianie cudzych pluginów, za które się płaciło (chyba wiedziałeś, co kupujesz?) bez zgody ich autora (albo nie-autora) będą wyciągane konsekwencje. W tym wypadku skończyło się na usunięciu plików, bo przecież na tym pseudo-discordzie, z którego mnie wykluczono bo (zgaduję, że mesharsky) ktoś poczuł kija w dupie by mnie zjedli 🙂 Pozdrawiam 😄 -
Nikita - autor nie swoich pluginów.
SUPER TIMOR replied to Paweł SM's topic in Opinie o transakcjach
@Shazzyskoro nie rozumiesz o co tu chodzi, to (do wszystkich czytających) - znaczy że wnioski wysuwające się po przeczytaniu Twojej wypowiedzi są poprawne. Jak najbardziej. I trochę kulturwy 🙂 -
Nikita - autor nie swoich pluginów.
SUPER TIMOR replied to Paweł SM's topic in Opinie o transakcjach
Napisz mi na PW kto to jest, i odpowiedz mi na pytanie - jak się poczujesz, gdy za 10 minut wrzucę na publika wszystkie Twoje pluginy, które mają moi klienci, a do których serwerów mam dostęp? Jest ponad 10 tych serwerków, często coś tam musiałem im poprawiać.. no i .sp sobie wiszą tu i ówdzie 🙂 -
Nikita - autor nie swoich pluginów.
SUPER TIMOR replied to Paweł SM's topic in Opinie o transakcjach
Nie pytam Cię co to jest, tylko kto jest Twoim klientem. Czekam do 19, potem usuwam ten temat. Pozdrawiam -
Nikita - autor nie swoich pluginów.
SUPER TIMOR replied to Paweł SM's topic in Opinie o transakcjach
Nie pytam z ciekawości, po prostu chcę wiedzieć i się dowiem, albo skasuję ten temat. -
Nikita - autor nie swoich pluginów.
SUPER TIMOR replied to Paweł SM's topic in Opinie o transakcjach
@Paweł SM kto zlecał Ci pracę przy tych pluginach? -
Zamknięty na prośbę autora. Mirage szuka sieci ponownie
SUPER TIMOR replied to Cotuo's topic in Współpraca
Temat został zamknięty na prośbę autora tematu . Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator rozpatrzy go ponownie. -
Temat został przeniesiony do kosza przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator rozpatrzy go ponownie.
-
ROZWIĄZANE Przerobienie pluginu.
SUPER TIMOR replied to Patryk Szczerbowski's topic in [Płatne] Zlecenia
Temat został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator rozpatrzy go ponownie. -
Wyłapanie czy gracz widział wybuch rakiety/granatu
SUPER TIMOR replied to tafit's topic in General questions
int entity = CreateEntityByName("hegrenade_projectile"); --> CreateEntityByName("flashbang_projectile"); DispatchKeyValue(ent, "classname", "blindingRocket"); CreateTimer(0.0, DefuseRocket, EntIndexToEntRef(ent)); ----------------------- public Action DefuseRocket(Handle timer, any ref) { int ent = EntRefToEntIndex( ref ); if ( ent != INVALID_ENT_REFERENCE ) { SetEntProp(ent, Prop_Data, "m_nNextThinkTick", -1); } } (tu wyłączamy wybuch zwykły wybuch flasha) ------------ Po zetknięciu się z jakimś entity - -
Wyłapanie czy gracz widział wybuch rakiety/granatu
SUPER TIMOR replied to tafit's topic in General questions
A to znów możesz inaczej zrobić 🙂 wysyłasz rakietę (flashbanga z modelem rakiety), force'ujesz jego wybuch po dotknięciu jakiegoś entity > 0 w RequestFrame. Pamiętaj, żeby flashbangowi nadać specjalny classname, np "oslepiajacaRakieta", a potem w evencie "player_blind", który odpali się przy każdym oślepieniu na wejściu sprawdzać, czy classname entity zgadza się z "oslepiajacaRakieta". Jeśli tak - gracz został oślepiony przez właśnie tę rakietę. https://wiki.alliedmods.net/Counter-Strike:_Global_Offensive_Events#player_blind / edit @tafit public void OnPluginStart(