Jump to content

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

SUPER TIMOR

Moderator
  • Content Count

    924
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    65
1334402937_TheSecondDream.mp3
00:00/00:00
  • 1334402937_TheSecondDream.mp3

SUPER TIMOR last won the day on December 23 2020

SUPER TIMOR had the most liked content!

Community Reputation

602

2 Followers

About SUPER TIMOR

  • Rank
    Stary wyjadacz

Recent Profile Visitors

2,286 profile views
  1. No to co, jaka jest aktualna cena tych 'cudeniek'?
  2. Przecież to nie jest Twój marker, dodałeś tylko napis i sprzedajesz.. yh ^^ do znalezienia za darmo w internecie 🙂 Czy może animacje zrobiłeś? 😮 bo z tego co kojarzę, to w tym brzydalu owej brakuje 😉
  3. Hej, a może coś o sobie? Brzmi jak pseudoreklama bogatego syna taty.. kompletnie nieprzekonywujące 😛
  4. Dzięki za uznanie 🙂 Daj sygnał jak skończysz 16 lat, to w zamian za ciepłe słowa wprowadzę Cię w świat seksu i pieniędzy 😉 Nie wiem co mają do tematu (dot. moderatorów) daty dodania ostatniej zawartości, ponieważ temat można zamknąć, albo wyrzucić do kosza nie używając szablonów moderacyjnych. Głównym zadaniem moderatora nie jest również dodawanie zawartości celem niesienia pomocy dot. kodu czy cokolwiek, poradników etc. Pilnowanie forum, w wolnych chwilach, ot co 😜. Jeśli jednak taki wymóg istnieje, a go przeoczyłem, to oficjalnie oświadczam, że
  5. Nie jesteś, bo się przedstawiłeś 😛 Temat jest cały czas otwarty, jak najbardziej, po prostu przyp*erdoliłem się do byle gówna jak mam w zwyczaju i pokarciłem młodych, nic szczególnego 😛 Bawcie się, tylko że za udostępnianie cudzych pluginów, za które się płaciło (chyba wiedziałeś, co kupujesz?) bez zgody ich autora (albo nie-autora) będą wyciągane konsekwencje. W tym wypadku skończyło się na usunięciu plików, bo przecież na tym pseudo-discordzie, z którego mnie wykluczono bo (zgaduję, że mesharsky) ktoś poczuł kija w dupie by mnie zjedli 🙂 Pozdrawiam 😄
  6. @Shazzyskoro nie rozumiesz o co tu chodzi, to (do wszystkich czytających) - znaczy że wnioski wysuwające się po przeczytaniu Twojej wypowiedzi są poprawne. Jak najbardziej. I trochę kulturwy 🙂
  7. Napisz mi na PW kto to jest, i odpowiedz mi na pytanie - jak się poczujesz, gdy za 10 minut wrzucę na publika wszystkie Twoje pluginy, które mają moi klienci, a do których serwerów mam dostęp? Jest ponad 10 tych serwerków, często coś tam musiałem im poprawiać.. no i .sp sobie wiszą tu i ówdzie 🙂
  8. Nie pytam Cię co to jest, tylko kto jest Twoim klientem. Czekam do 19, potem usuwam ten temat. Pozdrawiam
  9. Nie pytam z ciekawości, po prostu chcę wiedzieć i się dowiem, albo skasuję ten temat.
  10. @Paweł SM kto zlecał Ci pracę przy tych pluginach?
  11. SUPER TIMOR

    Zamknięty na prośbę autora. Mirage szuka sieci ponownie

    Temat został zamknięty na prośbę autora tematu . Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator rozpatrzy go ponownie.
  12. Temat został przeniesiony do kosza przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator rozpatrzy go ponownie.
  13. Temat został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator rozpatrzy go ponownie.
  14. int entity = CreateEntityByName("hegrenade_projectile"); --> CreateEntityByName("flashbang_projectile"); DispatchKeyValue(ent, "classname", "blindingRocket"); CreateTimer(0.0, DefuseRocket, EntIndexToEntRef(ent)); ----------------------- public Action DefuseRocket(Handle timer, any ref) { int ent = EntRefToEntIndex( ref ); if ( ent != INVALID_ENT_REFERENCE ) { SetEntProp(ent, Prop_Data, "m_nNextThinkTick", -1); } } (tu wyłączamy wybuch zwykły wybuch flasha) ------------ Po zetknięciu się z jakimś entity -
  15. A to znów możesz inaczej zrobić 🙂 wysyłasz rakietę (flashbanga z modelem rakiety), force'ujesz jego wybuch po dotknięciu jakiegoś entity > 0 w RequestFrame. Pamiętaj, żeby flashbangowi nadać specjalny classname, np "oslepiajacaRakieta", a potem w evencie "player_blind", który odpali się przy każdym oślepieniu na wejściu sprawdzać, czy classname entity zgadza się z "oslepiajacaRakieta". Jeśli tak - gracz został oślepiony przez właśnie tę rakietę. https://wiki.alliedmods.net/Counter-Strike:_Global_Offensive_Events#player_blind / edit @tafit public void OnPluginStart(
×
×
  • Create New...