th7nder

Użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

th7nder wygrał w ostatnim dniu 9 Kwiecień

th7nder ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Silver I

O th7nder

  • Ranga
    Silver I
  1. OnlineShop by Sloenthran Problem

    Ta linijka mówi, że PHP się sypie. Musisz znaleźć error logi php. [14/Apr/2018:19:51:33 +0200] "POST /shopsm/index.php?pages=buy_three&id=1&priceid=2 HTTP/1.1" 500
  2. OnlineShop by Sloenthran Problem

    Jak Ci wywala biała strona podczas wpisania SID to jest na 100% błąd konfiguracji WWW albo są na stronie błędy w kodzie źródłowym. Sprawdź error logi na hostingu WWW, bo to jest jedyna możliwość, abyśmy się dowiedzieli co jest nie tak. Gdyby nie było error logów (a muszą być w tym wypadku), to włącz je w panelu swojego hostingu, a nastepnie wpisz SID na stronie żeby Ci wywaliła biała strona. Logi zostaną zapisane i wtedy nam je podeślij.
  3. Błąd W Trakcie Kompilacji

    Obawiam się, że posiadasz jakiś brak średnika, klamry, nawiasu lub złą definicje zmiennej w swoim pluginie, dlatego Ci sypie trzysta errorów. Postaraj się znaleźć ten błąd składni, a jeśli chcesz bezpośredniej pomocy musiałbyś dostarczyć kod źródłowy pluginu: Cmod_class_[SuperVip]Deathruner.sp
  4. OnlineShop by Sloenthran Problem

    Kod 500 zwrócony przez serwer oznacza z reguły jakiś błąd w kodzie PHP/zła konfiguracja/ogólnie wysypanie się WWW w którymś momencie. Prawdopodobnie Twoja strona nie obsługuje jakiegoś requesta i leży -> dlatego sklep nie działa. Musiałbyś wejść na swój hosting WWW i pokazać error logi, wtedy będziemy w stanie pomóc.
  5. Logi Serwera

    Serwery CSa GO mają swoje tryby: casual, competetive itd. Każdy z tych trybów przechowuje swoją domyślną konfiguracje w pliku np. gamemode_casual.cfg, gamemode_competitive.cfg. Mają one nadrzędny priorytet nad np. server.cfg lub autoexec.cfg. Aby zostawić domyślną konfiguracje w spokoju serwer próbuje wczytywać odpowiadające configi gamemode_casual_server.cfg, gamemode_competitive_server.cfg W tych plikach można nadpisywać domyślne ConVary, aby nadpisać domyślną konfiguracje nie zmieniając jej. Oczywiście zmieniając ją nic się nie stanie, ale te pliki są tylko dla wygody - nie trzeba pisać dużej ilości CVarów, tylko np. kilka które chcemy nadpisać. Reasumując, serwer próbuje wczytać plik z Twoją konfiguracją dla danego trybu i informuje, że go nie widzi. Nic złego się nie dzieje. Commentary: Could not find commentary data file 'maps/de_dust2_commentary.txt'. Szczerze nie wiem po co są te pliki, _commentary.txt, ale raczej do niczego potrzebnego i nie trzeba się tym przejmować. ConVarRef weapon_cleanup_on_roud_restart doesn't point to an existing ConVar Jakiś z Twoich pluginów/plików konfiguracynych próbuje ustawić CVar weapon_cleanup_on_roud_restart, którego nie ma w silniku gry. Znów, nic złego się nie dzieje.
  6. Rezerwacja slota

    Autor tego pluginu zakłada z góry, że serwer nie ma żadnych ukrytych slotów. Jeśli dobrze go rozumiem, to jedyną możliwością zrobienia rezerwacji jest ustawienie CVara sm_admin_slots "liczba" Odpowiada on za liczbę zarezerwowanych slotów wrażliwych na graczy, którzy mają flagę b(ADMFLAG_RESERVATION).
  7. Logi Serwera

    Z reguły oznacza to, że jakiś plugin/extension do sourcemoda wywołuje funkcję HookEvent podając jako parametr jedną z nazw tych eventów. Silnik gry wysyłając te komunikaty informuje Cie, że nastąpiła próba zhookowania takiego eventu np. "difficulty_changed", ale on sam nie wie co to oznacza. Czyli taki hook się nigdy nie wywoła. Ogólnie nie musisz się tym przejmować, jest to jedynie informacja dla Ciebie, która może oznaczać, że masz jakiś plugin na serwerze nie do końca kompatybilny z Twoją grą. Na przykład plugin od CS:GO na serwerze TF2 lub coś w tym rodzaju.
  8. Brak error logów

    Uruchom konsole i spróbuj z ręki wpisać: sm plugins load tokens.smx albo sm plugins reload tokens.smx Wtedy powinno Ci pokazać błędy od razu. Jeśli nie tworzą się jednak żadne logi, to prawdopodobnie wystepuje błąd z uprawnieniami. Proces csgo, w którym jest odpalony sourcemod nie ma dostępu do pisania/czytania/przeglądania(r/w/x) folderu logs. Rozwiązania są następujące: Jeśli masz własnego VPSa lub Dedyka wykonaj coś takiego: chmod -R u+rx addons/sourcemod/logs chmod u+w addons/sourcemod/logs Jeśli masz dostęp tylko do FTP to przez klienta(np. FileZilla) musisz kliknąć prawym na folder "logs" i przyznać uprawnienia read, write and execute. Możliwe, że zapomniałem o czymś - nie mam kompletnej wiedzy na temat Twojego środowiska, w którym jest hostowany serwer. Jeśli to nie pomoże, to pisz.
  9. Serwer CS:GO na Windowsie

    Na początku usuń cały folder addons, wgraj samego metamoda i wklej co Ci wyświetla komenda "meta version", wpisana w konsoli serwera. Następnie wrzuć sourcemoda i wklej co Ci zwraca komenda: sm version Wszystkie errory, które Ci wyskoczą też zaprezentuj - wtedy będziemy w stanie pomóc.
  10. Napis Ct/T wygrali

    Polecam użyć tego pluginu: https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=2138790
  11. Dobry VPS/Dedyk na kilka serwerów.

    VPS pod taką 'armię' odpada. Również polecam serwery dedykowane GAME od OVH. Jeden dedyk z jakąś i7meczką uciągnął mi maksymalnie 9 serwerów CS:GO 128TR po ~25 slotów. Śmiało przewidując, prawdopodobnie Ci wystarczy 1 serwerek na tyle serwerów, ale pewności nie mam - nie hostowałem równolegle CSa 1.6 i nie wiem jak one zżerają zasoby.
  12. Rzeczy zmieniajace sie co 24 h?

    Jeden pomysł, który mi przychodzi do głowy to stworzenie jakiejś tabeli w bazie danych(MySQL, SQLite), lub pliku tekstowego w którym będzie przechowywana data ostatniej zmiany 'rzeczy'. Wtedy, jak gracz wywoła komendę sprawdzasz zawartość tej tabeli lub pliku, porównujesz różnice czasu - czy minęło 24h od ostatniej zmiany i jeśli tak, to zmieniasz questa na nowego. A jak różnica czasu będzie mniejsza, to po prostu nic nie robisz w pluginie. To rozwiązanie pozwoli Ci ominąć jakiekolwiek rzeczy związane z crontabem/skryptami wywoływanymi zdalnie i nie powinno tworzyć problemów.
  13. Ograniczenie komend

    Zależy od mocy tego 'ograniczenia' - czy przez jakiś czas, czy np. od rana do wieczora. Nie mniej jednak, najprościej będzie po prostu zhookować komende(RegConsoleCmd lub AddCommandListener) i zwracać Plugin_Stop albo Plugin_Handled, dla danych ram czasowych. Komenda przestanie być 'włączana' w innych pluginach i niniejszym zostanie niedostępna.
  14. [CS:GO] Wyświetlanie tego irytującego MOTD

    Użyj tego: https://github.com/dubbeh/motd-fixer-plugin/
  15. Jakiś typ co umie pluginy SM pisać

    http://steamcommunity.com/id/th7nder