Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej
Sign in to follow this  
SUPER TIMOR

[CSGO] goAFK Manager

Recommended Posts

GoAFK Manager

 

Na "szkielecie" pluginu autorstwa Dr. Api przeredagowany, poprawiony, z nowymi feature'ami przybywa AFK Manager dedykowany właścicielom serwerów serwisu goBoosting.pl

Dlaczego? Ot tak, bo prosili ?

 

Sprawdzanie AFK na 2 sposoby.

Pierwszy sprawdza ustawienie kamery gracza oraz jego pozycji, a drugi bazuje na wciśniętych klawiszach. Nie musicie się już martwić, że jakiś furiat całą noc będzie kosił Wasze kredyty mając wklepane +left, +forward w konsoli ?

Plugin ma swój plik z tłumaczeniami, oraz załączona została również biblioteka csgocolors pozwalająca na kolorowanie swojego tekstu w prosty sposób.

 

Komendy konfiguracyjne (domyślnie plik wygeneruje się w csgo/cfg/sourcemod/goAFK.cfg) :

Spoiler

 

    goAFK_enabled = 1 włącza plugin / 0 wyłącza.


    goAFK_mode = tryb działania pluginu. 1 - AFK zostanie wyrzucony z serwera/ 2 - zostanie przeniesiony do SPECT.


    goAFK_kickSpect =  jeśli goAFK_mode jest 1, to czy sprawdzać również obserwatorów czy są AFK?


    goAFK_min = minimalna ilość graczy, aby plugin zaczął spełniać swoje zadania.


    goAFK_movetime = czas, po którym gracz zostanie przeniesiony do SPECT, jeśli goAFK_mode to 2.


    goAFK_kicktime = czas, po którym gracz zostanie wyrzucony, jeśli goAFK_mode to 1.


    goAFK_warntime = czas, po którym gracz zacznie otrzymywać ostrzeżenia o byciu AFK.


    goAFK_disablestrafe = 1 włącza opcję sprawdzania po klawiszach (dedykowane cwaniakom +left, +forward) / 0 wyłącza ją.


    goAFK_excludeBots = 1 wyłącza BOT'y ze wszelkich działań pluginu prócz liczenia graczy / 0 zalicza je.


    goAFK_adminimmune = nadaje immunitet dla adminów przed działaniem pluginu. 0 - brak immunitetu / 1 - pełny immunitet / 2 immunitet na wyrzucenie z gry / 3 immunitet na przerzucenie do SPECT


    goAFK_adminflag = flaga, która upoważnia do immunitetu przed działaniem pluginu.  >> FLAGI TUTAJ << . Puste miejsce oznacza, że wystarczy jakakolwiek flaga.

    goAFK_spawnMove = 1, jeśli chcesz, aby plugin działał na ludzi, którzy nie ruszają się z respawnu na określoną odległość. 0, jeśli nie chcesz.
    goAFK_spawnRadius = minimalna odległość, którą gracz musi pokonać ze spawnu, jeśli goAFK_spawnMove = 1.
    goAFK_spawnMoveTime   = czas, w którym gracz musi opuścić respawn, jeśli goAFK_spawnMove = 1. (zalecane max ~15 sekund) uwaga! do tego czasu doliczamy freezetime

 

 

 

W szczególności dzięki dla Dr.Api, którego plugin posłużył mi za szkielet jak już wspomniałem, no i dla Adiego głównie za to, że kopał mnie w du**ę, że mi się nawet głupiej sklejki nie chciało zrobić.

Tak czy siak, testowałem i działa. Jak nie działa - daj znać, poprawimy. Pełny support, zwłaszcza jak rozdajesz skiny swoim graczom na goBoostingu! ?

 

W załącznikach pliki do pobrania. goAFK.sp należy skompilować i wrzucić do csgo/addons/sourcemod/plugins/, goAFK.phrases.txt należy umieścić w csgo/addons/sourcemod/translations/.

Do kompilacji pliku potrzebny będzie include csgocolors.inc, który również załączyłem.

 

Changelog

15.11.2019 - dodatkowe sprawdzanie przy macro

18.11.2019 - dodatkowa funkcja sprawdzająca, czy gracz ruszył się ze spawna po określonym czasie na określoną odległość; dodano cvary

      + wliczamy dodatkowo czas freezetime do timera przy spawnie

goAFK.phrases.txt goAFK.smx goAFK.sp csgocolors.inc

  • Super! 1

 

2a.png


brand-logo.png

Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By MYGO.pl
      PHP Code: #include <amxmodx>

      new const Version[] = "0.2";

      enum PlayerCount
      {
          HumanCount,
          BotCount
      }

      new g_PlayerCounts[ PlayerCount ] , g_RoundEnd;
      new g_pMaxBots;

      new const g_BotsNeeded[ 32 ] = 
      {
          0, // 0 humans
          5, // 1 humans
          5, // 2 humans
          5, // 3 humans
          5, // 4 humans
          5, // 5 humans
          5, // 6 humans
          5, // 7 humans
          4, // 8 humans
          4, // 9 humans
          3, // 10 humans
          2, // 11 humans
          1  // 12 humans 
             // 13-32 humans = 0 bots
      }


      public plugin_init() 
      {
          register_plugin( "PodBot Manager", Version , "bugsy" );
          
          register_logevent( "RoundEnd" , 2 , "1=Round_End" );
          
          server_cmd( "pb removebots" );
          
          set_cvar_num( "pb_bot_quota_match" , 0 );
          set_cvar_num( "pb_minbots" , 0 );
          set_pcvar_num( ( g_pMaxBots = get_cvar_pointer( "pb_maxbots" ) ) , g_BotsNeeded[ 1 ] );
      }

      public client_authorized( id )
      {
          g_PlayerCounts[ PlayerCount:is_user_bot( id ) ]++;
          
          //Handle bots on map change
          if ( !g_RoundEnd )
          {
              set_task( 5.0 , "BalanceBots" );
              g_RoundEnd = get_systime();
          }
      }

      public client_disconnected(id, bool:drop, Msg[], Len)   
      {
          g_PlayerCounts[ PlayerCount:is_user_bot( id ) ]--;
      }

      public RoundEnd()
      {
          if ( ( get_systime() - g_RoundEnd ) > 5 )
          {
              BalanceBots();
          }
          
          g_RoundEnd = get_systime();
      }

      public BalanceBots()
      {
          new iNumBots = g_PlayerCounts[ BotCount ];
          new iNumHumans = g_PlayerCounts[ HumanCount ];
          new iBotsNeeded = g_BotsNeeded[ iNumHumans ];
          new szName[ 32 ] , iBots[ 32 ] , iBotCount , i;
          
          set_pcvar_num( g_pMaxBots , iNumHumans + iBotsNeeded );
          
          if ( iNumBots > iBotsNeeded )
          {
              get_players( iBots , iBotCount , "d" );
              
              while ( iNumBots-- > iBotsNeeded )
              {
                  get_user_name( iBots[ i++ ] , szName , charsmax( szName ) );
                  server_cmd( "pb remove ^"%s^"" , szName );
              }
          }
          else if ( iNumBots < iBotsNeeded )
          {
              while ( iNumBots++ < iBotsNeeded )
              {
                  server_cmd( "pb add" );
              }
          }

      Could someone please help me edit this to work with CSDM. As it is written bot balancing occurs at round end or after first player join on map change/server start. Deathmatch doesn't have rounds.

      Please help and thanks. Przeczytaj cały wpis
    • By MYGO.pl
      ADVANCED VIP PLUGIN

      Hello, i made this plugin while ago, it was Polish plugin so i decided to translate it and post it here as well so maybe someone can use it.

      Commands: !vips: Opens a menu with the list of vip players on the server (You can disable it in the configuration file) !vipsay <message>: Vip player can write HUD messages on the server (You can disable it in the configuration file)
      Features:
      ALL OF THOSE FEATURES CAN BE CONFIGURED VIA CVARS
      VIP welcome message on chat Vip leave message on chat Vip can write hud messages You can configure VIP's starting HP and the MAX HP he can reach. Amount of money VIP receives for killing/headshot/bomb planting/bomb defusing/Knife kill etc You can increase movment speed for VIP Player You can give free armor and helmet for VIP player, also you can set the armor value. You can change gravity for VIP player. Free grenades for VIP (HE,FLASH,SMOKE,TA,HEAL,INC) Tag in the scoreboard [VIP] Double Jump for VIP players FREE Guns and Pistols menu from 3rd round by default
      Changelog:
      Spoiler
      ~ Version "0.1" >> First release.
      ~ Version "0.2" >> New Syntax Rewrite.
      ~ Version "0.3" >> Fixed events.
      ~ Version "0.4" >> Added cvars.
      ~ Version "0.5" >> More Cvars + More fixes.
      ~ Version "0.6" >> Fixed an error when the gun menu was showing on the 1st round (HalfTime).
      ~ Version "0.7" >> Fixed RoundEnd Events.
      ~ Version "0.8" >> Added welcome and leave message for vip. // USUNIĘTE
      ~ Version "0.9" >> Added [VIP] tag in the cvar.
      ~ Version "1.0" >> Added cvar for doublejump.
      ~ Version "1.1" >> Added new cvars and fixed doublejump.
      ~ Version "1.2" >> Grenades are not respawning 2 times at the new round.
      ~ Version "1.3" >> Removed useless free vip from x to x hour.
      ~ Version "1.4" >> A lot of new features and fixes.
      ~ Version "1.5" >> Fixes
      ~ Version "1.6" >> Removed useless translations and added English language for allied lads.


      Configuration of the GUNS AND PISTOLS:

      Just simply edit the menus and add the guns you want. I will add the configuration file for it if i find a time to do that query.
      Spoiler





      Languages:

      English
      Polish (PM Me Via Steam)
      Steam link: https://steamcommunity.com/id/mesharskyh2k/

      Installation Notes:

      Upload files to the root directory of your server. Edit cfg/sourcemod/H2K_Vip_configuration.cfg to edit all the cvars and configurations
      Configuration file should be generated by it self after a map restart or server restart.
      Configuration file should be generated by it self after a map restart or server restart.Configuration file should be generated by it self after a map restart or server restart.
      Default flag for vip is "o"

      Coded with ❤ for Rias Gremory


      Enjoy :bacon!::bacon!::bacon!:

      PS: I also included the compiler and include files so you don't need to spend ages to find them or waste my time because you can't compile the plugin :)
      Attached Files Vip by Mesharsky[1.6].zip (636.9 KB) Get Plugin or Get Source (H2K_VipENG.sp - 22.7 KB) Wyświetl pełny artykuł
    • By MYGO.pl
      Description: Players can request to extend the current map time. Only tested for CS:GO.

      Commands:
      Code: sm_ve ConVars:
      Code: sm_cmd_extend_time 10 // With how many minutes can be extended the current map?
      sm_cmd_extend_limit 1 // How many times players can extend the current map? (0 - ignore)
      sm_cmd_extend_delay 10 // After how many minutes players can request to extend the map again?
      sm_cmd_extend_current_round 0 // Extend the current round as well? (for deathmatch servers) GitHub: https://github.com/Ilusion9/sm-csgo-vote-extend-time Wyświetl pełny artykuł
    • By MYGO.pl
      it gives me this error

      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] Exception reported: [SURF] Unable to connect to database (Configuration "cksurf" not found)
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] Blaming: ckSurf.smx
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] Call stack trace:
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] [0] SetFailState
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] [1] Line 157, csgo/addons/sourcemod/scripting/ckSurf/sql.sp::db_setupDatabase
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] [2] Line 1894, csgo/addons/sourcemod/scripting/ckSurf.sp::OnPluginStart
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] Unable to load plugin "ckSurf.smx": Error detected in plugin startup (see error logs)
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] Unable to load plugin "discord_api.smx": Required extension "SteamWorks" file("SteamWorks.ext") not running
      L 12/02/2019 - 02:29:23: [SM] Unable to load plugin "surftimer.smx": Native "json_array_append_new" was not found Wyświetl pełny artykuł
    • By SUPER TIMOR
      Plugin powstał z myślą o rozgrywkach ligowych dla jednej z organizacji, z którymi współpracujemy.
      Wprowadza on na serwer dwie komendy - !tac i !tech, której gracze mogą używać, aby wywołać przerwę taktyczną, bądź techniczną.
       
      Czas przerwy technicznej - 5 minut.
      Czas przerwy taktycznej - 30 sekund.
      Wyświetlana jest również informacja na czacie kto wywołał przerwę, oraz ile czasu zostało.
      Ilość przerw taktycznych na drużynę - 4. Techniczna jest jedna.
       
       
      W przypadku błędów, niedociągnięć, próśb o edycję - proszę pisać.
       
      // może dopiszę do tego cvary na określenie czasu przerw, jak znajdę 5 minut ? 
      tactech.sp
×
×
  • Create New...