Xxcarbon22xX Opublikowano Listopad 10, 2015 o 20:46 Udostępnij Opublikowano Listopad 10, 2015 o 20:46 (edytowane) Witam, Mam problem z pewnymi pluginami. Pluginy te mają ukrywać na czacie wiadomośći o dojściu do drużyny, wyjściu z serwera oraz o wejściu na serwer. Przy próbie kompilacji wyskakuje mi błąd: "error 017: undefined symbol "active_zombie_riot"" Kompilowałem to jako 3 oddzielne pluginy. Proszę o pomoc Oto kod /***********************************************************/ /********************** PLAYER CONNECT *********************/ /***********************************************************/ public Action PlayerConnect(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { if(B_active_zombie_riot) { if(!dontBroadcast) { char S_name[32], networkID[22], address[26]; GetEventString(event, "name", S_name, sizeof(S_name)-1); GetEventString(event, "networkid", networkID, sizeof(networkID)-1); GetEventString(event, "address", address, sizeof(address)-1); Handle new_event = CreateEvent("player_connect", true); SetEventString(new_event, "name", S_name); SetEventInt(new_event, "index", GetEventInt(event, "index")); SetEventInt(new_event, "userid", GetEventInt(event, "userid")); SetEventString(new_event, "networkid", networkID); SetEventString(new_event, "address", address); FireEvent(new_event, true); return Plugin_Handled; } } return Plugin_Continue; } /***********************************************************/ /********************* PLAYER DISCONNECT *******************/ /***********************************************************/ public Action PlayerDisconnect(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { if(B_active_zombie_riot) { if(!dontBroadcast) { char S_name[32], networkID[22], address[26]; GetEventString(event, "name", S_name, sizeof(S_name)-1); GetEventString(event, "networkid", networkID, sizeof(networkID)-1); GetEventString(event, "address", address, sizeof(address)-1); Handle new_event = CreateEvent("player_disconnect", true); SetEventString(new_event, "name", S_name); SetEventInt(new_event, "index", GetEventInt(event, "index")); SetEventInt(new_event, "userid", GetEventInt(event, "userid")); SetEventString(new_event, "networkid", networkID); SetEventString(new_event, "address", address); FireEvent(new_event, true); return Plugin_Handled; } } return Plugin_Continue; } /***********************************************************/ /*********************** PLAYER TEAM PRE********************/ /***********************************************************/ public Action PlayerTeam_Pre(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { if(B_active_zombie_riot) { if(!dontBroadcast) { Handle new_event = CreateEvent("player_team", true); SetEventInt(new_event, "userid", GetEventInt(event, "userid")); SetEventInt(new_event, "team", GetEventInt(event, "team")); SetEventInt(new_event, "oldteam", GetEventInt(event, "oldteam")); SetEventBool(new_event, "disconnect", GetEventBool(event, "disconnect")); FireEvent(new_event, true); return Plugin_Handled; } } return Plugin_Continue; } Edytowane Listopad 10, 2015 o 20:48 przez Xxcarbon22xX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SztangaBiceps Opublikowano Styczeń 3, 2016 o 01:02 Udostępnij Opublikowano Styczeń 3, 2016 o 01:02 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się