owner_2019 Opublikowano Luty 25, 2020 o 15:36 Udostępnij Opublikowano Luty 25, 2020 o 15:36 Ciężko jednym prostym tytułem wytłumaczyć jak wiele zmian zawitało w dzisiejszej aktualizacji. Dostaliśmy naszywki, które możemy nakładać na ubrania operatorów jak naklejki. Nowy edytor celownika z podglądem na żywo i możliwością prostego udostępniania ich krótkimi kodami. Odświeżony sklep, zmiany map nieturniejowych i mały nerf dla snajperów. Trochę tego jest. UWAGA NA MOMENT PISANIA ARTYKUŁU PRÓBA ZAKUPU MACa-10 Z ZAŁOŻONĄ JAKĄKOLWIEK SKÓRKĄ MOŻE DOPROWADZAĆ DO WYŁĄCZANIA SIĘ GRY [AGENCI] Dodano naszywki – nowy przedmiot kosmetyczny dedykowany operatorom. Działają na podobnej zasadzie, co naklejki na broń. Otwieramy “skrzynkę” za 1,95€ i taką naszywkę możemy przyszyć w jednym z kilku predefiniowanych miejsc na posiadanym przez nas operatorze. Naszywek nie możemy zdzierać, jak to jest możliwe w przypadku naklejek. Możemy je tylko usunąć, ale nie wracają one po takiej operacji do ekwipunku. Myślę też, że możemy być właściwie pewni drużynowych naszywek na czas majora. [INTERFEJS] Dodano wizerunek operatora do menu zakupów Przeniesiono ikony broni możliwych do zakupienia na koło zakupów Włączenie sklepu automatycznie ustawia kursor na środku koła zakupów. Docelowo ta funkcja może przyśpieszyć nasze kupowanie, ale może bardzo negatywnie wpłynąć na naszą pamięć mięśniową. Osobiście nie jestem fanem tego rozwiązania. Dodano możliwość zmiany pozycji symbolu walutowego w tłumaczeniach gry Video: https://thumbs.gfycat.com/ClearAbsoluteLeonberger-mobile.mp4 [MAPY] Breach Usunięto miejsce na środku mapy, w którym mogła utknąć bomba Naprawiono niepoprawnie działające ograniczenia mapy w trybie Wingman na longu A Poprawiono schody na środku mapy Niewielkie zmiany wizualne Zablokowano możliwość przechodzenia broni przez drzwi przy oknie na A Zablokowano możliwość na wejście na samą górę znaku na długiej na A Poprawiono poruszanie się w różnych miejscach na mapie Studio Poprawiono geometrię i poruszanie się wokół strefy wybuchu A Usunięto niegrywalną strefę z górnego okna nad strefą wybuchu B Naprawiono błąd powodujący brak zadawania obrażeń od wybuchu bomby Zablokowano możliwość wyboostowania się poza mapę Poprawiono widoczność na uliczkach Dodano spraye z nazwami stref wybuchu [RÓŻNE] Przyśpieszenie podczas kucania z AWP jest teraz stałe i po wystrzale prędkość poruszania nie zwiększa się do maksymalnej wartości. Z jednej strony mógł być to błąd, z drugiej strony może być to odbierane jako niewielki nerf dla snajperów. Zwiększono limit wyświetlanych klatek na sekundę w trybie turniejowym do 400 dla lepszego wsparcia monitorów o wysokiej częstotliwości odświeżania Fixed a transform matrix bug when navblocker was instanced via rotated point templates. Musicie mi wybaczyć, ale to jest tak techniczne stwierdzenie, że ciężko mi to w jakikolwiek mający sens sposób przetłumaczyć. Usunięto błąd silnika renderującego powodującego wyłączenie się gry po wejściu do wody na OSX Nie jestem autorem powyższego tekstu. Nie odpowiadam za wszelkie błędy zawarte w tekście. Artykuł pochodzi z serwisu izaktv.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helix60 Opublikowano Luty 25, 2020 o 17:29 Udostępnij Opublikowano Luty 25, 2020 o 17:29 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalska12 Opublikowano Marzec 7, 2020 o 09:55 Udostępnij Opublikowano Marzec 7, 2020 o 09:55 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się