Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej
Sign in to follow this  
Doktorek292

101hp tryb paintball arena

Recommended Posts

Witam jako że znawcą nie jestem ale większość staram się sam zrobić to tego już wgl nie umiem zrobić. xD

 

Chcę dodać żeby VIP w rundzie paintball na arena 1 vs 1 miał 101 hp a zwykły gracz 100 jako że w vipie tego nie mogę zrobić bo w każdym trybie daje 101hp 

 

Dodam że próbowałem zrobić to na takiej zasadzie 

Spoiler

public Action OnRoundStart(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    for (int i = 0; i <= MAXPLAYERS; i++)
    {
        if (IsValidPlayer(i))
        {
            gb_spawn = false;
        }
    }
}
public Action event_player_spawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
    int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"));
    
    if (!IsPlayerVIP(client))
        return;
    
    if (gb_spawn[client])
        return;
    
    gb_spawn[client] = true;
    SetEntityHealth(client, 101);
}
bool IsPlayerVIP(int client)
{
    if (CheckCommandAccess(client, "generic_admin", ADMFLAG_CUSTOM1, false))
        return true;
    return false;
}
stock bool IsValidPlayer(int client)
{
    if (client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client))
        return true;
    return false;
}
 

 

Dopisując ten kod do pluginu paintball ale jednak daje w każdym trybie 101hp. Możecie się śmiać że tak zrobiłem wgl ale kto nie próbuje to nie wie co traci

 

Chcę tylko na tym trybie ustawić ilość hp dla vipa. 

 

Jeżeli by ktoś pytał jakiego vip'a używam to proszę link

 

https://url.pl/temat/1316-csgo-vip-2-tryby-najnowsza-wersja/

 

Może jednak da się to w vipie zrobić.

 

W załączniku daję w winnrar pliki paintball

paintball.rar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By MYGO.pl
      Plugin working great. I have this errors in console many times:
      Code: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "PBR_Movement.amxx", version "1.1")
      [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
      [AMXX] [0] PBR_Movement.sma::fw_cmdstart (line 89) When i comment that line i don't have errors, but then it doesnt give previous weapon after sprint is finished.

      PHP Code: #include <amxmodx>
      #include <amxmisc>
      #include <fakemeta>
      #include <hamsandwich>  
      #include <engine>

      #define PLUGIN "[PBR] Movement"
      #define VERSION "1.1"
      #define AUTHOR "Sneaky.amxx"

      new Float:userSprintLast[33], Float:userSprintLastBat[33], Float:userSprintSound[33] 
      new userSprintSpeed[33], userSprintTiredness[33], userSprintAdvised[33]
      new userWeapon[33][32]
      new pbmoves, verbose, use_batmeter, rechargetime, max_stamina

      public plugin_init()
      {
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
          register_forward(FM_CmdStart, "fw_cmdstart");
      }

      public plugin_precache()
      {
          RegisterHam(Ham_Spawn,"player","reset_tireness")  
          pbmoves = register_cvar("pbmoves_enabled", "1");
          verbose = register_cvar("pbmoves_verbose", "1");
          use_batmeter = register_cvar("pbmoves_usebatterymeter", "1");
          rechargetime = register_cvar("pbmoves_rechargetime", "10.0");
          max_stamina = register_cvar("pbmoves_maxstamina", "700");
          
          precache_sound("paintballR/sprint.wav");
          precache_sound("paintballR/gasp1.wav");
      }

      public reset_tireness(id)
        userSprintTiredness[id] = 0;  

      public fw_cmdstart(id, uc_handle, random_seed)
      {
          if (!is_user_alive(id) || !get_pcvar_num(pbmoves))
              return FMRES_IGNORED
          
          static buttons; buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
          new Float:gametime = get_gametime()
          
          if((gametime - userSprintLast[id] > get_pcvar_float(rechargetime) || !userSprintLast[id]))
          {
              userSprintTiredness[id] = 0
              userSprintLast[id] = gametime
              set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 1.0, 1.0);
              if(!userSprintAdvised[id])
              {
                  userSprintAdvised[id] = true
                  //show_hudmessage(id, "You are fresh! You can sprint with right-click...");
              }
              
              if(get_pcvar_num(use_batmeter))
              {
                  userSprintLastBat[id] = gametime
                  
                  message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("FlashBat"), {0,0,0}, id)
                  write_byte(100)
                  message_end()
              }
          }
          
          new currentweapon = get_user_weapon(id)
          
          if(buttons & IN_ATTACK2 && currentweapon != CSW_SCOUT)
          {
              set_uc(uc_handle, UC_Buttons, buttons & ~IN_ATTACK2);
          
              if(userSprintTiredness[id] >= get_pcvar_num(max_stamina))
              {
                  userSprintAdvised[id] = false
                  set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
                  show_hudmessage(id, "Too tired to sprint. Please wait...");

                  if(gametime - userSprintSound[id] > 1.0)
                  {
                      emit_sound(id, CHAN_AUTO, "paintballR/gasp1.wav", 1.0, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM);
                      userSprintSound[id] = gametime
                  }
                  
                  return FMRES_IGNORED;        
              }
          
              userSprintTiredness[id] += 1                
              
              if(!(buttons & IN_DUCK))
              {    
                  
                  if (currentweapon != CSW_KNIFE){
                      get_weaponname(currentweapon,userWeapon[id],30)
                      engclient_cmd(id, "weapon_knife")
                  }
                  userSprintSpeed[id] += 2;

                  if (userSprintSpeed[id] < 200)
                      userSprintSpeed[id] = 200;

                  if (userSprintSpeed[id] > 400)
                      userSprintSpeed[id] = 400;

                  userSprintLast[id] = gametime
                  
                  //Some of this was inspired in +Speed 1.17 by Melanie
                  new Float:returnV[3], Float:Original[3]
                  VelocityByAim ( id, userSprintSpeed[id], returnV )
          
                  pev(id,pev_velocity,Original)
                  
                  //Avoid floating in the air and ultra high jumps
                  if (vector_length(Original) < 600.0 || Original[2] < 0.0)
                      returnV[2] = Original[2]
                  
                  set_pev(id,pev_velocity,returnV)
                  set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
                  show_hudmessage(id, "Sprinting...");
                  
                  if (userSprintLast[id] - userSprintSound[id] > 1.0)
                  {
                      emit_sound(id, CHAN_AUTO, "paintballR/sprint.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
                      userSprintSound[id] = userSprintLast[id]                
                  }
              
                  if (gametime - userSprintLastBat[id] > 0.2 && get_pcvar_num(use_batmeter))
                  {
                      userSprintLastBat[id] = gametime
                      new percentage = 100 - (userSprintTiredness[id] * 100 / get_pcvar_num(max_stamina))
                      message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
                      write_byte(percentage);
                      message_end();
                  }


              
                  return FMRES_IGNORED;
              } else
              {            
                  if (userSprintSpeed[id] > 2)
                      userSprintSpeed[id] -= 2;
                  else
                      userSprintSpeed[id] = 0;
                      
                  userSprintLast[id] = gametime

                  new Float:returnV[3], Float:Original[3]
                  VelocityByAim ( id, userSprintSpeed[id], returnV )
          
                  pev(id,pev_velocity,Original)
                  
                  //Avoid floating in the air and ultra high jumps
                  if (vector_length(Original) < 600.0 || Original[2] < 0.0)
                      returnV[2] = Original[2]
                  
                  set_pev(id,pev_velocity,returnV)
                  set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
                  show_hudmessage(id, "Sliding...")
                  
                  return FMRES_IGNORED;
              }

          }

          //restore weapon after sprinting
          if(userWeapon[id][0])
          {
              engclient_cmd(id, userWeapon[id])
              userWeapon[id][0] = 0
          }
          userSprintSpeed[id] = 0;
          
          return FMRES_IGNORED;

      Przeczytaj cały wpis
    • By pcku
      Paintball shop
      Zobacz plik Opis
      Dodaje nam na serwer Paintball shop gdzie są 4 opcję do wyboru. 
       
      Komendy
      say /sklep
      say_team /sklep
      say /shop
      say_team /shop

      say = pisanie do wszystkich członków gry standardowo "y"
      say_team = pisanie do swojego teamu standardowo "u"
       
      Instalacja
      Do plugins wrzucamy paintballshop.amxx
      Do scrypting wrzucamy paintballshop.sma
      Do plugin.ini dopisujemy paintballshop.amxx
       
      Autor: Kolos
      Dodający pcku Wysłany 26.05.2020 Kategoria Pluginy AMXX  
    • By pcku
      Paintball shop v2
      Zobacz plik Opis
      Dodaje sklep z 7 opcjami wyboru. Można również użyć go w innych modach.
       
      Komendy
      Say_team /sklep
      say /sklep
      Say_team /shop
      say /shop

      Cvary
      sklep_prefix "wartosc" // Odpowiada za prefix wyswietlany przy zakupie
       
      Autor: Pan Marian 
      Dodający pcku Wysłany 26.05.2020 Kategoria Pluginy AMXX  
    • By pcku
      Opis
      Dodaje sklep z 7 opcjami wyboru. Można również użyć go w innych modach.
       
      Komendy
      Say_team /sklep
      say /sklep
      Say_team /shop
      say /shop

      Cvary
      sklep_prefix "wartosc" // Odpowiada za prefix wyswietlany przy zakupie
       
      Autor: Pan Marian 
    • By pcku
      Opis
      Dodaje nam na serwer Paintball shop gdzie są 4 opcję do wyboru. 
       
      Komendy
      say /sklep
      say_team /sklep
      say /shop
      say_team /shop

      say = pisanie do wszystkich członków gry standardowo "y"
      say_team = pisanie do swojego teamu standardowo "u"
       
      Instalacja
      Do plugins wrzucamy paintballshop.amxx
      Do scrypting wrzucamy paintballshop.sma
      Do plugin.ini dopisujemy paintballshop.amxx
       
      Autor: Kolos
×
×
  • Create New...