Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.02.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Współwłaściciel musi być w stanie na początku zapłacić 20 zł Potem 5 zł na miesiąc Min 12 lat ogarnięty Komendy (Ucze innych) lub sam potrafi Kontakt Gg:64826411
    5 punktów
  2. Nie testowałem, ale ponoć jeśli się Pre-Hookuje, to można zmieniać w locie. https://wiki.alliedmods.net/Events_(SourceMod_Scripting) Rewriting Events Rewriting events is just as easy -- events can be modified in pre hooks. For example, say we want to remove headshots from all events: public void OnPluginStart() { HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath, EventHookMode_Pre); } public Action Event_PlayerDeath(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { event.SetBool("headshot", false); return Plugin_Continue; } Oczywiście, jeśli tak nie zadziała, to Twój sposób, na 100% będzie skuteczny:)
    1 punkt
  3. tym czasie podpalony, to zmieniasz attackera w evencie na zapisany ID gracza Zmieniać to raczej nie do końca dobre słowo, event jest stworzony już po zdarzeniu, więc nie zadziała attacker = noweid oraz return Plugin_Changed; Trzeba wyłączyć wyświetlanie tego eventu, a następnie utworzyć "fake-event" z nowymi danymi.
    1 punkt
  4. 0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...