Po pierwsze
public void Event_PlayerSpawn(client, int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid"))
Na
public void EventSpawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
i później pobierasz id gracza
int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
Pierwszym parametrem jest ID gracza, któremu ma się pokazać wiadomość, następnie jest sama wiadomość, a później piszemy opcjonalne zmienne, w tym przypadku jest to zmienna odpowiadająca pobranej nazwie użytkownika.
PrintToChat(client, "Witaj %s ponownie w świecie żywych!", name_s);
Poprawnie napisany plugin:
#include <sourcemod>
#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required
public void OnPluginStart()
{
HookEvent("player_spawn", EventSpawn);
}
public void EventSpawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast)
{
int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
char name_s[35];
GetClientName(client, name_s, sizeof(name_s));
PrintToChat(client, "Witaj %s ponownie w świecie żywych!", name_s);
}