Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. To niezłe poradniki prawie, że 1 : 1 @Euforia Sieć Polecam usunąć tą piękną listę szablonów z dołu forum i ustawić jeden szablon jako default
    2 punkty
  2. Patrząc na to + nazwę sieci to nie wiem co sądzić o ów forum :v edit. Grafika z logo też widzę, iż jest oryginalna oraz autorska
    1 punkt
  3. Po pierwsze public void Event_PlayerSpawn(client, int client = GetClientOfUserId(event.GetInt("userid")) Na public void EventSpawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) i później pobierasz id gracza int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); Pierwszym parametrem jest ID gracza, któremu ma się pokazać wiadomość, następnie jest sama wiadomość, a później piszemy opcjonalne zmienne, w tym przypadku jest to zmienna odpowiadająca pobranej nazwie użytkownika. PrintToChat(client, "Witaj %s ponownie w świecie żywych!", name_s); Poprawnie napisany plugin: #include <sourcemod> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", EventSpawn); } public void EventSpawn(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); char name_s[35]; GetClientName(client, name_s, sizeof(name_s)); PrintToChat(client, "Witaj %s ponownie w świecie żywych!", name_s); }
    1 punkt
  4. Wyłącz wszystkie pluginy, a potem wgrywaj po kilka pluginów, aż dojdziesz do tego, który plugin odpowiada za crashe.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...