bobpixel

Użytkownik
  • Zawartość

    283
  • Dołączył

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

bobpixel wygrał w ostatnim dniu 11 Październik

bobpixel ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

42 Silver Elite Master

O bobpixel

  • Ranga
    Gold Nova II

Ostatnio na profilu byli

751 wyświetleń profilu

Ranga użytkownika

  • Distinguished Master
  • Obecna ranga: Distinguished Master
  1. KUPIĘ PSC

    Polecam sie zastanowić 3 razy zanim mu sie sprzeda albo jakos zabezpieczyć bo gosciu ma ledwie 5 postów....
  2. Prosba o napisanie pluginów. PLACE!!!!!

    Jak se dodales teraz to jest... Polecam wrócić skad przybyles
  3. Prosba o napisanie pluginów. PLACE!!!!!

    Myslisz ze komus bedzie sie chcialo konfigurowac tobie serwer za free ? ;V xD Nie sadze moze znajdzie sie jakis idealista xD
  4. VIP i store by zephyrus

    podajrze to sm_store_custom_credits
  5. !vip

  6. Kick przy połaczeniu

    Ma zmienne moze IP i duzo kont ? xD Masz sourcebansa ?
  7. SPRZEDAM Konto Steam [CS:GO, Car Mechanic 2015]

    Cs go kosztuje juz coraz częściej kolo 33 zl wiec nie wiem skad ta cena 60 co innego jak kupujesz na steam :v
  8. Pomoc przy pluginie

    Do tego ehh... opis vipa Panel panels = new Panel(); char buffer[512]; Format(buffer, sizeof(buffer), "OPIS VIPA - FAJNY TRYB\n\n110HP na poczatku rundy\nPelen zestaw granatow\nRezerwacja slota"); panels.SetTitle(buffer); panels.DrawItem("Zamknij"); panels.Send(client, kappa, 20); delete panels;
  9. SPRZEDAM Sprzedam PAYSAFECARD

    @Ref 292,39 zl
  10. Pomoc przy pluginie

    Hmmm nie czaje tutaj masz koszt uslugi a tutaj opis vipa nie czaje xD Podaj co i konkretnie ;p xD
  11. VIP

    Polecam zobaczyc do sklepu adiego ;) ma tam automatycznego generatora
  12. Pomoc przy pluginie

    Na szybkiego /* WZOR AUTOMATYCZNIE WYGENEROWANY */ #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin myinfo = { name = "Wyswietlanie", author = "BobPixel", description = ":_:", version = "1.0", url = "http://steamcommunity.com/id/BobPixel/" }; public void OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_menu12345", cmd_menu); } public Action cmd_menu(int client, int args) { tabeleczka(client); return Plugin_Handled; } public void tabeleczka(int client) { Handle menu = CreateMenu(MenuCallBack); SetMenuTitle(menu, "FAJNY TYTULEK"); AddMenuItem(menu, "1", "VIP"); AddMenuItem(menu, "2", "Regulamin"); DisplayMenu(menu, client, MENU_TIME_FOREVER); } public void tabeleczka1(int client) { Handle menu = CreateMenu(MenuCallBack2); SetMenuTitle(menu, "FAJNY TYTULEK"); AddMenuItem(menu, "1", "Jak Kupic?"); AddMenuItem(menu, "2", "Przywileje"); DisplayMenu(menu, client, MENU_TIME_FOREVER); } public MenuCallBack2(Handle:menu, MenuAction:action, client, position) { if ( action == MenuAction_Select ) { decl String:item[40]; GetMenuItem(menu, position, item, sizeof(item)); if(StrEqual(item, "1")) { Panel panels = new Panel(); char buffer[512]; Format(buffer, sizeof(buffer), "Jak Kupic: >>>><<<<<"); panels.SetTitle(buffer); panels.DrawItem("Zamknij"); panels.Send(client, kappa, 20); delete panels; } else if(StrEqual(item, "2")) { Panel panels = new Panel(); char buffer[512]; Format(buffer, sizeof(buffer), "Przywileje >>>>><<<<<"); panels.SetTitle(buffer); panels.DrawItem("Zamknij"); panels.Send(client, kappa, 20); delete panels; } } } public MenuCallBack(Handle:menu, MenuAction:action, client, position) { if ( action == MenuAction_Select ) { decl String:item[40]; GetMenuItem(menu, position, item, sizeof(item)); if(StrEqual(item, "1")) { tabeleczka1(client); } else if(StrEqual(item, "2")) { Panel panels = new Panel(); char buffer[512]; Format(buffer, sizeof(buffer), "KAPPA REGULAMIN"); panels.SetTitle(buffer); panels.DrawItem("Zamknij"); panels.Send(client, kappa, 20); delete panels; } } } public int kappa(Menu menu, MenuAction action, int param1, int param2) { } Czy jest to optymalne ? Srednio na szybkiego ale jest
  13. KUPIĘ Kupie PaySafeCard

    Tak jak wczesniej mowilem.
  14. Szukam pluginu.

    Nigdy sie nie dowiesz jak nie sprawdzisz :p,
  15. Szukam pluginu.

    Level ranks core ma juz wbudowany modul do wyświetlania rang poprzez zabicia lecz grozi zbaniwaniem tokena gslt