prohost

Cmod_core "dostosuj" sobie swój własny mod RPG

Recommended Posts

Opis:

 

Cmod_core by plix to modułowy silnik który pozwoli wam stworzyć własny unikatowy rpgmod.
 
W stosunku do poprzedniej wersji zmieniło się:

  • Nowe api
  • Podzielenie kodu na moduły (wykorzystuje smprojectbase)
  • Dodanie sortowanie klas
  • Naprawienie błędów
  • Nowy system dystrybucji (teraz udostępniany jest sam silnik, bez klas i itemów)
  • Usunięto limit INT/CON/STR/DEX (tymczasowo, póżniej zostanie to przeniesone do odzielnego modułu)
  • Od teraz klasę "None" można normalnie expić (w przyszłości będzie możliwość zablokowania tego)

 

Cvary:

 

//Exp za zabójstwo
cmod_expkill 10 

//Exp za zabójstwo bota
cmod_botexpkill 10 

//Maksymalny poziom
cmod_maxlvl 200

//Ustawia ile exp'a potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cmod_lvlratio 35

 

 

Komendy:

 

Każda komenda z "sm_" posiada automatycznie: 
"say !"
"say /"
"say_team !"
"say_team /"
Co oznacza że komende "sm_commandex1" możemy aktywować również tak:
"say !commandex1"
"say /commandex1"
"say_team !commandex1"
"say_team /commandex1"


//Wybór klasy
sm_klasa
sm_class

//Lista klas	
sm_klasy
sm_classinfo

//menu statystyk	
sm_statystyki
sm_staty
sm_stats

//opis item'u	
sm_item
sm_perk
	
//wyrzucanie item'u
sm_drop
sm_wyrzuc
	
//resetowanie statystyk
sm_reset

//używanie item'u	
sm_useitem

//używanie skill'i klasy
sm_useskill

 

 

Konfiguracja:

 

Aktualne wydanie zostało wyposażone w system sortowania klas, aby dodać klasę do sortowania należy otworzyć (w przypadku braku tego pliku, jest on tworzony automatycznie przez plugin):

 

.../addons/sourcemod/cmod_class.txt

 

 

Budowa pliku wygląda tak:

 

  • linia zaczynająca się od znaku '#' będzie uznawana za frakcje (planowane w przyszłości)
  • linia zaczynająca się od znaku '/' będzie uznawana za komentarz (komentarz nie może znajdować się za klasą oraz frakcją)
  • linia bez tamtych 2 znaków będzie uznawana za klase

 

Przykładowy poprawny plik:

 

#Amerykanie
Snajper
Strzelec Wyborowy
Komandos
//Komentarz który przez silnik zostanie zignorowany
Medyk
#Rosjanie
Ghoust
VodkaMaster
//Kolejny komentarz
Tester

 

W pluginie znajdują się następujące moduły (wycinek z kodu wraz z opisem):

 

//Moduł odpowiedzialny za zapis (w przyszłości zostanie rozbudowany)
#include "cmod_core/sys/sql"

//Moduł odpowiedzialny za statystyki (w przyszłości zostanie edytowany)
#include "cmod_core/sys/stats"

//Moduł odpowiedzialny za rozdawanie statystyk
#include "cmod_core/sys/stats/Menu" 

//Moduł odpowiedzialny za resetowanie statystyk
#include "cmod_core/sys/stats/Reset"

//Moduł odpowiedzialny za system exp'a/lvl'a (w przyszłości zostanie rozbity na mniejsze moduły)
#include "cmod_core/sys/xp"

//Moduł odpowiedzialny za rejestrowanie oraz zmiennianie klas
#include "cmod_core/sys/class"

//Moduł odpowiedzialny za dawanie/zabieranie graczu broni
#include "cmod_core/sys/class/Weapons"

//Moduł odpowiedzialny za sortowanie klas
#include "cmod_core/sys/class/Sort"

//Moduł odpowiedzialny za wybór klasy
#include "cmod_core/sys/class/Menu"

//Moduł odpowiedzialny za opis klas
#include "cmod_core/sys/class/Desc"

//Moduł odpowiedzialny za aktywacje skilla (przekazanie "eventu" Cmod_OnClientUseSkill do pluginu klasy gracza)
#include "cmod_core/sys/class/Skill"

//Moduł odpowiedzialny za rejestrowanie item'ów
#include "cmod_core/sys/item"

//Moduł odpowiedzialny za dawanie item'u w przypadku zabójstwa 
#include "cmod_core/sys/item/PlayerKill"

//Moduł odpowiedzialny za opis item'u
#include "cmod_core/sys/item/Desc"

//Moduł odpowiedzialny za wyrzucanie item'u
#include "cmod_core/sys/item/Drop"

//Moduł odpowiedzialny za aktywacje item'u (przekazanie "eventu" Cmod_OnClientUseItem do pluginu item'u gracza)
#include "cmod_core/sys/item/Active"

//Moduł odpowiedzialny za "UI" (wyświetlanie aktualnej klasy itp.)
#include "cmod_core/sys/ui"

 

Z ścieżki można wyczytać ich hierarchie, aby wyłączyć dany moduł wystarczy przed nim dodać "//".
Wyłączając dane moduły możemy uzyskać "swój własny unikatowy mod", dla przykładu wyłanczając te moduły:

 

#include "cmod_core/sys/class/Weapons"
#include "cmod_core/sys/item/PlayerKill"

 

Uzyskamy bazę do "Diablo moda" (dawno nie grałem, więc moge się mylić). Wszystkie włączone moduły tworzą "Codmod". :)

cmod-master.zip

Edytowano przez bicek
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
//// cmod_core.sp
//
// cmod_core/sys/stats.inc(27) : fatal error 183: cannot read from file: "stats/statslib.inc"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
//
// Compilation Time: 0,41 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Deather

      Cześć! InfinityCore.pl to społeczność poszukująca nowych wrażeń w grach, które z biegiem czasu stały się monotonne.
      Tworząc w pełni autorskie modyfikacje, dostarczamy nowe, świeże spojrzenie na daną produkcję.
       
      NASZE SERWERY: 

      [PL] S1:
      IP: 145.239.133.23:27015
      Ilość slotów: 26
      Mod: Pokemod
       

       
       
      [PL] S2:
      IP: 145.239.133.23:27016
      Ilość slotów: 26
      Mod: Pokemod
       


       
      [PL] S3:
      IP: 193.33.177.210:27125
      Ilość slotów: 20
      Mod: Only Mirage
       

       

      [PL] S4:
      IP: 145.239.18.200:28060
      Ilość slotów: 21
      Mod: Jailbreak
       

       

       
      STAWIAMY NA INNOWACYJNOŚĆ
      DLA NASZYCH GRACZY TWORZYMY RZECZY, KTÓRYCH NIE ZNAJDZIECIE NIGDZIE INDZIEJ
       

       
      POKEMOD:
       
       
      Pokemod to modyfikacja do serwerów CS:GO.
      Wprowadza wszystkim dobrze znane pokemony.
      Rozszerzenie to obecnie posiada trzy generacje zawierające:
      - ponad 250 pokemonów
      - 60 umiejętności pasywnych
      - 130 unikalnych umiejętności aktywnych
      - 65 unikalnych przedmiotów
       
       
    • Przez michalee
      Opis:  Kupie rozkręcone serwery cs go. 
      Cena: Do uzgodnienia 
      Płatność: allegro
      Kontakt:  Steam
       
    • Przez Ramzi
      Witam, chciałbym podpiąć serwery csgo z własnej maszyny pod domenę. Jednak po ustawieniu dns (podobnie jak w przypadku tsa rekordami SRV , który działa) port ustawiony 27016 w rekordzie SRV ale po wpisaniu np. connect mirage.strefa-graczy.pl łączy z domyślnym portem 27015. Ma ktoś może pomysł co robię źle?

      PS. po wpisaniu connect mirage.strefa-graczy.pl:27016 łączy z serwerem, jednak zależy mi na tym, żeby nie było portu na końcu. :/ 
    • Przez michalee
      Witam, 
       
      Opis:  Kupie mod DM  do serwera cs go (unikalny)
      Cena: Do uzgodnienia 
      Płatność: PayPal,alegro
      Kontakt: steam : http://steamcommunity.com/profiles/76561198015051228/ , forum pw 
    • Przez KaMix
      Opis:Sprzedam 400 tokenów +14 gratis w serwisie csgotokens.com
      Cena: 140zł (cena do negocjacji)
      Płatność: PaySafeCard, PayPal, Przelew,
      Kontakt: Preferuję bardziej FB aczkolwiek email lub PW na tym forum też może być.
       E-Mail: [email protected]
       FB: fb.com/cspotegowo 
      Allegro (nie wymagane): Na koszt kupującego
       
      Tutaj dowód posiadanych tokenów. Również można poprosić właściciela serwisu o potwierdzenie.