lazydroid97 Opublikowano Lipiec 7, 2016 o 16:50 Udostępnij Opublikowano Lipiec 7, 2016 o 16:50 Funkcja: public Action Clnt_sm_spawn(int client, int args) { char arg1[32];//, arg2[32]; GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1)); //GetCmdArg(2, arg2, sizeof(arg2)); downloadClientVector(client); // zapisuje wektor do "float playerPosition[3]" która jest w zasięgu globalnym int entindex = CreateEntityByName(arg1); SetEntPropVector(entindex, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPosition); DispatchSpawn(entindex); ActivateEntity(entindex); } W przypadku tworzenia obiektu który nie występuje wyrzuca błąd. Obiekt teoretycznie jest utorzony, ale nie jest wyświetlany ani w żaden sposób dostępny, co robie źle? Lista obiektów: https://developer.valvesoftware.com/wiki/List_of_Alien_Swarm_entities Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się