Mesharsky Opublikowano Maj 8, 2023 o 00:27 Udostępnij Opublikowano Maj 8, 2023 o 00:27 (edytowane) Witajcie! Od ostatniego czasu jak byłem na mygo.pl wiele się podszkoliłem oraz nauczyłem, rozwijałem się po cichu i dalej rozwijam. Mimo że mam nowe konto to mam zaufanie wielu klientów i bywałem już na forum od lat. Jestem doświadczonym programistą i administratorem serwerów gier. Wykonuje zlecenia dla klientów indywidualnych oraz firm już od ponad 4 lat. Chciałbym przedstawić zakres moich usług, które oferuję. Jeśli potrzebujesz pomocy w tworzeniu lub administracji serwerów CSGO, CS 1.6 lub innych serwerów typu Source, jestem do Twojej dyspozycji. Oferuję również usługi programistyczne w języku Python i Sourcepawn oraz zajmuję się tworzeniem botów na Discorda. W dziedzinie Web-Dev zapewniam wsparcie techniczne oraz zajmuję się zabezpieczaniem stron internetowych, przenoszeniem usług hostingowych, konfiguracją Cloudflare oraz wsparciem dla skryptów CMS, takich jak Invision Community Suite, MyBB i XenForo. Oferuję również zarządzanie serwerami VPS/Dedykowanymi. Wszyscy klienci którzy zamawiają usługi związane z SM dostają zaproszenie na prywatnego discorda gdzie otrzymujecie darmową pomoc techniczną jak i wsparcie + darmowe pluginy. Zakres usług: Tworzenie i administracja serwerami gier (CSGO, CS 1.6). Tworzenie pluginów w Sourcemodzie oraz modyfikacja istniejących. Tworzenie botów na Discorda w języku Python. Wsparcie techniczne w dziedzinie Web-Dev: - Zabezpieczanie stron internetowych, przenoszenie usług hostingowych, konfiguracja Cloudflare oraz wsparcie dla skryptów CMS, takich jak Invision Community Suite, MyBB i XenForo. - Optymalizacja twojej strony internetowej. - Pomóc w wyborze hostingu dla twojej strony by zminimalizować koszta. Wykonywanie zleceń programistycznych w języku SourcePawn oraz Python. Zarządzanie serwerami VPS/Dedykowanymi: - Systemy linux które obejmuję zakres usług: Centos, Ubuntu, Debian, Arch Linux oraz AlmaLinux - Instalacja oraz konfigura