Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Same boty się dodają


Mateos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pewien problem, ponieważ na jednym z serwerów dodają się same boty, np wchodzi cziter, banuję go i od razu wchodzi bot.

 

gamemode_casual

bot_autodifficulty_threshold_high					0.0	// Value between -20.0 and 20.0 (Amount above avg human contribution score, above which a bot should lower its difficulty)
bot_autodifficulty_threshold_low					-2.0	// Value between -20.0 and 20.0 (Amount below avg human contribution score, below which a bot should raise its difficulty)
bot_chatter											normal
bot_defer_to_human_goals							0
bot_defer_to_human_items							1
bot_difficulty										1
bot_quota											0
bot_quota_mode										fill
cash_player_bomb_defused							200
cash_player_bomb_planted							200
cash_player_damage_hostage							-30
cash_player_interact_with_hostage					300
cash_player_killed_enemy_default					200
cash_player_killed_enemy_factor						0.5
cash_player_killed_hostage							-1000
cash_player_killed_teammate							-300
cash_player_rescued_hostage							1000
cash_team_elimination_bomb_map						2700
cash_team_elimination_hostage_map_t					2000
cash_team_elimination_hostage_map_ct				2300
cash_team_hostage_alive								0
cash_team_hostage_interaction						500
cash_team_loser_bonus								2400
cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds			0
cash_team_planted_bomb_but_defused					200
cash_team_rescued_hostage							0
cash_team_terrorist_win_bomb						2700
cash_team_win_by_defusing_bomb						2700
cash_team_win_by_hostage_rescue						3000
cash_team_win_by_time_running_out_hostage			2000
cash_team_win_by_time_running_out_bomb				2700
ff_damage_reduction_bullets							0
ff_damage_reduction_grenade							0
ff_damage_reduction_grenade_self					0
ff_damage_reduction_other							0
mp_afterroundmoney									0
mp_buytime											45
mp_buy_anywhere										0
mp_buy_during_immunity								0
mp_death_drop_defuser								1	
mp_death_drop_grenade								2			// 0=none, 1=best, 2=current or best
mp_death_drop_gun									1			// 0=none, 1=best, 2=current or best
mp_defuser_allocation								2			// 0=none, 1=random, 2=everyone
mp_force_pick_time									15
mp_forcecamera										1			// Set to 1 for team only spectating.
mp_free_armor										0			
mp_freezetime										5
mp_friendlyfire										0
mp_win_panel_display_time							3
mp_ggprogressive_round_restart_delay				15
mp_ggtr_bomb_defuse_bonus							1
mp_ggtr_bomb_detonation_bonus						1
mp_ggtr_bomb_pts_for_flash							4
mp_ggtr_bomb_pts_for_he								3
mp_ggtr_bomb_pts_for_molotov						5
mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade						2
mp_ggtr_bomb_respawn_delay							0
mp_ggtr_end_round_kill_bonus						1
mp_ggtr_halftime_delay								0.0
mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half					0
mp_respawn_immunitytime								0
mp_halftime											0
mp_match_can_clinch									1			// 0=No mercy rule, 1=team can clinch match win early if they win > 1/2 total rounds
mp_maxmoney											16000
mp_maxrounds										0
mp_molotovusedelay									0
mp_playercashawards									1
mp_roundtime										3
mp_roundtime_hostage								2
mp_roundtime_defuse									2.25			// Typical ValveOfficial Casual defuse rounds are 90-100 seconds.
mp_solid_teammates									0
mp_startmoney										800
mp_teamcashawards									1
mp_timelimit										20
mp_warmuptime										90		
mp_weapons_allow_zeus								1
mp_weapons_allow_typecount							2
spec_freeze_panel_extended_time						0
spec_freeze_time									3.0
sv_allow_votes										0		// Voting allowed in this mode
sv_alltalk											0
sv_arms_race_vote_to_restart_disallowed_after		0
sv_vote_to_changelevel_before_match_point			1		
sv_deadtalk											1
sv_ignoregrenaderadio								0
tv_delay											30
mp_warmup_pausetimer								0
mp_halftime_pausetimer								0
mp_randomspawn										0
mp_randomspawn_los									0
sv_infinite_ammo									0
ammo_grenade_limit_flashbang						2
ammo_grenade_limit_total							4
//
//
mp_weapons_allow_map_placed							1
mp_weapons_glow_on_ground							0
mp_display_kill_assists								1
mp_respawn_on_death_t								0
mp_respawn_on_death_ct								0
mp_ct_default_melee									weapon_knife
mp_ct_default_secondary								weapon_hkp2000
mp_ct_default_primary								""
mp_t_default_melee									weapon_knife
mp_t_default_secondary								weapon_glock
mp_t_default_primary								""
mp_default_team_winner_no_objective					-1		// 2 == CTs, 3 == Ts

sv_occlude_players								1
occlusion_test_async								1

spec_replay_enable								1
mp_round_restart_delay								10  // need more time for replay

 

Komendy startowe:

+game_type 0 +game_mode 0 +mapgroup mg_active +map de_cache

 

 

Również dopisałem do server.cfg:

sm_cvar bot_quota "0"

 

A jak wchodzę na serwer i wpisuję tą komendę to pomaga tylko na 1 mapę.

 

Edytowane przez Mateos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...