TajnyGraczGry Opublikowano Marzec 9, 2018 o 17:44 Udostępnij Opublikowano Marzec 9, 2018 o 17:44 (edytowane) Co zrobić, jeżeli nie wyświetla się inforacja na czacie, który BS jest zablokowany? #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #define STANDARDMAPSMAX 12 new String:BSAL[1]; new EIBA = -1; new EIBB = -1; new Handle:Timer = INVALID_HANDLE; new String:StandardMaps[STANDARDMAPSMAX][2][11] = { { "de_mirage","A" }, { "de_cache","A" }, { "de_chateau","A" }, { "de_dust","A" }, { "de_dust2","A" }, { "de_inferno","A" }, { "de_nuke","B" }, { "de_piranesi","A" }, { "de_port","A" }, { "de_prodigy","B" }, { "de_tides","A" }, { "de_train","A" } }; public Plugin:myinfo = { name = "Bombsite Limiter", author = "Tomasz 'anacron' Motylinski", description = "Limiting Bomsites when due to low CT players.", version = "1.2.3", url = "http://anacron.pl/" } public OnPluginStart() { HookEvent("round_freeze_end",Event_RoundFreezeEnd,EventHookMode_Post); HookEvent("bomb_planted",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); HookEvent("round_end",Event_RoundEnd,EventHookMode_Post); CreateConVar("sm_bslimiter","1.2.3","Version Information",FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY); } stock bool:IsVecBetween(const Float:vecVector[3],const Float:vecMin[3],const Float:vecMax[3]) { return ( (vecMin[0] <= vecVector[0] <= vecMax[0]) && (vecMin[1] <= vecVector[1] <= vecMax[1]) && (vecMin[2] <= vecVector[2] <= vecMax[2]) ); } public Message() { PrintToChatAll("[BS Limiter] Ze wzgledu na mala liczbe CT w tej rundzie. Beda oni bronic tylko Bombside %s.",BSAL); PrintHintTextToAll("Tylko Bombsite %s jest wlaczony w tej rundzie",BSAL); } public Action:RepeatMessage(Handle:timer) { Message(); } public Action:Event_RoundFreezeEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast) { if(IsValidEntity(EIBA)) { EIBA = -1; } if(IsValidEntity(EIBB)) { EIBB = -1; } if(Timer != INVALID_HANDLE) { CloseHandle(Timer); Timer = INVALID_HANDLE; } new Float:VBCPA[3]; new Float:VBCPB[3]; new EI = -1; EI = FindEntityByClassname(EI,"cs_player_manager"); if(IsValidEntity(EI)) { GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterA",VBCPA); GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_bombsiteCenterB",VBCPB); } EI = -1; EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target"); while(IsValidEntity(EI)) { new Float:VBMin[3]; new Float:VBMax[3]; GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMins",VBMin); GetEntPropVector(EI,Prop_Send,"m_vecMaxs",VBMax); if (IsVecBetween(VBCPA,VBMin,VBMax)) { EIBA = EI; } else if (IsVecBetween(VBCPB,VBMin,VBMax)) { EIBB = EI; } EI = FindEntityByClassname(EI,"func_bomb_target"); } if(IsValidEntity(EIBA) && IsValidEntity(EIBB)) { new CTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_CT); new TTPlayers = GetTeamClientCount(CS_TEAM_T); if(((CTPlayers > TTPlayers) && (TTPlayers == 1 || CTPlayers > 3)) || CTPlayers > 4) { AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = ""; PrintHintTextToAll("All Bombsites are enabled in this round!"); PrintCenterTextAll("All Bombsites are enabled in this round!"); } else { if(GetRandomInt(1,2) == 1) { AcceptEntityInput(EIBA,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); BSAL = "B"; } else { AcceptEntityInput(EIBB,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = "A"; } decl String:CurrentMap[256]; GetCurrentMap(CurrentMap,sizeof(CurrentMap)); for(new i=0; i<STANDARDMAPSMAX; i++) { if(StrEqual(CurrentMap,StandardMaps[0],false)) { if(StrEqual(StandardMaps[1],"B",false)) { AcceptEntityInput(EIBA,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); BSAL = "B"; } else { AcceptEntityInput(EIBB,"Disable"); AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); BSAL = "A"; } } } if(GetClientCount(true) > 1) { Message(); Timer = CreateTimer(60.0,RepeatMessage, _,TIMER_REPEAT); } } }}public Action:Event_RoundEnd (Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast){ if(Timer != INVALID_HANDLE) { CloseHandle(Timer); Timer = INVALID_HANDLE; } if(IsValidEntity(EIBA)) { AcceptEntityInput(EIBA,"Enable"); EIBA = -1; } if(IsValidEntity(EIBB)) { AcceptEntityInput(EIBB,"Enable"); EIBB = -1; }} /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }*/ Edytowane Marzec 9, 2018 o 17:47 przez TajnyGraczGry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VestSmart Opublikowano Marzec 9, 2018 o 18:29 Udostępnij Opublikowano Marzec 9, 2018 o 18:29 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Daj PLUSA! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TajnyGraczGry Opublikowano Marzec 9, 2018 o 18:37 Autor Udostępnij Opublikowano Marzec 9, 2018 o 18:37 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:56 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:56 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi