Darkin Opublikowano Lipiec 2, 2018 o 16:01 Udostępnij Opublikowano Lipiec 2, 2018 o 16:01 Cześć użyłem generatora vipa z pewnej stronki, po wrzuceniu jednak nie czyta mi tego pluginu. Wrzucam sp i smx, resetuje serva i nie ma tego pluginu, sm plugins go nie widzi i brak jakiś errorów w logach czy czegokolwiek. Wrzucam wam kod. Plugin powinien zawierać: - 200$ za zabójstwo - zestaw do rozbrajania - kevlar i hełm poza rundami pistol - granaty co runde (2xFlash, 1xSmoke) - podwójny skok Spoiler #include <sourcemod> #include <cstrike> #include <sdktools> #pragma semicolon 1 #pragma newdecls required public Plugin myinfo = { name = "[CS:GO] VIP", author = "xBonio & Avgariat & Vasto_Lorde", description = "VIP Generator by cs-plugin.com", version = "1.0", url = "http://cs-plugin.com" }; int offsetFlash; int offsetSmoke; public void OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", PlayerSpawn); HookEvent("player_death", PlayerDeath); } public void OnMapStart() { int entindex; entindex = CreateEntityByName("weapon_flashbang"); DispatchSpawn(entindex); offsetFlash = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); entindex = CreateEntityByName("weapon_smokegrenade"); DispatchSpawn(entindex); offsetSmoke = GetEntProp(entindex, Prop_Send, "m_iPrimaryAmmoType"); AcceptEntityInput(entindex, "Kill"); } public Action PlayerSpawn(Event event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); if(!IsPlayerVIP(client)) return; if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0 || GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 15) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", ); if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 0 || GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) != 15) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", 1); if(GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser"); for(int x = 0; x < 2; x++) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetFlash) < 2) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); for(int x = 0; x < 1; x++) if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAmmo", _, offsetSmoke) < 1) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); } public Action PlayerDeath(Handle event, const char[] name, bool dontBroadcast) { int attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(!IsValidPlayer(attacker) || !IsPlayerVIP(attacker)) return; int money = GetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount"); SetEntProp(attacker, Prop_Send, "m_iAccount", money+200); } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float[3] vel, float[3] angles, int &weapon) { if(!IsValidPlayer(client) || !IsPlayerAlive(client)) return; if(!IsPlayerVIP(client)) return; static int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1], g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1], g_iJumps[MAXPLAYERS+1], fCurFlags, fCurButtons; fCurFlags = GetEntityFlags(client); fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND && !(fCurFlags & FL_ONGROUND) && !(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) g_iJumps[client]++; else if(fCurFlags & FL_ONGROUND) g_iJumps[client] = 0; else if(!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP && g_iJumps[client] <= 2) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } public Action CS_OnBuyCommand(int client, const char[] item) { if(!IsPlayerVIP(client)) return Plugin_Continue; if(GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) == 0 || GetTeamScore(CS_TEAM_CT) + GetTeamScore(CS_TEAM_T) == 15) { if(StrEqual(item, "assaultsuit") || StrEqual(item, "vesthelm")) { PrintToChat(client, "Helm zostal zablokowany na rundach pistoletowych!"); return Plugin_Handled; } } return Plugin_Continue; } stock bool IsValidPlayer(int client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !IsFakeClient(client) && !IsClientSourceTV(client)) return true; return false; } stock bool IsPlayerVIP(int client) { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_RESERVATION) return true; return false; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Husarz Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 03:55 Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 03:55 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:35 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:35 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterx Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:42 Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:42 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:56 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:56 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterx Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:59 Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 15:59 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 16:08 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 16:08 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Lipiec 3, 2018 o 16:10 przez Darkin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 18:32 Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 18:32 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scorpion Flail Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 21:44 Udostępnij Opublikowano Lipiec 3, 2018 o 21:44 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 16:52 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 16:52 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:12 Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:12 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:15 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:15 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:21 Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:21 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Lipiec 4, 2018 o 17:25 przez SeeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:28 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:28 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:36 Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:36 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Lipiec 4, 2018 o 17:53 przez SeeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:56 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 17:56 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Lipiec 4, 2018 o 17:57 przez Darkin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 18:14 Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 18:14 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkin Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 18:23 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 18:23 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 20:41 Udostępnij Opublikowano Lipiec 4, 2018 o 20:41 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się