Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.06.2015 uwzględniając wszystkie działy

  1. Opis: Plugin umożliwia nam grać w piłkę w CSie! Uwaga: Dla optymalnej rozgrywki drużyny powinny liczyć 3 osoby w drużynie lub więcej. Sterowanie: R (komenda sj_menu) = Otwiera menu ulepszeń Shift+D (komenda sj_curveright) = Kieruje piłkę w prawo Shift+A (komenda sj_curveleft) = Kieruje piłkę w lewo E = Kopie piłkę G = Włącza turbo na 5 sekund Jump+A/ Jump+D = Długi skok Cvary: Nagrody: Podczas meczu gracz zyskuje poziomy. Za każdy poziom gracz dostaje daną ilość kredytów (sj_credits_per_level_addition) Gracz dostaje pieniądze za różne akcje (przechwyty piłek, asysty, gole) Pierwszy poziom kosztuje: sj_first_level_cost Kolejne poziomy kosztują = (koszt poprzedniego poziomu) * sj_level_cost_multiplier + sj_level_cost_addition Komendy dla administracji: sj_respawn_ball - Respawnuje piłkę sj_match_start - Startuje mecz (dwie połowy + dogrywka, jeśli potrzebna) sj_public_start - Startuje mecz w trybie piblicznym (reset gry) Zasady meczu: Mecz startuje, kiedy wszyscy graczę się zespawnowali. Aby się zespawnować gracz musi wpisać "ready" na chacie. Drużyny grają 2 połówki. Jeśli mecz zakończy się remisem, będzie dogrywka do pierwszego gola. Uwagi dotyczące prawidłowego działania pluginu! Dla prawidłowego działania pluginu, mapa musi mieć prawidłowe Entity: sj_ballspawn - Główny spawn piłki. Musi być po dokładnie po środku boiska. sj_goal_red - Bramka drużyny czerwonej. sj_goal_blue - Bramka drużyny niebieskiej. Przykładowe mapy można znaleźć tutaj: Soccer Jam (Counter-Strike: Source > Maps) - GAMEBANANA Konfiguracja: w pliku "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/models.cfg" możesz zmieniać niektóre modele w pliku "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/downloads.txt" możesz wybrać pliki do pobierania (jeden na linijke) główny konfig znajduje się w: "./cfg/sourcemod/csgo/soccerjam.cfg" i zostaje wygenerowany po pierwszym uruchomieniu plugina. w pliku "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/upgrades.cfg" możesz zmienić ustawienia ulepszania. Dźwięki mogą być zmienione w: "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/sounds.cfg" Możesz używać wielu plików, plugin wylosuje jeden z nich. Instalacja: Wypakowujemy plik SoccerJam.zip i wszystkie pliki wkładamy do folderu /csgo/ Pliki do pobrania: SoccerJam.zip Link do tematu na AlliedModders: KLIK!
    2 punkty
  2. Plugin przerabiany i jeszcze niezbyt dobrze Dałeś else if a nawet nie rozpocząłeś od if I rozwiązanie: 1. Znajdź: //Default else if (strcmp(info,"option11") == 0) SetDefault(client); //Bayonet if (strcmp(info,"option2") == 0) SetBayonet(client); 2. Zamień na: //Default if (strcmp(info,"option11") == 0) SetDefault(client); //Bayonet else if (strcmp(info,"option2") == 0) SetBayonet(client); II rozwiązanie (domyślnie): 1. Znajdź: //Default else if (strcmp(info,"option11") == 0) SetDefault(client); //Bayonet if (strcmp(info,"option2") == 0) SetBayonet(client); //Gut else if (strcmp(info,"option3") == 0) SetGut(client); //Flip else if (strcmp(info,"option4") == 0) SetFlip(client); //M9-Bayonet else if (strcmp(info,"option5") == 0) SetM9(client); //Karambit else if (strcmp(info,"option6") == 0) SetKarambit(client); //Huntsman else if (strcmp(info,"option7") == 0) SetHuntsman(client); //Butterfly else if (strcmp(info,"option8") == 0) SetButterfly(client); //Falchion else if (strcmp(info,"option9") == 0) SetFalchion(client); //Golden else if (strcmp(info,"option10") == 0) SetGolden(client); 2. Zamień na: //Bayonet if (strcmp(info,"option2") == 0) SetBayonet(client); //Gut else if (strcmp(info,"option3") == 0) SetGut(client); //Flip else if (strcmp(info,"option4") == 0) SetFlip(client); //M9-Bayonet else if (strcmp(info,"option5") == 0) SetM9(client); //Karambit else if (strcmp(info,"option6") == 0) SetKarambit(client); //Huntsman else if (strcmp(info,"option7") == 0) SetHuntsman(client); //Butterfly else if (strcmp(info,"option8") == 0) SetButterfly(client); //Falchion else if (strcmp(info,"option9") == 0) SetFalchion(client); //Golden else if (strcmp(info,"option10") == 0) SetGolden(client); //Default else if (strcmp(info,"option11") == 0) SetDefault(client); Efekt: //SourceMod Batch Compiler // by the SourceMod Dev Team //// sm_knifeupgrade.sp // // Code size: 32596 bytes // Data size: 9900 bytes // Stack/heap size: 16384 bytes // Total requirements: 58880 bytes // // Compilation Time: 0,64 sec // ---------------------------------------- Press enter to exit ... ---- Edytowane: --- ?Na przyszłość używaj programu winmerage, żeby porównać pliki i sprawdzić jakie zmiany zaszły w tym pliku Pozdrawiam, SztangaBiceps Pliki: sm_knifeupgrade.sp sm_knifeupgrade.smx
    2 punkty
  3. Opis Plugin pokazuje kolorowe linie za granatami. Cvary g_Enabled - Włączone linie za granatami (0/1). (Domyślnie: 1) g_AllowPlayers - Zezwól graczom użyć !tails, inaczej jest tylko dla adminów (0/1) (Domyślnie: 1) g_DefaultAlpha - Domyślne alpha dla linii za granatami, wszystkie użyte kolory będą używały tej alphy (0 jest niewidoczny, 255 jest stały)(Domyślnie:255) g_DefaultOn - Linie dla wszystkich graczy, Ustaw na 0 aby wymagać od użytkownika wpisania !tails aby używać linii. (Domyślnie: 1) g_EnableHETails - Włączone linie dla granatów wybuchowych (0/1). (Domyślnie: 1) g_EnableFlashTails - Włączone linie dla flashy (0/1). (Domyślnie: 1) g_EnableSmokeTails - Włączone linie dla granatów dymnych (0/1). (Domyślnie: 1) g_EnableDecoyTails - Włączone linie dla wabików (0/1). (Domyślnie: 1) g_EnableMolotovTails - Włączone linie dla Mołotowów (0/1). (Domyślnie: 1) g_EnableIncTails - Włączone linie dla granatów podpalających (0/1). (Domyślnie: 1) g_HEColor - Kolor linii dla granatu wybuchowego. (Domyślnie: losowo) g_FlashColor - Kolor linii dla flashy. (Domyślnie: losowo) g_SmokeColor - Kolor linii dla granatów dymnych. (Domyślnie: losowo) g_DecoyColor - Kolor linii dla wabików. (Domyślnie: losowo) g_MolotovColor - Kolor linii dla Mołotowów. (Domyślnie: losowo) g_IncColor - Kolor linii dla granatów podpalających. (Domyślnie: losowo) g_TailTime - Czas przez który linia będzie widoczna. (Domyślnie: 20.0) g_TailFadeTime - Czas po którym linia będzie zanikać. (Domyślnie: 1) g_TailWidth - Szerokość linii. (Domyślnie 1.0) Kolory można ustawić na dwa sposoby, używając zdefiniowanych kolorów, lub ręcznie zdefiniowanych wartości RGB. (Alpha jest opcjonalna).Zdefiniowane kolory to: Ręcznie określane kolory są przekazywane jako ciągi RGBAPrzykłady kolorów:sm_tails_hecolor "red"sm_tails_flashcolor "white"sm_tails_decoycolor "0 0 128 255" //CZERWONY ZIELONY NIEBIESKI ALPHAsm_tails_smokecolor "0 255 255" //to domyślnie do alpha 225sm_tails_inccolor "random" //wybiera losowy kolor Komendy tails - Pokazuje linie granatów. tailsmenu - Menu admina aby włączyć linie granatów dla graczy (Flaga dostępu: ADMFLAG_KICK lub nadpisanie do permisji. Instalacja Plik NadeTails.smx wrzuć do addons/sourcemod/plugins Plik NadeTails.sp wrzuć do addons/sourcemod/scripting PobierzNadeTails.smx NadeTails.spAutor: Internet BullyŹródło: Attention Required! | CloudFlare
    1 punkt
  4. Opis Plugin pozwala grać rundy na same zeusy i noże! Wymagania: SDKHooks - Version 2.2 (or better) for CS:GOUpdater - opcjonalnieCvary "sm_zeusround_cleanup" = "1" min. 0.000000 max. 1.000000 - Czy wyrzucone zeusy usuwać podczas rundy na zeusy? 0 = NIE 1 = TAK "sm_zeusround_countdown" = "1" ( def. "0" ) min. 0.000000 max. 1.000000 - Wyświetlanie ile jeszcze pozostało rund na zeusy? 0 = NIE 1 = TAK "sm_zeusround_lastround" = "1" ( def. "0" ) min. 0.000000 max. 1.000000 - Czy ostatnia runda powinna być na zeusy? Działa tylko gdy używamy mp_maxrounds do końca mapy. 0 = NIE 1 = TAK "sm_zeusround_mode" = "1" min. 1.000000 max. 2.000000 - Dostępne Tryby: 1 = Na żądanie, użyj sm_zeusround [#] aby rozpocząć rundę na zeusy. 2 = Zawsze zeusy (każda runda jest tylko na zeusy). "sm_zeusround_savemoney" = "1" min. 0.000000 max. 1.000000 - Czy zapisać pieniądze graczy przed rundą z zeusami i przywrócić je po niej? 0 = NIE 1 = TAK "sm_zeusround_saveweapons" = "1" min. 0.000000 max. 1.000000 - Czy przywrócić wcześniejsze bronie po rundzie z zeusami? 0 = NIE 1 = TAK "sm_zeusround_stripbomb" = "1" min. 0.000000 max. 1.000000 - Zablokować bombę podczas rundy na zeusy? 0 = NIE 1 = TAK "sm_zeusround_striphostages" = "1" min. 0.000000 max. 1.000000 - Usunąć zakładników podczas rundy na zeusy? 0 = NIE 1 = TAK "sm_zeusround_useupdater" = "1" ( def. "0" ) min. 0.000000 max. 1.000000 - Czy używać UPDATERA gdy wyjdzie nowa wersja pluginu? 0 = NIE 1 = TAK Komendy admina "sm_zeusround" - Ustawia następną rundę, na rundę tylko z zeusami. "sm_zeusround 2" - ustawia następne dwie rundy, na rundy tylko z zeusami. (max 999) Instalacja Plik zeusround.smx wrzuć do addons/sourcemod/plugins Plik zeusround.sp wrzuć do addons/sourcemod/scripting Plik zeusround.phrases wrzuć do addons/sourcemod/translations Pobierzzeusround.phrases.txt zeusround.smx zeusround.spAutor: TnTSCSŹródło: Attention Required! | CloudFlare
    1 punkt
  5. Hmm komendy typu !sell sec działają? Wpisujesz !sell p90 czy !sell weapon_p90?
    1 punkt
  6. Z doświadczenia wiem, że wystarczy wgrać plugin od reklam (np. Attention Required! | CloudFlare) i zrobić w nim ogłoszenie, że szukamy admina, a ludzie sami się zgłoszą po pewnym czasie. Jak to nie zadziała to możesz poszukać ludzi na jakimś forum/TSie.
    1 punkt
  7. Zmienisz to w expranks.ini który jest w configs
    1 punkt
  8. Pokarz jeszcze plik levels_ranks/SQL.sp
    1 punkt
  9. Jesteś pewny ? Pokarz ten plik
    1 punkt
  10. Witaj masz słaby komputer? Może ci pomogę Zapraszam do czytania Poradnika. 1. Pobierasz paczkę z linku http://www76.zippyshare.com/v/j3yQYLo0/file.html 2.Otwierasz lokalizacje CSGO Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\ 3.Wrzuć zawartość paczki do folderu 4.Zatwierdz podmiane 5.Wejdz w Steam --> Biblioteke --> Przyciskiem lewym na csgo --> Właściwośći --> Ustaw Opcje Uruchamiania 6.Dopisujemy -novid -high -threads X +cl_forcepreload 1 -console -nod3d9ex -nojoy -threads X - liczba X oznacza ilość rdzeni procesora należy ja wpisać zamiast X 7.Uruchom Gre 8.Zmień ustawienia wideo na najniższe Jeśli pomogłem ci daj Reputacje (+) Zakaz Kopiowania na Inne Fora bez Zgody Autora
    1 punkt
  11. Był już taki temat, zapraszam: http://mygo.pl/topic/51-usunięcie-wiadomości-o-dolączeniu-do-drużyny-i-na-serwer/
    1 punkt
  12. Kolega chcę aby tekst wyświetlany z tłumaczenia był kolorowy. Wnioskuję z tego co @Hanys napisał, że musisz edytować interesujący Cb plugin aby wybrany tekst został pokolorowany.
    1 punkt
  13. Jak po tytule można wnioskować proponuje żeby dodać dział/poddział RoundSound. Widziałem na forum już dwa tematy wrzucone do "Artykuły i instrukcje" co nie bardzo tam pasuje
    1 punkt
  14. W pliku /csgo/addons/sourcemod/configs/admin_overrides.cfg musisz wkleić to: Overrides { "sm_knifeupgrade" "t" "sm_knifeupgrade_bayonet" "t" "sm_knifeupgrade_gut" "t" "sm_knifeupgrade_flip" "t" "sm_knifeupgrade_m9" "t" "sm_knifeupgrade_karambit" "t" "sm_knifeupgrade_huntsman" "t" "sm_knifeupgrade_butterfly" "t" "sm_knifeupgrade_golden" "t" "sm_knifeupgrade_falchion" "t" } Gdzie zamiast "t" wpisujesz jakąś flagę, którą ma VIP
    1 punkt
  15. najpewniej odchodzę , VVirus olewa wszystko także ja też i mam go w dupie , a poniekąd VVirus zamyka wszystkie serwery i zostawia tylko portal , a jednak to potwierdzone info
    1 punkt
  16. http://mygo.pl/topic/133-wyrzucono-cie-z-powodu-braku-aktywaności/ Przejrzyj ten temat
    1 punkt
  17. ?Masz rację, poza tym znacznie mniej jest cheaterów w csgo a zawsze można kręcić demko.
    1 punkt
  18. Witajcie, dziś pokarze wam jak stworzyć ConVary dla pluginów sourcemod Główną zaletą stosowania ConVarów jest możliwość zmiany danych wartości bez potrzeby edycji pluginu. Dzięki czemu możemy wyłączyć pewną funkcje lub zmienić wartość w pluginie.Przejdźmy wiec do tworzenia ConVar'ów Na sam początek tworzymy nowy Handle new Handle:Mygo; Dla przykładu będziemy posługiwać się "Mygo" (Handles polecam stosować po myinfo, a przed OnPluginStart) Następnym krokiem będzie stworzenie stworzenie ConVara. ConVar tworzymy zawsze w OnPluginStart Mygo = CreateConVar("sm_mygo", "1", "Opis ConVar'a", FCVAR_NONE, true, 0.0, true, 1.0); Przejdźmy do opisu: Tutaj wpisujemy naszą nazwę (Dla przykładu Mygo). Tutaj mamy naszą komendę, dzięki której będziemy mogli zmienić wartość w samym pluginie bez potrzeby edycji Tutaj dodajmy domyślną wartość W tym miejscu ustawiamy flagi Przydatne flagi: Tutaj mamy ustawione dwie opcje jakie możemy ustawić. Dla przykładu sm_mygo [1/2] Teraz przejdźmy krok dalej Tworzymy warunek: if (GetConVarBool(Mygo)) I teraz jeśli ConVar mamy ustawiony na 1 to warunek mamy spełniony, natomiast jeśli ustawione mamy na 0 to warunku nie spełniamy i pewna funkcja pluginu nie działa I to wszystko, ale przedstawię jeszcze sposób by można było wpisywać dowolną wartość. Użyjemy dla przykładu również Mygo oraz tym razem flagi NOTIFY. Mygo = CreateConVar("sm_mygo", "110", "Opis ConVar", FCVAR_NOTIFY); Jak widać znikło wszystko co było za flagą. Przechodzimy dalej i zaczynamy od stworzenia: new g_Mygo = GetConVarInt(Mygo); Po czym zamiast naszej wartości w kodzie (Odpowiedzialnej np za ilość hp) wpisujemy g_Mygo (Dla przykładu:) SetEntityHealth(client, g_Mygo); I tak jeśli użyjemy sm_mygo "x" i zamiast x wpiszemy dowolną liczbę to ona pojawi się zamiast g_Mygo A na konieć dodam funkcję dzięki której będzie się nam automatycznie tworzył plik konfiguracyjny w /csgo/cfg/sourcemod I tak w OnPluginStart dodajemy AutoExecConfig(true, "sm_mygo"); Gdzie zamiast sm_mygo wpisujemy naszą nazwę pliku, który zostanie stworzony przez serwer. W tym pliku zostaną dodane wszystkie nasze ConVary z domyślną wartością, opisem. Coś w tym stylu // Nasz opis ConVar // - // Default: "1" // Minimum: "0.000000" // Maximum: "1.000000" sm_mygo "1" Zakaz udostępniania poradnika bez mojej zgody
    1 punkt
  19. Hmm, dziwne. Ja osobiście miałem wszystko ustawione tak: // Specifies how the reserved slots plugin operates. Valid values are: // 0 : Public slots are used in preference to reserved slots. Reserved slots are freed before public slots. // 1 : If someone with reserve access joins into a reserved slot, the player with the highest latency and // no reserved slot access (spectator players are selected first) is kicked to make room. Thus, the reserved // slots always remains free. The only situation where the reserved slot(s) can become properly occupied is // if the server is full with reserve slot access clients. // -- // Requires: reservedslots.smx // Default: 0 sm_reserve_type 0 // Specifies the number of reserved player slots. Users with the reservation // admin flag set will be able to join the server when there are no public slots // remaining. If someone does not have this flag, they will be kicked. // (Public slots are defined as: maxplayers - number of reserved slots) // -- // Requires: reservedslots.smx // Default: 0 sm_reserved_slots 0 // Specifies whether or not reserved slots will be hidden (subtracted from max // slot count). Valid values are 0 (Visible) or 1 (Hidden). // -- // Requires: reservedslots.smx // Default: 0 sm_hide_slots 0 Rezerwacja slota nie wiem jak, ale działała. Obecnie zmieniłem tylko sm_reserved_slots 1
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...