Jump to content
prohost

Gdzie trzymasz swoje serwery? TOP 1 - 2020!

Gdzie trzymasz swoje serwery CS:GO / CS 1.6?  

53 members have voted

  1. 1. Gdzie trzymasz swoje serwery CS:GO / CS 1.6?

    • Pukawka.pl
      19
    • 1shot1kill.pl
      16
    • LiveServer.pl
      4
    • HostPlay.pl
      5
    • Własny serwer dedykowany
      10


Recommended Posts

@Mesharsky - W pewny sposób się dziwię, ponieważ w jakiś sposób temat dotyczy jej marki. For'a są od tego aby rozmawiać.

 

Nie pomyślałeś o tym, że zamiast napisać jedną dłuższą wypowiedź tutaj, niż odpisywanie na "bok" klientom jednego i tego samego? 😜 


"Treści napisane bez wysiłku, czyta się bez przyjemności"

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, prohost napisał:

@Mesharsky - W pewny sposób się dziwię, ponieważ w jakiś sposób temat dotyczy jej marki. For'a są od tego aby rozmawiać.

 

Nie pomyślałeś o tym, że zamiast napisać jedną dłuższą wypowiedź tutaj, niż odpisywanie na "bok" klientom jednego i tego samego? 😜 

Jakbyś przeszukał to forum to byś widział że kiedyś tutaj stracili wystarczająco czasu i odpowiadali na takie głupkowate pytania bardzo długimi odpowiedziami, teraz już tego nie robią, bo nie mają się z czego więcej tłumaczyć, inni powiedzą że jest tak, a drugi powie że jest inaczej.

Jak ktoś ma poważniejszy problem z serwerem to się zgłasza do nich, bo oni się tym zajmują.

Serwer może zapełniać zasoby w 90% przez klienta i jego modyfikacje które wgrywał, i to nie ważne jaki to jest hosting.

Fora są od tego żeby rozmawiać?
Tak, ale nie dla nich, tylko dla nas, gdyby mieli się rejestrować na każdym forum i odpisywać na zaczepki to nie mieli by czasu zajmować się czymś co faktycznie jest pożyteczne. 

 

  • Super! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do pukawki, to jednego im nie można odmówić - support działa

Po przejściu standardowych procedur udało mi się wspólnie z Krystianem ogarnąć szalejący VAR na serwerze - za co chapeau bas w ich stronę

Kilka lat temu gdy przenosiłem się z nieistniejących już hostingów widzę że wybrałem dobrze, i mimo że cena nie jest tak niska jak u konkurencji to patrząc przez pryzmat jakości jest akceptowalna 😉

 

@HostPlay.pl - miałeś rację co do jednowątkowości serwera CS GO, po przydzieleniu mu odpowiednich zasobów przez Pukawkę serwer stał się bardziej responsywny i VAR spadł do minimalnych wartości 😉

  • Super! 1

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Angelofdeath napisał:

po przydzieleniu mu odpowiednich zasobów przez Pukawkę serwer stał się bardziej responsywny i VAR spadł do minimalnych wartości 😉

Z tego co pisaliśmy to cena wzrosła Ci dwukrotnie, a to imo jest dość sporo zwłaszcza, że płacimy za coś aby działało, a nie żeby jeszcze więcej dopłacić aby działało na normalnym poziomie.
Jednak za taką możliwość leci malutki +.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By MYGO.pl
      PHP Code: #include <amxmodx>

      new const Version[] = "0.2";

      enum PlayerCount
      {
          HumanCount,
          BotCount
      }

      new g_PlayerCounts[ PlayerCount ] , g_RoundEnd;
      new g_pMaxBots;

      new const g_BotsNeeded[ 32 ] = 
      {
          0, // 0 humans
          5, // 1 humans
          5, // 2 humans
          5, // 3 humans
          5, // 4 humans
          5, // 5 humans
          5, // 6 humans
          5, // 7 humans
          4, // 8 humans
          4, // 9 humans
          3, // 10 humans
          2, // 11 humans
          1  // 12 humans 
             // 13-32 humans = 0 bots
      }


      public plugin_init() 
      {
          register_plugin( "PodBot Manager", Version , "bugsy" );
          
          register_logevent( "RoundEnd" , 2 , "1=Round_End" );
          
          server_cmd( "pb removebots" );
          
          set_cvar_num( "pb_bot_quota_match" , 0 );
          set_cvar_num( "pb_minbots" , 0 );
          set_pcvar_num( ( g_pMaxBots = get_cvar_pointer( "pb_maxbots" ) ) , g_BotsNeeded[ 1 ] );
      }

      public client_authorized( id )
      {
          g_PlayerCounts[ PlayerCount:is_user_bot( id ) ]++;
          
          //Handle bots on map change
          if ( !g_RoundEnd )
          {
              set_task( 5.0 , "BalanceBots" );
              g_RoundEnd = get_systime();
          }
      }

      public client_disconnected(id, bool:drop, Msg[], Len)   
      {
          g_PlayerCounts[ PlayerCount:is_user_bot( id ) ]--;
      }

      public RoundEnd()
      {
          if ( ( get_systime() - g_RoundEnd ) > 5 )
          {
              BalanceBots();
          }
          
          g_RoundEnd = get_systime();
      }

      public BalanceBots()
      {
          new iNumBots = g_PlayerCounts[ BotCount ];
          new iNumHumans = g_PlayerCounts[ HumanCount ];
          new iBotsNeeded = g_BotsNeeded[ iNumHumans ];
          new szName[ 32 ] , iBots[ 32 ] , iBotCount , i;
          
          set_pcvar_num( g_pMaxBots , iNumHumans + iBotsNeeded );
          
          if ( iNumBots > iBotsNeeded )
          {
              get_players( iBots , iBotCount , "d" );
              
              while ( iNumBots-- > iBotsNeeded )
              {
                  get_user_name( iBots[ i++ ] , szName , charsmax( szName ) );
                  server_cmd( "pb remove ^"%s^"" , szName );
              }
          }
          else if ( iNumBots < iBotsNeeded )
          {
              while ( iNumBots++ < iBotsNeeded )
              {
                  server_cmd( "pb add" );
              }
          }

      Could someone please help me edit this to work with CSDM. As it is written bot balancing occurs at round end or after first player join on map change/server start. Deathmatch doesn't have rounds.

      Please help and thanks. Przeczytaj cały wpis
    • By HaXiuu20
      Tak jak w temacie, chciałbym kupić serwer CS:GO w miarę rozkręcony lub chociaż w połowie. 
      Jeśli ktoś ma do zaoferowania ciekawe paczki również prosiłbym o kontakt na gadu gadu 50701756 lub tutaj. 
      Kwota nie gra roli
    • By flexy421
      Wymienię skiny CS:GO na inne ciekawe, propozycje można składać.
      Profil: https://steamcommunity.com/id/koluniox421/
       
      --- 
      AWP
      ---

      ---
      NOŻE
      ----

      --------

      ------
      M4
      -----

    • By MYGO.pl
      MomSurfFix

      Momentum mod surf/ramp fix ported to csgo and css.

      About

      That fix modifies CGameMovement::TryPlayerMove() function to behave like momentum mod ones. Whole function was recreated on sourcepawn and replaced default CGameMovement::TryPlayerMove(). By modifying that function and applying all fixes that momentum mod team has done, you'll get quite good surf/ramp glitch fix.

      Requirements
      Dhooks with detour support; SourceMod 1.10 or higher.
      Available cvars
      momsurffix_ramp_bumpcount - Left from original momentum mods function, helps with fixing surf/ramp bugs; momsurffix_ramp_initial_retrace_length - Left from original momentum mods function, amount of units used in offset for retraces; momsurffix_enable_asm_optimizations - Enables ASM optimizations, that may improve performance of the plugin; momsurffix_enable_noclip_workaround - Enables workaround to prevent issue #1.
      Special thanks to
      Momentum mod team for the actual fix; Guys from bhoptimer discord for testing;
      Note

      This plugin can be performance heavy without momsurffix_enable_asm_optimizations and momsurffix_enable_noclip_workaround cvars enabled, but if are still getting terrible performance with said cvars enabled, please submit an issue here.

      If you found bug or want to suggest something, please do it here.

      DOWNLOAD

      SOURCE Wyświetl pełny artykuł
×
×
  • Create New...