krzys1540 Opublikowano Styczeń 21, 2016 o 20:20 Udostępnij Opublikowano Styczeń 21, 2016 o 20:20 Witam, Wygenerowałem swój kod z generatora vip ale co teraz mam zrobić aby to działało ? Mój kod: #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <scp> int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]; int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]; int g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); } public OnClientPutInServer(client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); char name[32]; GetClientName(client,name,31); PrintToChatAll("Vip %s wszedl na serwer",name); SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+105); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+600); SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.5); } } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { int fCurFlags = GetEntityFlags(client); int fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND) { if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { g_iJumps[client]++; } } else if (fCurFlags & FL_ONGROUND) { g_iJumps[client] = 0; } else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { if ( 1 <= g_iJumps[client] <= 2) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { if(damagetype & DMG_FALL) { return Plugin_Handled; } } return Plugin_Continue; } public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } Proszę o pomoc :D Pozdrawiam Serdecznie, Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maRoff Opublikowano Styczeń 22, 2016 o 09:57 Udostępnij Opublikowano Styczeń 22, 2016 o 09:57 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.) Dysponujemy serwerami: CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464 Wykonam paczki SOURCEMOD pod serwery CS:GO - więcej info Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088 Rabat -25% na usługi w Biznes Host: Hosting WWW | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E | Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
}{amp Opublikowano Styczeń 22, 2016 o 14:37 Udostępnij Opublikowano Styczeń 22, 2016 o 14:37 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Pomagam tylko na forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi