Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Generator vip co zrobić z tym kodem ?


krzys1540
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wygenerowałem swój kod z generatora vip ale co teraz mam zrobić aby to działało ? 

Mój kod:

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>
#include <scp>

int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1];
int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1];
int g_iJumps[MAXPLAYERS+1];

public Plugin:myinfo = 
{
	name = "VIP Generator",
	author = "mastah7991",
	description = "Automatycznie wygenerowany VIP",
	version = "1.0",
	url = "www.MyGo.pl"
}

public OnPluginStart()
{
	HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
}


public OnClientPutInServer(client)
{
	if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1))
	{
		CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]");
		char name[32];
		GetClientName(client,name,31);
		PrintToChatAll("Vip %s wszedl na serwer",name);
		SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage);
	}
}

public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1))
	{
		SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+105);
		SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+600);
		SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.5);
	}
}
public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon)
{
	if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1))
	{
		int	fCurFlags	= GetEntityFlags(client);	
		int fCurButtons	= GetClientButtons(client);
					
		if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND)
		{		
			if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) &&	fCurButtons & IN_JUMP) 
			{
				g_iJumps[client]++;			
			}
		}
		else if (fCurFlags & FL_ONGROUND)
		{
			g_iJumps[client] = 0;						
		}
		else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)
		{
			if ( 1 <= g_iJumps[client] <= 2)
			{						
				g_iJumps[client]++;											
				float vVel[3];
				GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel);	
								
				vVel[2] = 250.0;
				TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel);	
			}							
		}
						
		g_fLastFlags[client]	= fCurFlags;				
		g_fLastButtons[client]	= fCurButtons;
	}

}
public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{

	if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1))
	{
		if(damagetype & DMG_FALL)
		{
			return Plugin_Handled;
		}
	}
	return Plugin_Continue;
}

public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) 
{
	if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1))
	{
		Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name);
		new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; 
		Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); 
		return Plugin_Changed;
	}
	return Plugin_Continue;
}

stock bool IsValidPlayer(client)
{
	if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) )
	return true;

	return false;
}

Proszę o pomoc :D

 

Pozdrawiam Serdecznie,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość.

GameManiak.pl - poszukujemy ludzi do pomocy w prowadzeniu serwisu. (Administratorów, administratorów serwerów, moderatorów, redaktorów funpage itd.)

Dysponujemy serwerami: CS:GO 4FUN - csgo4fun.gamemaniak.pl:27046 | CS:GO Multi-1v1 Arena ELO - csgo.gamemaniak.pl:27145 | TeamSpeak 3 - ts3.gamemaniak.pl:8464

Wykonam paczki SOURCEMOD pod serwery CS:GO - więcej info

Kontakt PW / STEAM lub GG:1499088

Rabat -25% na usługi w Biznes Host: Hosting WWW | ES6B-N9WB-HUBY | B5WR-4J8B-4TDB | NT81-12C2-E137 | 8K22-H2KV-2PNC | 7JC5-334R-J73E |

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...