kosso Opublikowano Luty 14, 2016 o 21:59 Udostępnij Opublikowano Luty 14, 2016 o 21:59 Co mam z tym zrobic? #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <scp> int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]; int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]; int g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "www.MyGo.pl" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); } public OnClientPutInServer(client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); char name[32]; GetClientName(client,name,31); PrintToChatAll("Vip %s wszedl na serwer",name); SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+110); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+800); SetEntityGravity(client, 0.7); SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", 1.5); GivePlayerItem(client,"weapon_fiveseven"); GivePlayerItem(client,"weapon_awp"); } } public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+75); if(headshot) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+100); } } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { int fCurFlags = GetEntityFlags(client); int fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND) { if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { g_iJumps[client]++; } } else if (fCurFlags & FL_ONGROUND) { g_iJumps[client] = 0; } else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { if ( 1 <= g_iJumps[client] <= 3) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } } public Action:OnTakeDamage(client, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { if(damagetype & DMG_FALL) { return Plugin_Handled; } } return Plugin_Continue; } public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM3)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilovenoobs Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:01 Udostępnij Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:01 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosso Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:05 Autor Udostępnij Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:05 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilovenoobs Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:09 Udostępnij Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:09 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosso Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:14 Autor Udostępnij Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:14 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilovenoobs Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:26 Udostępnij Opublikowano Luty 14, 2016 o 22:26 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Maj 17, 2016 o 13:29 Udostępnij Opublikowano Maj 17, 2016 o 13:29 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi