Skocz do zawartości
query96

Potrzebuje VIP'A

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuje Vipa co w nim ma być to:

1. Rezerwacja slota 

2. 100 HP na start

3. Tag  [VIP]

4. Status VIP na liście graczy 

5. +5 HP za fraga, +10 za HS

6. Darmowa kamizelka

7. Darmowe granaty (w tym granat leczący)

8. Dodatkowe 200$ przy starcie rundy. 

9. Dodatkowe pieniądze za frag: 150$ 

10. Dodatkowe pieniądze za HeadShot: 250$ 

11. Dodatkowe pieniądze za podłożenie bomby: 350$ 

12. Dodatkowe pieniądze za rozbrojenie bomby: 350$ 

13. Brak ograniczeń na kupno AWP

14. Menu Broni od 4 rundy

15. Podwójny skok

16. Szybszy od zwykłego gracza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minutes ago, query96 said:

A gdzie jest

13. Brak ograniczeń na kupno AWP

14. Menu Broni od 4 rundy

 

 

Przecież ogarniczenie AWP masz w innym pluginie... Skąd mamy wiedzieć jaki, po co zadajesz idiotyczne pytanie.

Jak masz się tak zachowywać to se napisz sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, konik napisał:

Przecież ogarniczenie AWP masz w innym pluginie... Skąd mamy wiedzieć jaki, po co zadajesz idiotyczne pytanie.

Jak masz się tak zachowywać to se napisz sam.

Tylko, że jak robisz generatorem vipa to nie masz pliku sp tylko smx jakbyś był taki ogarnięty to byś wiedział o takich rzeczach ale widać, że nowy to nic nie ogarnia.

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minutes ago, query96 said:

Tylko, że jak robisz generatorem vipa to nie masz pliku sp tylko smx jakbyś był taki ogarnięty to byś wiedział o takich rzeczach ale widać, że nowy to nic nie ogarnia.

XD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, TerminatorXL napisał:

A ja nigdy nie zrozumiem po co ludzie takim pomagają.

Dokładnie.
Nie dość że nie umie się zachować to jeszcze zgrywa kozaka "Tylko, że jak robisz generatorem vipa to nie masz pliku sp tylko smx jakbyś był taki ogarnięty to byś wiedział o takich rzeczach ale widać, że nowy to nic nie ogarnia." a sam nic nie ogarnia XD 
ajjjj..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wątku - trzy najpopularniejsze vipy

 

1. http://sklepcs.pl/?t=generator-vip

2. http://cs-plugin.com/vip-generator.php

3. https://mygo.pl/topic/48-csgo-vip-v13-by-hanys/

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

18 godzin temu, query96 napisał:

A gdzie jest

13. Brak ograniczeń na kupno AWP

Ograniczenie awp - https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=950174

 

18 godzin temu, query96 napisał:

A gdzie jest

14. Menu Broni od 4 rundy

To menu występuje w vipie hanysa 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

17 godzin temu, query96 napisał:

Tylko, że jak robisz generatorem vipa to nie masz pliku sp tylko smx jakbyś był taki ogarnięty to byś wiedział o takich rzeczach ale widać, że nowy to nic nie ogarnia.

"Tylko abonenci sklepcs.pl mogą zobaczyć kod źródłowy wygenerowanego VIPa"

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

17 godzin temu, TerminatorXL napisał:

A ja nigdy nie zrozumiem po co ludzie takim pomagają.

@query96 Poprosił mnie o pomoc prywatnie i jak na moje.. zachował wysoką kulturę, więc nie rozumiem czemu tutaj się tak zachowuje...

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do menu, które jest w vipie by hamys jak dla mnie nie dziala jak trzeba. A mianowicie po wybraniu broni z memu na poczatku rundy, w ktorej sie ono pojawia nie mozna przez kolejne rundy juz wybierac broni z menu, bo sie ono nie wyswietla :) 

Ja to sobie naprawilem i dziala jak w vipach w cs 1.6, czyli w każdej rundzie pojawia się menu z wyborem broni, od rudny która jest zdefiniowana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym przeprosić za swoje zachowanie wczorajsze między innymi @live4net , @konik , @karakantoziomal . Bardzo chciałbym przeprosić za swoje zachowanie nie było odpowiednie w stosunku do Was. 

  • Like 1
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez kawa
      Witam !
      Poszukuję aktualnie pluginu na serwer csgo związanego z ebotem. Za tydzień rozpoczynam turniej csgo i potrzebuję dobrego ebota ,iż ten darmowy ebot czasami zaczyna szwankować. Proszę o szybką pomoc :)
      Jeżeli takowego pluginu nikt nie posiada potrzebuję pomocy w pluginie z ebotem ( WarMod [BFG] ) ,aby zmienić nazwę podczas wyświetlania menu w grze.
      Kontakt: 
      Steam : http://steamcommunity.com/profiles/76561198169047548
      GG : 64808384
       
    • Przez TajnyGraczGry
      Jak zablokować ten plugin aby był tylko dla VIP'a? (flaga "a") #include <sourcemod> #include <clientprefs> #include <colors> #define PLUGIN_VERSION "1.0.7" public Plugin:myinfo = { name = "Show Damage", author = "exvel", description = "Shows damage in the center of the screen.", version = PLUGIN_VERSION, url = "www.sourcemod.net" } new player_old_health[MAXPLAYERS + 1]; new player_damage[MAXPLAYERS + 1]; new bool:block_timer[MAXPLAYERS + 1] = {false,...}; new bool:FrameMod = true; new String:DamageEventName[16]; new MaxDamage = 10000000; new bool:option_show_damage[MAXPLAYERS + 1] = {true,...}; new Handle:cookie_show_damage = INVALID_HANDLE; //CVars' handles new Handle:cvar_show_damage = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_show_damage_ff = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_show_damage_own_dmg = INVALID_HANDLE; new Handle:cvar_show_damage_text_area = INVALID_HANDLE; //CVars' varibles new bool:show_damage = true; new bool:show_damage_ff = false; new bool:show_damage_own_dmg = false; new show_damage_text_area = 1; public OnPluginStart() { decl String:gameName[80]; GetGameFolderName(gameName, 80); if (StrEqual(gameName, "cstrike") || StrEqual(gameName, "insurgency")) { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt, EventHookMode_Post); DamageEventName = "dmg_health"; FrameMod = false; } else if (StrEqual(gameName, "left4dead") || StrEqual(gameName, "left4dead2")) { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt, EventHookMode_Post); HookEvent("infected_hurt", Event_InfectedHurt, EventHookMode_Post); MaxDamage = 2000; DamageEventName = "dmg_health"; FrameMod = false; } else if (StrEqual(gameName, "dod") || StrEqual(gameName, "hidden")) { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt, EventHookMode_Post); DamageEventName = "damage"; FrameMod = false; } else { HookEvent("player_hurt", Event_PlayerHurt_FrameMod, EventHookMode_Pre); FrameMod = true; } CreateConVar("sm_show_damage_version", PLUGIN_VERSION, "Show Damage Version", FCVAR_PLUGIN|FCVAR_SPONLY|FCVAR_REPLICATED|FCVAR_NOTIFY|FCVAR_DONTRECORD); cvar_show_damage = CreateConVar("sm_show_damage", "1", "Enabled/Disabled show damage functionality, 0 = off/1 = on", FCVAR_PLUGIN, true, 0.0, true, 1.0); cvar_show_damage_ff = CreateConVar("sm_show_damage_ff", "0", "Show friendly fire damage, 0 = off/1 = on", FCVAR_PLUGIN, true, 0.0, true, 1.0); cvar_show_damage_own_dmg = CreateConVar("sm_show_damage_own_dmg", "0", "Show your own damage, 0 = off/1 = on", FCVAR_PLUGIN, true, 0.0, true, 1.0); cvar_show_damage_text_area = CreateConVar("sm_show_damage_text_area", "1", "Defines the area for damage text:\n 1 = in the center of the screen\n 2 = in the hint text area \n 3 = in chat area of screen", FCVAR_PLUGIN, true, 1.0, true, 3.0); HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn, EventHookMode_Post); HookConVarChange(cvar_show_damage, OnCVarChange); HookConVarChange(cvar_show_damage_ff, OnCVarChange); HookConVarChange(cvar_show_damage_own_dmg, OnCVarChange); HookConVarChange(cvar_show_damage_text_area, OnCVarChange); AutoExecConfig(true, "plugin.showdamage"); LoadTranslations("common.phrases"); LoadTranslations("showdamage.phrases"); cookie_show_damage = RegClientCookie("Show Damage On/Off", "", CookieAccess_Private); new info; SetCookieMenuItem(CookieMenuHandler_ShowDamage, any:info, "Show Damage"); } public CookieMenuHandler_ShowDamage(client, CookieMenuAction:action, any:info, String:buffer[], maxlen) { if (action == CookieMenuAction_DisplayOption) { decl String:status[10]; if (option_show_damage[client]) { Format(status, sizeof(status), "%T", "On", client); } else { Format(status, sizeof(status), "%T", "Off", client); } Format(buffer, maxlen, "%T: %s", "Cookie Show Damage", client, status); } // CookieMenuAction_SelectOption else { option_show_damage[client] = !option_show_damage[client]; if (option_show_damage[client]) { SetClientCookie(client, cookie_show_damage, "On"); } else { SetClientCookie(client, cookie_show_damage, "Off"); } ShowCookieMenu(client); } } public OnClientCookiesCached(client) { option_show_damage[client] = GetCookieShowDamage(client); } bool:GetCookieShowDamage(client) { decl String:buffer[10]; GetClientCookie(client, cookie_show_damage, buffer, sizeof(buffer)); return !StrEqual(buffer, "Off"); } public OnConfigsExecuted() { GetCVars(); } public OnClientConnected(client) { block_timer[client] = false; } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); block_timer[client] = false; return Plugin_Continue; } //This is for games that have no damage information in player_hurt event public OnGameFrame() { if (FrameMod && show_damage) { for (new client = 1; client <= MaxClients; client++) { if (IsClientInGame(client)) { player_old_health[client] = GetClientHealth(client); } } } } public Action:ShowDamage(Handle:timer, any:client) { block_timer[client] = false; if (player_damage[client] <= 0 || !client) { return; } if (!IsClientInGame(client)) { return; } switch (show_damage_text_area) { case 1: { PrintCenterText(client, "%t", "CenterText Damage Text", player_damage[client]); } case 2: { PrintHintText(client, "%t", "HintText Damage Text", player_damage[client]); } case 3: { CPrintToChat(client, "%t", "Chat Damage Text", player_damage[client]); } } player_damage[client] = 0; } public Action:Event_PlayerHurt_FrameMod(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new client_attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new damage = player_old_health[client] - GetClientHealth(client); CalcDamage(client, client_attacker, damage); return Plugin_Continue; } public Action:Event_PlayerHurt(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client_attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); new damage = GetEventInt(event, DamageEventName); CalcDamage(client, client_attacker, damage); return Plugin_Continue; } public Action:Event_InfectedHurt(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client_attacker = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); new damage = GetEventInt(event, "amount"); CalcDamage(0, client_attacker, damage); return Plugin_Continue; } CalcDamage(client, client_attacker, damage) { if (!show_damage || !option_show_damage[client_attacker]) { return; } if (client_attacker == 0) { return; } if (IsFakeClient(client_attacker) || !IsClientInGame(client_attacker)) { return; } //If client == 0 than skip this verifying. It can be an infected or something else without client index. if (client != 0) { if (client == client_attacker) { if (!show_damage_own_dmg) { return; } } else if (GetClientTeam(client) == GetClientTeam(client_attacker)) { if (!show_damage_ff) { return; } } } //This is a fix for Left 4 Dead. When tank dies the game fires hurt event with 5000 dmg that is a bug. if (damage > MaxDamage) { return; } player_damage[client_attacker] += damage; if (block_timer[client_attacker]) { return; } CreateTimer(0.01, ShowDamage, client_attacker); block_timer[client_attacker] = true; } public OnCVarChange(Handle:convar_hndl, const String:oldValue[], const String:newValue[]) { GetCVars(); } GetCVars() { show_damage = GetConVarBool(cvar_show_damage); show_damage_ff = GetConVarBool(cvar_show_damage_ff); show_damage_own_dmg = GetConVarBool(cvar_show_damage_own_dmg); show_damage_text_area = GetConVarInt(cvar_show_damage_text_area); }
    • Przez xBonio | AS
      • Opis:
      Cześć i czołem. Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować prosty generator VIP'a, który stworzyłem wraz z kolegą. Generuje on nam plik .sp, dzięki czemu możemy go edytować do woli.
      Wygenerowany VIP działa z wersją sourcemod'a 1.8 build 6027 lub wyżej.
      • Funkcje:
      Generator posiada dość dużo opcji:
      • Plugin:
      Po wygenerowaniu pliku .sp, wystarczy go już tylko skompilować do pliku .smx, wgrać na nasz serwer i możemy się cieszyć VIP'em.
      • Informacje i link:
      Generator możemy znaleźć pod linkiem: http://forum.arenaskilla.pl/generator.php
      Jeśli spodobał wam się generator zapraszam do docenienia naszej pracy i do dokonania dotacji przez PayPal lub Trade Link.
      Propozycje nowych funkcji i błędy, proszę zgłaszać w tym temacie. 
      Zapraszamy również na nasze forum: http://forum.arenaskilla.pl/
    • Przez FaQ
      Witam!
      Postawiłem swój serwer i potrzebuje pomocy.
      1. Jak dodać roundsoundy(sourcemod) po kolei co i gdzie dopisać/wkleić.
      2.Jak dodać komende !regulamin ,która przeniesie do tematu na forum.
      3.Jakie flagi preferujecie dla admina ,oraz jak dodać vipa.
      Wiem ,że to amatorka ,ale ja się nie znam i potrzebuje pomocy.Mam nadzieję że są tu mili i cierpliwi ludzie :)
      Pozdrawiam
×