SUPER TIMOR Opublikowano Czerwiec 4, 2018 o 11:17 Udostępnij Opublikowano Czerwiec 4, 2018 o 11:17 Cze :P Tak jak w temacie, jak ustawić transparentność propa? Chciałem zrobić na wpół przezroczyste pułapki, ale coś mi nie idzie, wie ktoś? new Float:forigin[3]; GetClientEyePosition(client, forigin); new Float:fangles[3]; GetClientEyeAngles(client, fangles); new Float:iangles[3]; iangles[1] = fangles[1]; DispatchSpawn(ent); ActivateEntity(ent); //SetEntityModel(ent, "models/props/de_prodigy/fanhousing.mdl"); SetEntityModel(ent, "models/weapons/w_c4_planted.mdl"); SetEntityMoveType(ent, MOVETYPE_NONE); TeleportEntity(ent, forigin, iangles, NULL_VECTOR); SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_usSolidFlags", 12); SetEntProp(ent, Prop_Data, "m_nSolidType", 6); SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_CollisionGroup", 1); SetEntPropEnt(ent, Prop_Send, "m_hOwnerEntity", client); SetEntityRenderColor(ent, 255, 255, 255, 10) SDKHook(ent, SDKHook_StartTouchPost, DotykMiny); Próbowałem tym SetEntityRenderColor, ale z mizernym skutkiem. Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUPER TIMOR Opublikowano Czerwiec 4, 2018 o 17:25 Autor Udostępnij Opublikowano Czerwiec 4, 2018 o 17:25 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Z kodem rabatowym "TIMOR" zyskasz 10% rabatu na wszystkie usługi przez pierwszy miesiąc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:56 Udostępnij Opublikowano Listopad 23, 2019 o 09:56 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi