Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.04.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Sprawdź czy nie masz zainstalowanego pluginu nextmap.smx. Jeśli masz, to go skasuj. Po skasowaniu tego, wszystkie mapchoosery powinny zacząć działać.
    1 punkt
  2. Mapchooser extendent ale np 10 min przed koncem mapy pokaze tabele z mapami do wyboru mozna to zedytowac :p
    1 punkt
  3. Efekt można uzyskać za pomocą bardzo prostego pluginu #include <sourcemod> public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon, int &subtype, int &cmdnum, int &tickcount, int &seed, int mouse[2]) { if(!IsClientInGame(client) || !IsPlayerAlive(client)) return; if(buttons & IN_ATTACK) { char WeaponName[64]; GetClientWeapon(client, WeaponName, sizeof(WeaponName)); if(StrEqual(WeaponName, "weapon_awp")) { int aWeapon = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hActiveWeapon"); if(aWeapon != -1) SetEntData(aWeapon, FindSendPropOffs("CWeaponCSBase", "m_iClip1"), 10); } } }
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...