Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Ranking

  1. SUPER TIMOR

    SUPER TIMOR

    Zasłużony


    • Punkty

      3

    • Postów

      1007


  2. owner_2019

    owner_2019

    Usunięty


    • Punkty

      2

    • Postów

      4374


  3. Nonie

    Nonie

    Zbanowany


    • Punkty

      1

    • Postów

      146


  4. esej

    esej

    Zasłużony


    • Punkty

      1

    • Postów

      220


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.12.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. #Aktualizacja Dnia, 01.12.2019r zostały wprowadzone następujące zmiany: Możliwość rejestracji konta, oraz logowania się za pomocą Facebook'a Możliwość rejestracji konta, oraz logowania się za pomocą Steam
    1 punkt
  2. Już piszę Ci przykład o który prosiłeś. ? Edytuję ten post i Cię oznaczę ? @Ktzp
    1 punkt
  3. Dobrze zostało to opisane w tym temacie, przez użytkownika Greyscale. Plugin_Continue - Pozwala funkcji iść dalej normalnie, jak powinna z założeń Plugin_Handled - Zatrzymuje dalszy proces danej funkcji. Plugin_Changed - Zwraca zmodyfikowane parametry do silnika. Plugin_Stop - Zatrzymuje nazwijmy to "łańcuch funkcji", i rzeczywiście głównie używane w timerach ? @Ktzp nadal nie rozumiesz? ?
    1 punkt
  4. W bardzoooo dużym skrócie: HANDLED - blokuje dalszy przebieg całego zdarzenia, a CONTINUE pomija jakiś fragment zdarzenia, ale nie blokuje jego dalszego wywoływania. Na prostym przykładzie: tworzymy komendę /xxx, która włącza/wyłącza możliwość autobh. Jeśli użyjemy CONTINUE, to zdarzenie zostanie pominięte, ale graczom pokaże się, że użyliśmy tej komendy. Jeśli użyjemy HANDLED, to zdarzenie nie tylko zostanie pominięte, ale również zablokowane, przez co gracze nie będą widzieć, że użyliśmy tej komendy. Na nieco trudniejszym przykładzie: mamy funkcję client_preThink ( już nieistotne co i jak robi ). Jeśli użyjemy CONTINUE, to konkretne zdarzenie zostanie pominięte i pozwoli innym pluginom funkcjonować. Jeśli użyjemy HANDLED, to zdarzenie nie tylko zostanie pominięte, ale również zablokowane dalsze działanie, przez co w innych pluginach również może się nie wykonywać. Pozdrawiam
    1 punkt
  5. Mam na myśli że w głosowaniach internetowych o nagrodę bardzo łatwo nakłonić kogoś do zagłosowania w konkretny sposób. Generalnie demokracja w konkursach to słaby pomysł.
    1 punkt
  6. Jak umieścić tłumaczenie w pluginie, jak doprowadzić do tego, by plugin wczytał nam plik z tłumaczeniem, który mu przygotujemy? Jak zakodować różne komunikaty, z różnymi zmiennymi? Całość omówimy na przykładzie pluginu, który losuje dwie osoby na mapkę i daje im flagę "a". No i OK. Zacznijmy od początku. 1. Poinformuj plugin o pliku z tłumaczeniem. W tym celu w funkcji startupu pluginu (OnPluginStart) należy załadować translacje. Użyjemy do tego funkcji LoadTranslations. W naszym przypadku będzie to wyglądało w ten sposób : public void OnPluginStart() { LoadTranslations("free-vip.phrases"); } 2. Napisz funkcję wyświetlającą tekst pobierany z pliku *.phrases.txt Pierwszym i jednocześnie dość istotnym krokiem w tym miejscu będzie zdanie sobie sprawy, że istnieją dwie możliwości zaimplementowania tłumaczenia w kodzie. %t - użyjemy, gdy wyświetlany tekst będzie bezpośrednio do gracza, przykładowo przez funkcję PrintToChat. %T - tego dziada użyjemy, gdy funkcja nie będzie bezpośrednio kierowana do gracza, a do serwera, zatem PrintToServer, LogMessage czy Format zawierający tłumaczenie musi być napisany w tej formie. Ważnym jest, żeby zaznaczyć w kodzie, jakiego języka mamy użyć do translacji. LANG_SERVER - funkcja użyje języka serwera. client(indeks klienta) - w wypadku, gdybyśmy używali przykładowo funkcji Format w celu podstawienia stringa do nazwy menu, funkcja użyje języka klienta. W naszym przykładzie skupimy się na funkcji PrintToChatAll, bo występuje ona dwa razy, i jako jedyna wyświetla tekst. Jak widać, pierwsza funkcja najpierw wyświetli zdefiniowany na początku pluginu prefiks, potem tekst i dwie zmienne. %N odpowiada za nazwę klienta, którego ID podaliśmy w argumentach za prefiksem. Druga funkcja wyświetli tylko prefiks i tekst. Jako, że prefiks jest zdefiniowany i jest stały, pominiemy go w tłumaczeniu. 3. Stwórz plik z tłumaczeniem Na tym etapie zajmiemy się stworzeniem pliku tekstowego, którego nazwa będzie odpowiadała tej, którą zaznaczyliśmy w naszym pluginie na jego początku. Zatem - tworzymy plik free-vip.phrases.txt, a w nim: "Phrases" // koniecznie. Zawsze ta linijka musi się tak nazywać :) { "Gratulacje" // odniesienie do nazwy tłumaczonego wyrażenia w kodzie { "#format" "{1:N},{2:N}" //ustalamy w odpowiedniej kolejności typy zmiennych, które implementujemy w argumentach funkcji wyświetlającej tekst "en" "Congratz! This map VIP players are: {1} and {2}!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Gratulacje! VIP'ami na tej mapie zostali: {1} oraz {2}!" //tłumaczenie dla języka polskiego } "Losowanie odroczone" { //tutaj nie trzeba nic formatować, bo nie mamy żadnych zmiennych, więc przechodzimy od razu do tłumaczeń "en" "The draw of 2 free VIPs will be denied. The attempt will be renewed in 20 seconds!" //tłumaczenie dla języka angielskiego "pl" "Losowanie 2 darmowych VIP'ów nie może się teraz odbyć. Próba zostanie ponowiona za 20 sekund!" //tłumaczenie dla języka polskiego } } Plik należy umieścić w folderze addons/sourcemod/translations/ Inne typy zmiennych w "#format" : {1:d},{2:x},{3:f},{4:s},{5:c},{6:t} d lub i : wyświetli liczbę, cyfrę x : wyświetli zmienną w systemie szesnastkowym f : wyświetli zmienną typu float s : wyświetli zmienną typu string c : wyświetli jeden znak (UTF-8) t : służy do załączania kolejnej translacji Zezwalam na kopiowanie tego poradnika w dowolne miejsca internetu, niech niesie pomoc komu tam trzeba ? Fajnie by było, gdyby tak udostępniony poradnik został odpowiednio opisany kto jest autorem, oraz skąd pochodzi ?
    1 punkt
  7. #Aktualizacja. Po kilku dniach pracy nad serwisem jestem wstanie cokolwiek napisać do dalej. Priorytetem było usprawnienie, oraz rozwiązanie problemów forum po stronie technicznej. Forum zostało przeniesione na nowy serwer WWW. Forum jest jak najbardziej zabezpieczone, zaktualizowane, oraz przywrócone do stanu niemal perfekcyjnego. Wielkie brawa, oraz podziękowania dla @Weak. który z nim walczył. W jednym z wątków zaznaczyłem, iż pojawi się nowy wygląd forum. W tym temacie proces nieco się wydłuży - dlaczego? Już tłumaczę. Niestety forum zostało zaniedbane bardzo przez poprzedniego właściciela i ciągną się tego spore konsekwencje. Forum w wyszukiwarkach jest daleko, daleko, daleko - mowa o wynikach. Postanowiłem oddać forum w ręce profesjonalistów, aby przywrócić pozycję w google. Pozycją forum zajmie się firma, która istnieje od 15 lat na rynku i posiada ogromne doświadczenie. Nie jest to mała kwota inwestycji, więc nowy wygląd forum został przełożony na późniejszy okres. Mama nadzieję, że pojawi się jeszcze w tym roku - kto wie, może pod choinkę? ? Przy forum czeka mnie wciąż sporo pracy. Nieustannie się coś dzieje. Nie jest to aktualnie zbyt widoczne dla was, dla użytkowników, ponieważ wszelkie operacje dzieją się w sercu forum. Wiem wiem, czeka mnie jeszcze przebudowa kategorii, choć w małym procencie już zaszły zmiany kategorii i mam nadzieję, że zmiany się podobają. W końcu... forum posiada moderatorów, opiekunów którzy bacznie się nimi zajmują. Dziękuję oficjalnie nowym moderatorom i chęć w rozwoju forum. ? Na wszelkie propozycje, sugestie, problemy związane z forum, które kierowane są do mnie na prywatną wiadomość zostaną rozwiązane. Mam również swoje obowiązki z własną działalnością, więc mogę pracować tylko w nocy, choć ciężko, gdy oko przy późnych godzinach samo się zamyka, aczkolwiek twardo walczę, aby wam i mi było lepiej.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...